Omatopic (Deel 1)

Af, er zit een fout in, maar dat maakt het handwerk en geen machinewerk, ok? :pleading_face: Herstellen is echt kei veel werk en heb niet genoeg reserve draad en ben er gewoon klaar mee ook. Pff.
Nu ben ik er ook gewoon nul blij mee

35 likes

Ik vind 'm mooi hoor! Ik zou het niet kunnen. En ik zie overigens ook geen fouten haha

2 likes

Wel blij mee zijn! Het is prachtig inclusief perfect imperfections <3

3 likes

Ik vind het heel mooi geworden!

1 like

Oh die is mooi! En enkel jij ziet die foutjes waarschijnlijk.

1 like

Ahh lief van jullie!!
Ik ga deze aan tante (van mijn man) voor haar verjaardag geven, net maar even gevraagd of ze hem wel wil hebben ondanks foutje, maar ze vind hem ook mooi net als jullie :flushed:
Ik ben er nu wel wat blijer mee, ben mijn eigen grootste criticus… :grin:

Ondertussen ga ik starten met een nieuwe :sunglasses: :palm_tree:

14 likes

Ik vind je bij hardstikke mooi hoor! En zie ook geen foutjes.
Die nieuwe is ook echt cool en kleurrijk, respect voor al jullie cross-stitchers, echt veel werk.

Ik heb eindelijk m’n borduurstandaard binnen! Hij was kwijt in de post dus moest nogmaals bestellen. Nu kan ik lekker makkelijk french knotten enzo.

Hier een foto van waar ik mee bezig ben.
De linker moet nog heel veel witte french knots en de rechter ook rode french knots later.

11 likes

Zo zijn we allemaal, maar daarom moeten we juist naar anderen luisteren :heart: :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik doe mee met progress foto’s!! Vind het heel leuk om jullie progressie te zien!

Ik ben door de grotere stukken satin stitch heen en vond het dit keer wel leuk. Denk door de verschillende kleuren en de verschillende kanten op werken.

29 likes

Weet iemand waar ik een goede borduurstandaard kan vinden? Ik heb ernaar zitten zoeken, maar kan het eigenlijk niet echt vinden

Ik heb deze voor op het bureau/tafel. Zitten op de bank kan je er ook mee, als je een beetje buik hebt als ik dan moet je opletten dat je niet met de naald in je buik prikt :")

1 like

Dank je! Heb 'm gelijk besteld. En ik zal uitkijken, haha

1 like

Oeeee!!! Cool!!

Ik ben benieuwd of ze bij jou op de voet ook de stickers verkeerd hadden geplakt.
Ze hebben op die voet laat maar zeggen stickers geplakt voor verschuiving/beschadiging tafel. maar die zaten bij mij verkeerd om. Gelukkig heb ik z’n action doosje met van die dingen er in. Dus ff er af gehaald (Nog steeds de lijmresten niet verwijderd) en die er onder geplakt.

Goed dat je het zegt! Zal erop letten. Ik word gek als m’n tafel beschadigd, ben zo zuinig erop :see_no_evil:

1 like

Kraamkado voor de collega van mijn vriend.
Moet alleen nog even mijn koord stoppers binnen krijgen voor de wagenspanner, dan kan ze die zelf op de goede maat hangen.
Twijfel of ik nog blaadjes haak voor tussen de diertjes in.
Mocht iemand een leuk simpel patroon hebben, hit me up

35 likes

Wat onwijs leuk! :heart_eyes:

1 like

ooo super cute! :heart_eyes:
Valt dit dan onder haken of is dit arigumi?

1 like

Heel leuk! Blaadjes zou ik persoonlijk te druk vinden.

2 likes

Haken/amigurumi.
Bij de koppies hoort eigenlijk nog een lijfje, maar dat vond ik niet leuk als wagenspanner

2 likes

Echt heeel knap!! <3

Snap je helemaal, de hoofdjes is als wagen spanner denk ik wel genoeg vulling om naar te staren/voelen voor de baby.

1 like