Omatopic #2

Continuing the discussion from Omatopic (Deel 1) - #5201 door mikselke.

Previous discussions:

2 likes

@Clancy Soft Linnen Nude is dit wat?

2 likes

Woooo we hebben een deel 2!!

9 likes

Ooo wat een mooie :heart_eyes_cat::heart_eyes_cat::heart_eyes_cat: thank u!! Heb jij zelf hier wel eens besteld?


OMG WE HEBBEN EEN DEEL 2!?!

Nee heb gezocht en dit was t eerste wat ik tegenkwam wat er wel goed uit zag.

2 likes

Waaaah deel 2, ik vind dit ook echt heel cool.

1 like

hoe fancy ze hebben gewoon een filmpje van de stof. laf it.

2 likes

Ik ben weer verder gegaan met mijn trui. Alles alleen maar recht :joy: wil stoombootbreien.

afbeelding

(Twee panden tegelijk)

24 likes

Ik ken de basics van breien maar heb de afgelopen jaren vooral gehaakt. Toen kwam ik een breipatroon tegen voor een babyvestje waar ik echt verliefd op raakte, maar dat is (of lijkt) dus echt hogere wiskunde… :grimacing: het is in de ajoursteek, daar zit een getekend patroontje bij.

Het is dus echt heel veel tellen maar ook best ingewikkeld omschreven. Heb chronisch tijdgebrek en handwerk het liefste tijdens tvkijken oid, dus vrees dat ik het project ga skippen, al baal ik er wel echt van… Anderen hier ervaring mee?afbeelding

5 likes

Ik heb eindelijk deze besteld, na lang twijfelen (had hem al op de site van Iris gespot, en zag hem toen via @anon4388265 hier voorbij komen). En nog een naaldmagneet en wat naalden, hopelijk komt het snel binnen.
867x1200

12 likes

Dit sokje maakt dan meteen weer dat ik het tóch wil leren, zo lief! Ik kom normaal een heel eind met youtube, maar zag daar zo snel niet veel. Zal even op zoek naar de Engelse term ook…

3 likes

Die is ook echt mooi! Ik ga er binnenkort eens goed voor zitten :blush:

2 likes

PSX_20210501_014729

Vleermuis eindelijk af. Mijn zoontje wilde heel graag een werkje van een vleermuis. Ook elke dag progressie volgen. Straks als verrassing al op zijn kamer leggen.

29 likes

Veel plezier ermee!
Ik vond het heel leuk deze te maken. :relaxed:

1 like

Waar is dit patroon van? Vind m echt super leuk. Sorry heb geen tips voor je. M’n moeder kan heel goed breien dus wil vragen of zij het wil maken voor me.

3 likes

Voor de mensen die beide kunnen, wat vinden jullie makkelijker?

  • Haken
  • Breien

0 stemmers

En wat vinden jullie leuker?

  • Haken
  • Breien

0 stemmers

1 like

Ik zag in m’n postnl app een envelop met een bibberig handschrift en toen dacht ik ??

Tot ik bedacht dat ik garen had besteld bij Gerrie :heart_eyes: :heart_eyes:

10 likes

ooooo dat is nog eens een goed begin van de dag :heart_eyes: show je straks je buit!?


Ik heb net de twee gratis patronen van Vingert gedownload die ik nog niet had. en het nieuwe patroon van SKB gekocht! (Want ik had nog niet genoeg te doen)

3 likes

Ik weet niet of ik mag linken, maar het is van hobbydoos.nl. Patroon overslagvest voor meisjes (onder baby).

Je moet alleen wel iets kopen om het patroon gratis te krijgen, maar ze hebben we redelijk geprijsde wol en accessoires, dus is te doen. Ze maken er standaard een soort pakketje van met alles wat je nodig hebt voor dit patroon, maar je kunt alles wat je al hebt weer verwijderen :blush:

1 like

Wat doet iedereen dit weekend? Ik maak “mijn” beer nog een keer. Met katoen.

1 like