Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

NEE

1 like

Dat was zonde zeg

Wauww, shorttrack blijft zo’n chaotische sport

1 like

Zo, even 2 penalty’s. China toch door!

Ik zit al een uur lang gefascineerd curling te kijken, ik begrijp er niks van met al die termen die ze allemaal noemen maar ik vind het vreemd rustgevend haha

1 like

Lol dit verschil met Kazachstan

1 like

Ik snap alleen niet zo goed hoe ze alsnog een kleine kans op een medaille hebben in de B-finale. Als er landen gediskwalificeerd worden in de A-finale?

Als ik een nieuwe sport ga kijken waar ik nog niets over weet ga ik altijd door verschillende fases heen. 1.Ik kijk er vol fascinatie naar, maar begrijp er niets van. 2. Ik denk ineens de regels te begrijpen, maar hier lijkt achteraf niets van te kloppen. 3. Ik ga de wikipedia af en wordt een “expert” :sweat_smile:

Idd, stel dat er 2 gediskwalificeerd worden, dan wordt NL derde.

Dit is ook wel eens gebeurd!

1 like

Hopen op een wondertje is altijd leuk

Hahah jeetje wat een start, allemaal over elkaar heen tuimelen. Jammer dat het voor de eerste bocht al was

3 likes

Helaas blijft het maar bij één penalty haha

2 likes

Ik vind het wel jammer dat ik niet zo mega geïnteresseerd ben in andere sporten haha. Tijdens de zomerspelen was ik er de hele dag mee bezig en nu zijn er vaak maar 1 of 2 wedstrijden per dag haha #firstworldproblems

Ik zit weer klaar voor hoor :partying_face:

Edit: haha die beelden van Chad Hedrick als makelaar😅 was wel heel kprt maar leuk om te zien wat mensen na topsport doen

Nog een edit: aah ik vind Rintje Ritsma als analyst echt niks😅

2 likes

Hahah ik kan mij nog herinneren dat hij (Ritsma) gaatjes in zijn schaatspak had en dat ie alsnog paars aanliep.

Maar ja Mark Tuitert☺️ die zou ik wel willen😅

1 like

Ja sven zijn laatste spelen inderdaad. Hij moxht meedoen vanwege de ploegenachtervolging!

Verwacht niet zoveel van hem nu in de eerste rit helaas. Maar wel mooie manier om afscheid te nemen van zijn schaatscarriere!

Edit: benieuwd of hij valse start gaat doen! Kramer doet dat vaak na de dweil zodat het ijs nog iets kan uitharden. Zou hij dat nu ook in de eerste rit doen?:upside_down_face:

2 likes

Ja vind zo’n afscheid toch altijd weer zo’n end of an era. Wordt er toch een beetje nostalgisch van. Je bent toch ook met ze opgegroeid

11 likes

Ik gun Sven wel een brons, maar beter houd ik de verwachtingen laag :sweat_smile:

4 likes

Deze analyse van Mark drukt je wel met de neus op de feiten, ben ik ook zoveel stijver geworden sinds 2006???

6 likes