Omatopic (Deel 1)

Hahah ik heb precies hetzelfde! Dan heb je opeens 5 kleuren van 1 en hetzelfde nummer. En inderdaad een goeie om dan bij te halen!

Misschien kunnen we ooit een swap hier doen :joy:

1 like

Ja haha, ik kwam er gisteren achter dat ik 7 strengen had van kleur 902 van DMC, maar dat ik voor de rest niet heel veel andere donkerrode kleuren had. Was wel heel leuk dat ik ze bijna allemaal in 1 vakje kreeg, maar daar heb ik er echt genoeg van.

Een swap is een leuk idee als het weer mag!

1 like

Naja, omdat ik eerst graag ook alles wil uitzoeken wat ik heb? Lijkt me wel verstandig voordat ik ga swappen.

Maar het kan inderdaad ook via de post, ja.

1 like

Ik ben bezig met een werkje uit een pakket en ik vind de stof heel fijn en wil daar graag wat meer van bestellen. Maar ik vind het lastig inschatten wat voor stof dit is, heeft iemand daar misschien goed oog voor? Volgens mij is het Aida stof, maar welk nummer zou het zijn? Ik heb hier een close-up foto met een winkelkaartje ter schaal

1 like

Heel netjes!!!

Je kan t opmeten. De aida nummers staan voor zoveel kruisjes per cm. Dat zou je even moeten googlen maar aan de hand daarvan zou je t wel moeten kunnen vinden denk ik.

1 like

Haha ja, bedoelde meer als het van mezelf weer mag!

1 like

Aida heeft ook wel hokjes, maar is toch anders. Is er geen info bij het pakket over de stof? Of anders de verkoper mailen?

staat het wellicht niet op het pakketje totaal of als je zoekt op het pakket? (ik probeer mee te denken)

@Clancy ja ik had even de pakketinfo opgezocht en daar staat dat het Aida stof is! Alleen niet welk nummer, maar dat ga ik dus zelf even opmeten :blush:

1 like

ah chips ik dacht misschien is dat de truc!

Lijkt zo op de foto echt veel meer op evenweave dan aida. Mocht het 26 hokjes per inch of meer zijn dan lijkt het me sterk dat het echt aida is trouwens.

1 like

Net een kit gekocht om zelf wanten te breien, vroeger wel eens gebreid maar wil het weer oppakken

en dan in de kleur “Allsorts black”. Heel benieuwd hoe ik het er vanaf ga brengen haha

6 likes

Leuk geworden! :relaxed:
Achterkant is ook netjes.

Benieuwd wat je nu gaat maken! :smiley:

Garen eindelijk eens opgeruimd en gesorteerd! :thread: Er is nog plek voor 3 nieuwe kleuren, daarna zit het vol hehe.

16 likes

Zo fijn die dozen! Wil morgen ook weer borduren.

Een overzicht van mn regenbogen

Morgen gaan ze online via etsy en kan het gevoel van falen beginnen.

16 likes

Hoezo falen? Ze zijn leuk!!

Die zijn superleuk! Succes morgen!

Zijn hier ook mensen die kleien of is dat niet oma genoeg? Haha. Mijn luchtdrogende klei komt dit weekend binnen en ik hoop eigenlijk zoiets te kunnen maken.

Misschien maar beginnen met onderzetters haha.

24 likes

Wat voor klei heb je besteld?