Omatopic #2

Een tijdje geleden deze in de ring gedaan en van het weekend eindelijk eens opgepakt. Ben benieuwd of ik hem ga afkrijgen (ben nu overigens al weer iets verder. Alle donker groene bladeren zijn gevuld)

27 likes

55K Likes, 136 Comments - Alisha & Paige (@crocheygirls) on Instagram: "RUN don’t WALK to ALDI 😱
-
-
-
@aldiuk #crochet #handmade #crochetersofinstagram #crochetadd..."
https://www.instagram.com/reel/CokRzDPATWO/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Is dit al een keer in Nederland te koop geweest? Zo cool

5 likes

Hij is afff!!!

65 likes

Wow!! Deze mag op een mooie hanger! :grin:

4 likes

Vind dit heel knap, petje af!

1 like

M’n allereerste brei project ooit is af :grin: krijg het alleen niet goed gefotografeerd.
Is het netjes? Nee. Ben ik er trots op? Nee maar ook ja. Was het leuk? Het duurde me veel te lang (2 maanden), maar het werkte wel heel kalmerend

36 likes

Ik vind het heel leuk, mooie kleuren en mooi patroon! Kan alleen niet zo goed zien wat het precies is? Een soort opbergzakje?

Het is een pannenlap :joy: had ik er misschien even bij moeten zetten haha. En dank je!

1 like

@Hippe_kikker Thanks!

@NothingAboutSam zoooo knap voor een eerste project!

1 like

Super leuk!

1 like

Echt bizar knap.

Ik haak momenteel zowat een beest per dag, zo heb ik dadelijk een vulling probleem, volgens mij afgelopen week al bijna 2 zakken gebruikt.

23 likes

Wauw! Welk patroon is dit? Zo prachtig!!!

3 likes

Woow zo knap en mooi allemaal!

1 like

Deze!

1 like

Echt zo knap gemaakt!

2 likes

Thanks! Uiteindelijk viel het wel mee qua moeilijkheid. Je moet de steken snappen, maar daarna gaat het wel.

3 likes

Dankjewel! Nog een vraagje, welk soort garen
(en hoeveel) heb je er ongeveer voor gebruikt? :slight_smile:

1 like

Ongeveer 6 Hobbii Twister Solid met een 3mm haak. Je moet wel zelf knoopsgaten maken, omdat het patroon bij de maker groter uitviel.

1 like

M’n eerste sunburst granny (en denk m’n 4e granny ooit). Nog niet helemaal tevreden, ik haak helaas nog niet zo consistent. Soms was losser en dan weer wat vaster. Nu verder oefenen.

16 likes

:pleading_face:

21 likes