Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Blijven jullie voor shorttrack?

Ik vraag omdat ik een beetje twijfel, niet mijn favo onderdeel en moet eigenlijk ook even de stad in. En jet zonnetje schijnt😱

Vond haar ook heel kwetsbaar overkomen, hopelijk kan ze dit omzetten voor haar volgende wedstrijd.

Wat een topper die Schouten, zo knap gedaan. Mooi om de ontlading te zien. Dit kan nu al niet meer stuk voor haar.

1 like

Om half 2 begint pas de eerste medaillerace, daarvoor zijn alleen nog heats!

3 likes

Je kunt via radio 1 ook luisteren, misschien een tip! Kun je toch van het zonnetje genieten

2 likes

Ooh good to know. Gister was het ook al kutweer. Dus beter ga ik ff nu ja.

1 like

Ik wel, maar is ook een van mijn favoriete onderdelen! Om half 2 is de laatste race, ga zelf daarna naar buiten.

1 like

Hallo schulting, goeiemiddag

1 like

Echt niet normaal hoe goed zij is!

1 like

Ik vind het trouwens wel leuk om te merken dat bij elke groot sportevenement dezelfde forumleden zich verzamelen :grimacing:

2 likes

Gelukkig dat Itzhak de Laat nog wordt toegevoegd. Vind dat altijd zo spannend aan shorttrack, dat je zelf goed kan rijden maar zo makkelijk door een foutje van een ander benadeeld kan worden of eruit kan liggen.

1 like

Sjinkie!!! Zegt de commentator nou dat één van z’n tegenstanders deze week een positieve test had maar er toch bij is nu? :thinking: Weet iemand hoe dat zit?

Ja volgens mij mag je na 2 of 3 negatieve testen alsnog mee doen, dus gok dat dat is gebeurd?

1 like

love hoe chaotisch dit is

3 likes

Ze mogen wel cirkeltjes plaatsen om de rijders want damn je moet je concentreren om dit te volgen. Maar love shorttrack

3 likes

Haha ik was net aan m’n moeder aan het uitleggen hoe dit eruit zag. Ze snapte er logischerwijs niks van

1 like

Weet iemand hoe laat nu de halve finale + finale is?

Aanrader om deze te volgen op Twitter!

Jammer dit :frowning:

Aaaaah wat jammer zeg :sob:

1 like