Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Hahahahahah hardop gelachen

Prachtig dit. Wat een topvrouw!

Ik wilde het terugkijken maar het staat natuurlijk nog niet op de npo app. Die app is sowieso echt facking annoying. Als je die app nodig hebt doet ie het gewoon niet of is er een aflevering niet beschikbaar.

Hij staat echt net 3 seconden op NOS (wel een samenvatting):

Jaaa ik heb net de aflevering teruggekeken. Wat spannend joh en wat goed gedaan!

Was beetje ongeduldig😬

Hallo NL,

Gelieve meer geld over te maken naar de atletiekers zodat we volgende keer werelddominantie op alle fronten kunnen claimen. De eerste grote stappen zijn al gezet.

2 likes

Ik krijg echt tranen in mijn ogen hiervan, ik vind het verhaal van Sifan Hassan zo mooi en om haar dan zo emotioneel op het hoogste podium te zien staan… prachtig.

ahhh ik wil haar echt een knuffel geven

3 likes

Ik ook :pleading_face: :pleading_face:

2 likes

Wauw, wat een prachtig beeld. Wat zal ze bi-zar kapot zijn, met die gebroken nachten na alle medailles, alle controles, alle behandelingen voor haar blessures. Diepe buiging.

En straks 4 x 400 m hiephoi

4 likes

Jongens jongens jongens wat moeten we nou na zondag??? Wat deed ik in mijn leven hiervoor?

10 likes

Haha misschien maar goed ook, ik hang al uren op de bank en heb nog geen fluit uitgevoerd.

Maar over een half jaar zijn de winterspelen alweer!

2 likes

Oehh misschien nog brons???

Omg zilver!!! Wauwww

Omg wtf! Ik zit hier te schreeuwen voor de tv

1 like

Jaaa geweldig dit!

Nou wat een geweldige spelen voor de Nederlandse atletiek!

9 likes

Jaa echt machtig!
Wat heeft die Agard gerend joh. Zo ongelofelijk snel!

3 likes

Ik heb alles vanaf een terrasje op mobiel gekeken en heb echt zin om vanavond alles terug ye kijken. Wat een mooie sportdag!

Wat een mooie dag is dit zeg! Volgens mij gaat dit ook wel veel goeds opleveren voor de atletiek.

2 likes

Ahh ik zat in de bus tijdens het begin maar de ontknoping kon ik mooi zien op m’n stukje wandelen naar m’n locatie! Echt wauw