Vanavond om 20:25 eerste Peking journaal, ik heb er zin in. Heb van de zomer zo genoten van Studio Tokyo! Dit journaal is vast anders maar alsnog zin in
Langebaan schaatsen en shorttrack blijf ik voor thuis, de rest kijk ik als ik zin heb.
Favoriet blijft het schaatsen. Ik vind alles wel leuk om te volgen. Ook sporten die je normaal niet echt ziet zoals mogulskien.
O ik heb er wel echt zin in, al voelt het wel echt snel op de Zomerspelen (is natuurlijk ook zo).
Ik vind het sfeertje van de Winterspelen ook wel echt leuk. Schaatsen met de Nederlanders, maar ook sporten die je anders niet zo vaak ziet. Ik vind de snowboardcross en in de half pipe ook altijd tof!
Als onze vriend omikron mij toch te pakken krijgt, hoop ik dat het iig tijdens de winterspelen is zodat ik ongegeneerd de hele week op de bank kan liggen kijken (maar ik klop het toch even af voor de zekerheid)
Vind vooral skeleton vrij intens om te zien. Dat je met 100+km/u op zo’n plank een baan af gaat ziet er best gevaarlijk uit (terwijl het heel veilig schijnt te zijn)
Zo sneu, ben je favoriet voor goud en kun je niet deelnemen. Heftig voor de sporters die angst die er moet zijn voor een positieve test.
Heftig hoor dit, hier werk je 4 jaar naar toe. Skischansspringen is geen contactsport oid, zou zo’n atleet echt niet vanuit isolatie alsnog veilig mee kunnen doen? Al is de vliegreis daar naartoe al een aardig probleem denk ik…
Ik vraag me af waarom ze haar voorbereiding niet in China heeft gedaan? Als je ziet welke maatregelen daar getroffen worden om iedereen negatief te houden had ze daar denk ik minder risico gelopen
Er is al curling op Eurosport
denk dat het vliegen probleem no.1 is ja. en waar moet ze dan overnachten? in het teamhotel is het risico op besmetting natuurlijk veel te groot vind het echt zo sneu voor haar.
@SemM geen idee. misschien door praktische reden niet haalbaar, persoonlijke omstandigheden, geen idee.
Ze hebben quarantainehotels waar de positief geteste atleten en staff naartoe gaan.
Leuk! Ik kijk ook de opening en zit straks nog een week ziek thuis, dus kan lekker veel kijken
Ik vind dit echt hypnotiserend
En de presentator moet ff zijn waffel houden
Altijd opvallend dat sommige landen zo veel sporters hebben en andere landen zo weinig
Haha wat hysterisch die mensen op de achtergrond die maar blijven zwaaien en springen
Je moet er de energie maar voor hebben lol
Toch jammer dat er niet gejuicht wordt voor de landen.
We kunnen ons weer opmaken voor 2 weken vol mooie momenten!
Tip voor mensen die alles willen volgen (ook met terugkijken) raad ik discovery+ echt heel erg aan. Heb dat met de zomerspelen elke dag aangehad!
Hebben ze de cd klassiek voor beginners gekocht en opgezet? Ik vind het er totaal niet bij passen.