Omatopic (Deel 1)

Een eigen ontwerp uitschrijven als patroon :grin:

Ja, maar dat gaat sowieso met veel uithalen en doorkrassen haha

Wat @Kauai ook zegt idd, opschrijven wat ik doe, veel uithalen en krassen en opnieuw schrijven en dan nadien net overschrijven.

1 like

Ik heb doosjes voor mn regenbogen❤ en besloten dat ik ze van ander garen maak. Helaas weinig kleuren nog maar vind ze zo veel mooier. Nu nog klanten.

13 likes

Even afgeleid door de kat :heart: Maar supermooie deken, die gedempte kleuren zijn gaaf.

Door dit topic wil ik ook echt leren borduren!

3 likes

Echt een fijne tip, super bedankt!!

Wat denken jullie, zou je deze jurk na kunnen breien?

Lief, dankjewel! Ik wilde graag een kleurrijke, maar niet te felle deken en dat is wel gelukt denk ik :slight_smile: tenminste, als ik 'm ooit afkrijg. In totaal 42 hele driehoekjes en iets van 35 halve… allemaal los haken en erin naaien grr. Ik vind haken veel leuker! Een vriendin van mij vindt het aan elkaar naaien weer leuker.

Vind je het naaien of haken/breien leuker?

• Naaien!
  • Haken/breien!

0 stemmers

1 like

Ik heb voor naaien gestemd! Ooit een Heidi Bears paard gehaakt, zoooo fijn toen ik al die lapjes aan elkaar mocht maken en het echt een geheel werd.

1 like

Ik vind daar dus echt niks aan en sla dat het liefste over haha

Ben ondertussen weer een doos verder met borduurgaren vullen!

Op naar doos drie hierna, haha

7 likes

Daar word ik hebberig van. :heart_eyes:
Heb je alle kleuren?

Hahah, ik heb wel van bijna alle kleuren verschillende garen. Heb deze collectie overgenomen toen ik begon met borduren, en ben hem nu (twee jaar later) eindelijk zo aan het organiseren.

Als ik alles af heb, post ik sowieso nog een foto.

3 likes

EINDELIJK af. en niet zo zeer door het patroon zelf maar meer door mijn hoofd, geen zin om de naald op te pakken en ik zat wederom enorm tegen het omlijnen met 1 draad aan te hikken.

Ben zelf niet helemaal tevreden met hoe de vloer is geworden bij het stukje van de poef, maar ach. let it go. Patroon had net in een iets smallere ring nog gepast maar die heb ik niet.
Plus even een back foto! Daar houd ik zelf altijd van :joy:

Ga nu langzaam weer aan wat nieuws beginnen en hopelijk heb ik de drive weer te pakken daarna!

38 likes

achterkant netjes :open_mouth: ? ik vond het juist super messy door het zwart. had echt geen zin om voor ieder klein kruisje een knoopje te maken en weer opnieuw te beginnen, knoopje etc.

SCORE! haha. ik houd ook wel echt van clean werken maar hier had ik echt zoiets van; ga weg!

Ben nu het overgebleven draad van dit werkje aan het wegwerken op mijn project hoopje. Geniet er wel echt weer van. misschien was die break juist wel even goed! Heb deze week ook vrij dus ben benieuwd hoeveel ik ga doen. (Naast mijn Stardew verslavind die gevoed moet worden)

2 likes

Ja het wordt, als ik er aan begin, wel een heel saai project. Ik zou hem dan afwisselen met andere kleinere werkjes tussendoor.
Denk je stockinette? Ik dacht 1x1 ribbing te zien, hoewel ik dat nog nooit voor een heel patroon heb gezien, alleen de boorden.

Hoe langer ik erover nadenk hoe enthousiaster ik word :sweat_smile: Lijkt me een heerlijk jurkje voor in huis met een dikke legging en dikke sokken. Plus ik wil binnenkort sokken leren breien, dus dan heb ik een mooie afwisseling tussen nadenken en dom een eind weg breien :’)

Ooh wat een gave! Ik hoop dat je dip nu een beetje over is. Ik heb zelf onwijs veel zin om te borduren, maar wil eerst al mn garen opnieuw georganiseerd hebben.

Er komt nu wel een beetje licht aan het einde van de tunnel, dus ik verwacht dat ik er volgende week wel klaar mee kan zijn.

1 like

Dat wikkelen vind ik echt zoooo lekker <3 zou alleen daarom wle weer een nieuwe bult willen kopen haha. (maar is nu echt overbodig)

Ja haha, het is zo chill! Muziekje aan, grote pot thee neerzetten en ik kom helemaal tot rust.

Ik denk dat ik voorlopig ook echt wel genoeg heb, hoewel ik wel tot de ontdekking ben gekomen dat degene van wie ik de stash heb overgenomen voor sommige kleuren echt een obsessie had, en dat ik in sommige echt erg weinig heb.

Dus die mag ik er bij kopen haha.

1 like