Omatopic (Deel 1)

Ik ben op zoek naar een borduurpakket met telpatroon (dus niet voorbedrukt) met het thema geboorte (om te geven als kraamcadeau). Hebben jullie misschien ideeën voor goede webshops of aanraders qua pakketten? Heb op irisborduurt gekeken, daar zie ik 1 leuke, maar wil ook wat meer keuze hebben haha

Heb dit patroon gemaakt van EtceteraEmbroidery op Etsy! Heel anders dan wat ik normaal maak, maar wel heel leuk om te doen.

19 likes

Mooie kleuren zeg, daar zou ik wel een deken van willen maken.

2 likes

@mikselke Hoe staat het nu met je Lovecrafts order? waren die twee hermes dingetjes van Love?

@Andreya super mooie kleuren bij elkaar zo!

Ik ben weer even verder gegaan. Gisteren qua kleuren het kleed afgekregen. Nu weer even afwisselen met wat backstitch de omlijning doen.

11 likes

Geen idee! Zending is nog steeds niet ontvangen door postNL en als ik via de lovecrafts link kijk staat ie sinds 8 april gesorteerd at national hub :woman_shrugging: moet nog even geduld hebben gok ik!

1 like

@Kauai Ja, he? Vond ik ook, heel passend bij elkaar!

@Clancy Dankjewel! Ik vind die van jou ook zo leuk, vooral de kleuren van het kleed!

Ik moet helaas even wachten tot ik verder kan met een nieuw patroon, mn ringen zijn er nog niet. Ik kan wel alvast garen om kaartjes gaan wikkelen, daar heb ik er nog genoeg van.

2 likes

Het kost best wat concentratie (maar was toen ik begon met haken ook, toen lag tempo ook lekker laag en dat valt nu ook mee. Dus breien gaat ook vanzelf sneller met wat ervaring) maar ben wel blij met de vorderingen, had het van donderdag weer uitgehaald want klopte niet haha. Zo leuk om te doen en ben helemaal trots dat ik het kan en nu geen steken (nog) heb laten vallen (zo sneu ben ik) en vind de kleuren van deze wol ook tof.

O, leer dus breien (en haken), want het is zo leuk en ontspannend.

14 likes

Ik ben begonnen aan het meisje met de parel! Wat een heerlijk makkelijk patroon hahaha, gewoon hokjes van 6 bij 6.

11 likes

@Tamara Die raymon is echt super snel! Hij heeft het zojuist op de post gedaan. weer lekker wikkelen als het binnen is<3 thanks voor de tip!!

2 likes

Ik zag net dit, zo schattig.

5 likes

Welkom bij de club!

3 likes

Maak jij niet alle kruisjes dezelfde kant op? Dat is er echt ingestampt bij mij door mn moeder vroeger.

1 like

Ben begonnen. :relaxed: Volgende keer wil ik wel een iets grovere stof kopen, maar dit had ik nog liggen.
Heb net ook een aantal borduurringen op Aliexpress gekocht, want wil alle borduurwerkjes in ringen op 1 muur hangen.

11 likes

Ben er nog niet achter of ik die loep/bril nou briljant vind of niet.

Ik wil trouwens witte stof. Of net niet wit denk ik. Maar vind t zo zonde alleen daarvoor te bestellen.

1 like

Mijn 2e paar is ook af :grinning:.

29 likes

Hoe bedoel je? Ik doe van links naar rechts, en dan linksboven naar rechtsonder eerst en daarna rechtsboven naar linksonder er overheen. Dus volgens mij is het overal dezelfde kant op?

2 likes

That escalated quickly :joy:

12 likes

Oh dan zie ik het niet goed op de foto :slight_smile:

1 like

Heel tof! Die kleuren zijn ook zo tof van de wol. Hoe doe jij de hiel? Ga nu zelf beginnen aan de voet eerst maar zag in mijn filmpje waar ik mee bezig was dat ze hem achteraf erin maakte…

1 like