Links lijkt het ook wel alsof het ineens een stuk breder is geworden, of je opzet rij was erg strak. Een gevallen steek oppakken is heel makkelijk maar als t al bij je begin rij is zou ik het toch uithalen. Of wil je nog touwtjes aanknopen aan de uiteinden? Dan zie je het denk ik wel echt minder.
Ja de opzet rij was wel erg strak geloof ik, maar het komt ook een beetje door dat ik het scheef vasthoud. In het echt valt het wel een stuk minder op (vind ik zelf). Ik was in ieder geval drie keer opnieuw begonnen en ben nu maar gewoon doorgegaan, maakt me niet super veel uit als het niet perfect is.
Ik zie nu pas dat ik bij We are knitters heb gekeken ipv Wool and the gang! Ga de sale toch nog even bekijken. Ik vind je sjaal voor een eerste keer breien er al goed uitzien! Zelf zou ik hm toch nog wel uithalen, nu kan het nog makkelijker dan als je hm bijna af hebt en tóch je bedenkt. Maar snap jou ook wel hoor, dat je gewoon verder wilt!
Vind t echt leuk dat jullie hier zo actief zijn, kom dankzij jullie weer allemaal nieuwe dingen tegen!
Door dot topic heb ik trouwens ook allemaal borduur dingen gekocht. Heb dit boek (met handige opstrijkpatronen erbij) gehaald. Alleen doen die patronen het alleen op lichte stoffen, dus heb voor dit jasje maar wat gefreestyled (gefreestyld?)
Het garen is van de Action, was iets van 5 euro maar!
Oh wat mooi!
Wat een leuk idee! Ik gebruik wel altijd goedkoper garen dan jij dus ik ben niet een leuke swap voor je
Weet iemand nog een leuk brei patroon voor een (baby) dekentje?
Ik heb op garnstudio hele leuke gevonden.
Ik heb deze gemaakt ooit toen ik zwanger was. In strepen per driehoeksbaan https://pin.it/krp62ter3vzjkh
Ja het vasthouden is nog wel een beetje een dingetje maar het gaat steeds beter! Ik vind de kleur ook mooi en past overal bij dus dat is handig.
Ben er eindelijk aan toe gekomen om de edda bag van we are knitters te maken! In het begin dacht ik dat het patroon wel een beetje ingewikkeld zou zijn, maar het ging echt als een fluitje van een cent! Heb er meteen ook eentje voor mijn moeder gehaakt
Ik heb de boord en de handvaten wel breder gemaakt (gewoon extra rondjes gehaakt volgens het patroon), zodat ik het garen kon opwerken
Superleuk! Ik heb laatst ook voor het eerst met fibershare meegedaan, echt zo leeeeeuk
Eindelijk af! Die kleine bolletjes (french knots) zijn echt irritant. Nu moet ik op zoek naar een nieuw leuk patroon en nieuwe kleuren.
Die is echt geweldig!
Dank je! Niet zelf verzonnen hoor, komt van een site.
Wauw zo mooi! Echt netjes gedaan zeg. Ik mis wel ‘t hart van de roze bloemen, nu zijn het van die losse blaadjes.
French knots zijn een persoonlijke hel. (ik gebruik ze als nog redelijk vaak omdat ze wel wat extra’s geven)
Welke taal is dat amigurumi boekje?
Het ziet er Frans uit, en zo professioneel ben ik nog niet