jaa sommige van haar patronen zijn echt geweldig. Eens in de zoveel tijd zet ze de oude patronen online en kan je die weer aanschaffen. laatste keer was volgens mij rond kerst of blackfriday (weet het even niet meer). Heb die plant met kleed toen aangeschaft!
Ik heb ook een ellllllenlange etsy-verlanglijst met patronen die ik nog eens wil aanschaffen 

Love wishlists
(ik mag van mezelf voorlopig niks meer kopen)
ik zit er aan te denken om van het weekend weer eens wat op te gaan pakken. krijg hier toch wel weer kriebels van. (Mag ook wel na een maand niks)
Ooh, die zijn ook leuk. Ga me er eens in verdiepen. Ik ben eigenlijk alleen maar met kruissteek bezig.
Voor degenen die het lego bonsaiboompje wilden:
Zijn er ook hakers die hun eigen patroon schrijven? Ontwerpen kan ik wel, maar dat is vaak 100 keer uithalen en verder haken. Met ontwerpen zou dat zo’n chaos worden met heel veel krassen op het papier 
Hoe schrijven jullie een eigen patroon?
Bedoel je dan een patroon maken voor je iets haakt, of een eigen ontwerp uitschrijven tijdens/na het haken?
Een eigen ontwerp uitschrijven als patroon 
Ja, maar dat gaat sowieso met veel uithalen en doorkrassen haha
Wat @Kauai ook zegt idd, opschrijven wat ik doe, veel uithalen en krassen en opnieuw schrijven en dan nadien net overschrijven.
Ik heb doosjes voor mn regenbogen❤ en besloten dat ik ze van ander garen maak. Helaas weinig kleuren nog maar vind ze zo veel mooier. Nu nog klanten.
Even afgeleid door de kat
Maar supermooie deken, die gedempte kleuren zijn gaaf.
—
Door dit topic wil ik ook echt leren borduren!
Echt een fijne tip, super bedankt!!
Wat denken jullie, zou je deze jurk na kunnen breien?
Lief, dankjewel! Ik wilde graag een kleurrijke, maar niet te felle deken en dat is wel gelukt denk ik
tenminste, als ik 'm ooit afkrijg. In totaal 42 hele driehoekjes en iets van 35 halve… allemaal los haken en erin naaien grr. Ik vind haken veel leuker! Een vriendin van mij vindt het aan elkaar naaien weer leuker.
Vind je het naaien of haken/breien leuker?
- Naaien!
- Haken/breien!
0 stemmers
Ik heb voor naaien gestemd! Ooit een Heidi Bears paard gehaakt, zoooo fijn toen ik al die lapjes aan elkaar mocht maken en het echt een geheel werd.
Ik vind daar dus echt niks aan en sla dat het liefste over haha
Daar word ik hebberig van. 
Heb je alle kleuren?
Hahah, ik heb wel van bijna alle kleuren verschillende garen. Heb deze collectie overgenomen toen ik begon met borduren, en ben hem nu (twee jaar later) eindelijk zo aan het organiseren.
Als ik alles af heb, post ik sowieso nog een foto.