Wat mooi gemaakt!
Wat een leuke trui. Heb je een speciaal patroon gebruikt?
Thanks! Ja van Daisyfarms is ie!
Vind dit zo knap! Hij ziet er heel goed gelukt uit.
Wauw echt heel leuk!
Voor mijn gevoel ben ik al eeuwen bezig met mijn mandelakussen. Gisteren ben ik weer verder gegaan, hopelijk krijg ik 'm voor de zomer af
Bij de gordijnen van de action zit volgens mij zo’n zoomband die je kunt strijken!
Er zit een strijkband bij. Dus dan omslaan met die band en dan strijken.
Zit een korte handleiding bij. MOet goedkomen!
Wat vet
Ik heb gisteren eindelijk m’n kleed afgemaakt, was het echt aan het uitstellen omdat ik het zo jammer vond alstie af was.
Dit kan je niet vertellen zonder een foto te laten zien
Ik zal m dit weekend eens goed op de foto zetten! Vind ik altijd lastig met een deken
Heel goed gelukt!! Wat knap. Ben jaloers.
Zo leuk!
Jaa voor mij! Kan niet wachten tot ze er zijn
Ben de ketting aan het oefenen. Onderste rij is het begin, tweede is waar ik net nog mee bezig was. Er zit wel voortgang in maar soms denkt mijn hoofd; wtf ben ik aan het doen en dan maak ik een fout en daarna is alles weer oke?
Vind het nog wel lastig met strakker aantrekken
Ziet er echt al goed uit! Maak je niet te druk om of het wel strak genoeg is. Zeker om te beginnen is het fijner haken als je ketting niet al te strak is voor de eerste toer.
Wat ga je maken?
Tweede is al veel beter!
oh oops haha. ik wilde zo eigenlijk gaan beginnen naar de tweede rij om te oefenen.
uiteindelijk wil ik een kleedje gaan maken. maar ik dacht; eerst ff oefenen een stukje. dan the real deal.
Wil deze uiteindelijk gaan maken: