Omatopic (Deel 1)

Dat is best groot. Ik ben benieuwd hoe het is als het klaar is. Veel plezier met borduren.

Heeft iemand een goede tip voor rondbreinaalden waarvan de kabel flexibel is?
Die ik nu heb wil alleen maar terug naar de manier hoe hij in de verpakking zat en dat breit zo vervelend :face_with_hand_over_mouth::sob:

In warm water leggen!

2 likes

Dank je wel!!

Chiagoo! Daar zit een metalen draadje in de rode kabel dat voorkomt dat de kabel een vorm aanhoudt!

1 like

Ik heb deze en die zijn ok: https://www.wolplein.nl/artikel/24622/knitpro-zing-rondbreinaalden-80cm-2mm.html

Maar ik brei nog niet zo lang dus geen idee of ze ook echt soepel zijn. Ik weet niet beter natuurlijk :grinning:.

1 like

Ga nu weer even verder met mijn kruissteekpatroon.

25 likes

Ik ben bezig met een borduurwerkje waar het patron voorbedrukt was op de stof, kan ik het voorbedrukt patroon als ik klaar ben verwijderen door het in water te laten weken? Of is daar een ander trucje voor

Gaat om de blauwe lijntjes hier (die moet ik nog doen, bijna klaar!)

6 likes

Leuk voor de borduurfans (als het weer mag):

4 likes

Weer een m werkje af (stof nog niet afgewerkt) Straks komt m’n bestelling nieuwe kleuren binnen dus dan kan ik vanavond eeeeindelijk beginnen aan 1 van m’n gekocht Sarah K Benning patronen (kijk er al een maand naar uit haha)

Zeer slordige achterkant haha

31 likes

Wauw mooi werkje! Netjes hoor!

1 like

woooooow wat een pracht werkje! Mooie kleuren ook!

Welke ga je maken van Sarah!?
Ik heb vandaag de kleuren ook binnen van de drie sarah patronen (welke kleuren ik miste dan)
weer lekker wikkelen <3

3 likes

Lijkt me hartstikke leuk om eens naar toe te gaan.
Hopelijk kan het weer snel.

Heel erg mooi.

Om even in te gaan op je wikkelen opmerking, ik heb laatst gewoon kleurtjes gekocht die ik geeneens extra nodig had, maar puur voor het wikkelen :sob: dat is momenteel de enige bezigheid waar ik rustig in m’n hoofd van wordt.

6 likes

Ik twijfel nog haha. Heb er 3 gekocht. Wil eigenlijk die met het water gevende meisje in de lichtstraal beginnen maar die lijkt me zoveel werk dat ik er tegen op kijk :sweat_smile:. Dus denk met de pileaplant of deze pauwenstoel met plant!

5 likes

Haha ik heb precies ditzelfde gedaan omdat m’n box met garen leger werd en het er daarom zo ongezellig eruit zag :rofl:

Staat dat niet ergens ik de beschrijving? De voorgedrukte patronen die ik heb gebruikt kon je niet uitwissen, maar dat zag je niet meer door het borduurwerk.

Nee staat er niet bij! Het grootste deel zie je inderdaad niet meer maar doordat het zoveel dunne steekjes zijn met maar een enkel, licht draadje zie je het op sommige delen nog wel.

Het is een beetje een boze panda geworden, maar hij is af!

31 likes