Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Wat een prachtige medailleoogst.

En yes, nog maar even tot de winterspelen. Heeeeerlijk in m’n verlof de hele dag os kijken

2 likes

Ze hebben het echt zo goed gedaan! Nu hopen dat het de volgende keer meer en langer op televisie is!

1 like

NOS olympische podcast is weer begonnen en echt genieten weer! Wel natuurlijk vooral schaatsers, terwijl bij de Zomerspelen juist die afwisseling in sporten zo interessant was. Zoveel zin in februari.

3 likes

Ik kijk met de winterspelen ook juist veel sporten waar Nederlanders niet aan meedoen, vergeleken met de zomerspelen. Love biathlon op de achtergrond :sweat_smile:

3 likes

Ah chill, 4 jaar geleden had ik zwangerschapsverlof tijdens de Winterspelen en nu weer :grinning: goeie timing

6 likes

@moderators mag deze topic-titel veranderd worden naar Olympische Winterspelen 2022?

1 like

Haha goed gedaan! Dit riep ik in aanloop naar de zomerspelen van 2020 ook. Baby liet zich alleen niet goed plannen en uiteindelijk gingen de spelen niet eens door. Nieuwe poging in 2024.

Ik heb ook verlof tijdens de spelen. Stiekem hoop ik dat de baby niet veel eerder komt want ik ben in de 2e week uitgerekend en wil graag zoveel mogelijk zien :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik vind het zo gek dat deze spelen alweer zo snel zijn na de zomerspelen. Kan er nog niet aan wennen.

Hoop ook lekker veel te kunnen zien, ik zit zonder werk thuis en verwacht niet dat ik dan al werk heb. Dus ik plant mezelf voor de tv, haha

1 like

Ik baal zo, heb nog nét geen zwangerschapsverlof.

Heb er zin in!

Ik vrees echt voor hoe dit straks in Peking gaat zijn met sporters die last-minute positief testen.

1 like

sharing = caring girl!! everybody loves a good shaper

:frowning: :frowning: :frowning:
daar gaan we weer…

1 like

In welke sporten hebben jullie het meeste zin

Ik ben zelf geen mega fan van de winterspelen (itt de zomerspelen zoals wel duidelijk was denk ik haha) en ga alleen het schaatsen en shorttrack volgen

1 like

schaatsen, skiën en snowboarden! ik ben voor twee landen dus hoop op lekker veel medailles op verschillende disciplines :star_struck:

biathlon! Het mooiste zijn die strafrondjes als ze mis schieten en gewoon heerlijke sport voor op de achtergrond :sweat_smile: daarnaast ook shorttrack en was ook wel schaatsen voor het nationalisme haha

6 likes

Kunstschaatsen! Ik vind dat zo mooi om te zien. En ook het ‘gewone’ schaatsen en shorttrack natuurlijk.

3 likes

Biathlon, soort meditatie om daar naar te kijken. Shorttrack lijkt me ook leuk en zeker ook kunstschaatsen. En skeleton! Nederland heeft kans op een medaille dus ben heel benieuwd. En zal schaatsen ook wel mee kijken. Maar ik vind de zomerspelen ook leuker om te zien. Is er ook weer dat dagelijkse studio programma? Vond ik ook altijd wel leuk om te zien als samenvatting.
En lang leve het thuiswerken!

1 like

Schaatsen vind ik heel gaaf, ook kunstschaatsen, schansspringen, snowboarden en curling. Ja curling, ik vind het zo saai, maar ook zo fascinerend.

1 like

Ik vergeet shorttrack dus altijd, maar dat is idd ook leuk