Idd te kort. De mouwen moeten nog. Ik ga denk ik onderaan nog een ribrandje breien zodat ie niet meer krult en net iets langer is…
Wel heel tof, mooie kleur!!
De Tegna is bottom up ja, en mijn eerste trui(the) dus heb ook geen ervaring verder ermee
Met welke kleur zou ik deze wol combineren? Ik heb nog heel veel donkergrijs en dat kan wel… maar het wordt dan best koel en dat staat me eigenlijk niet zo mooi. Lastig om de kleur goed op de foto te krijgen, zit eigenlijk iets tussen de foto’s in.
Prachtige kleuren! Vind t heel mooi met grijs, toch oogt t nog wel warm van kleur
Schachenmayer ombre lace, had een vriendin een x gekocht voor me!
Rot van je hand! Ben je ook echt te druk geweest of zomaar?
Ik heb hier overheen gelezen sorry!
Nee, ik vond hem wel makkelijk. Het is een patroon van haak en stip. Als je in een rondje kan haken is het vrij makkelijk om te maken
Niet erg hoor, dankjewel alsnog voor je antwoord!
Uiteindelijk is het met het raam redelijk gelukt! Kwam er achter je er eventueel ook een app voor kan gebruiken. Tracer! (voor android). En voor de iPad is er ook iets, maar moet daarvoor betalen dus nog niet uitgeprobeerd.
Mouwen vind ik inderdaad ook echt nooit leuk. Eerst denk ik dan: oeee alleen de mouwen nog en later lijkt t eeuwen te duren
Ik zou deze groente/fruittas willen maken met redelijk stevig garen dat niet pluist. Waar kan ik dat vrij goedkoop vinden? Heeft zeeman dit bijvoorbeeld?
100% katoen en dan eventueel als je dat te dun vindt, dubbeldraads.
Omdat je me gewoon graag mag
Is dit een beetje te doen als eerste project? Het lijkt me heel leuk om te maken maar als het echt heel moeilijk is is het wellicht niet handig om mee te starten
Il heb al wel wat ervaring met haken, en ik hou wel van een uitdaging haha mocht het niet lukken, dan zoek ik wel een ander, gemakkelijker patroon!
@Flopsyunicorn bedankt, ik ga ernaar op zoek!
Ik bedoelde het als vraag of het voor mij ook handig is om mee te beginnen, ik heb zelf namelijk geen ervaring😅
Ooh haha had je bericht verkeerd begrepen dan, excuus! Geen idee dus eigenlijk, ik heb het patroon gedownload maar zal wel wat moeten oefenen denk ik. Heel simpel ziet het er ook niet uit
Denk dat we het maar gewoon moeten proberen dan!
Boekenvoordeel heeft 100% katoen voor een klein prijsje