Ja ik ook! Maar dan ben je mijn naam tegengekomen in de omschrijving als het goed is haha!
Jeej superleuk topic! Ik haak al een jaar of 8 en ben nu ook begonnen met weven.
Dit was mijn eerste weefdingetje:
Wow dit wil ik zo graag doen! Kan je uitleggen hoe het ongeveer moet? Ik kan me er echt geen voorstelling bij maken eigenlijk.
Prachtig! Ik wil dit ook maken haha, kan dat als beginner / complete n00b op dit gebied?
Zag trouwens dat ikbenirisniet ook een shopje begint, zie haar IG!
Dit is als complete beginner/noob haha! Dus ja dat kan
Haha in de omschrijving staat wat er in zit. Ik heb het patroon voor de sokken wat er bij zit ontworpen
Ja weven is leuk. Ik was vorige winter begonnen aan een project maar toen kwam mijn scriptie om de hoek kijken. Hopelijk kan ik daar over een maand of zo weer aa beginnen.
Leuk! Pas maar op werkt zeer verslavend haha!
Ik heb ook net een handgesponnen wolletje af:
Vind de kleuren zo mooi, maar dit was best ruwe wol en ik weet dus echt niet wat ik ermee moet, want ik denk dat ik het niet lekker ga vinden om mee te breien… Iemand nog leuke ideeën?
Dankje! Hopelijk bevalt die bij de kalender ook
Thanks superleuk! Ik ga kijken!
Heel mooi! Weven?
Daar werkt het denk ik wel mooi voor! Heb alleen geen weef spullen, maar misschien is dit dan een goede smoes om te beginnen haha
Ohhhh leuk!
Ik vind weven ook erg leuk! Heb vorig jaar deze kussensloop geweven:
En nu ben ik bezig met een haakproject voor het ongeboren petekind van een vriendin van mij ^^ love alle oma-hobby’s
Ooo supermooi!
Wauuuuuw! Heel mooi!
Zo mooi!!! Heb jij trouwens ook instagram, dat ik daar ook je brei avonturen kan volgen?
Mijn Wool & the Gang pakket is vanmorgen binnengekomen. Helaas maar 1/2 dingen die ik had besteld. Hebben ze bij de klantenservice meteen opgelost en mijn deken pakket is nu ook onderweg. Het deken was een beginner pakket en de sjaal een easy pakket. Ik wilde alleen heel graag beginnen dus toch maar aan die sjaal begonnen. Was nog wel even lastig want had dus nog nooit gebreid, en dit is een moss/seed stitch met een slip stitch aan het begin van elke rij. Moest 3x opnieuw beginnen en alsnog is er een stukje niet goed gegaan. Maar ben ondertussen lekker bezig en hoop dat ik dat deel op het eind misschien nog wat netter kan maken.
Nu zijn jullie weer up-to-date van Rosemary’s brei avontuur.
Leuk!! Mocht een Nederlandse uitleg makkelijker zijn, is het de gerstekorrel. Wat is er niet goed gegaan? Nu repareren is makkelijker dan op t eind.
Als je op de foto rechts onder kijkt zie je dat het daar een beetje los zit. Ik had aan het begin een beetje moeite met de uiteindes dus ik denk dat ik daar misschien een steek ben overgeslagen? Maar het valt niet heel erg op als ik het gewoon een beetje terug stop…dus ik hoop dat het niet heel erg is haha