Omatopic (Deel 1)

Dankjewel! En good luck

1 like

Ohhhhh wat voelt deze wol lekker! Het is Drops Nord.

7 likes

Goed om te horen! Net voor het eerst deze besteld voor een trui.
Beetje los gegaan, 50 euro wol gekocht van drops in de sale. Genoeg voor 4 truien!

2 likes

Haha ik had ook een hele hoop besteld inderdaad, weer 3-4 projectjes :grin:

3 likes

Ik denk dat ik vandaag weer aan een meerdere dagen patroon ga beginnen, moet alleen nog bedenken wat. Heb wel echt zin om te borduren.

1 like

Ik heb nog zo veel projecten die ik wil gaan starten. Ben nu een topje voor mezelf aan het breien en een trui voor mijn jongste dochter. Ook wil ik nog een sprei voor haar gaan haken. Voor haar zus heb ik er al een gemaakt. Ik ben echt een saaie muts die iedere avond zit te handwerken haha.

Laatst wel even minder dat iemand mij beschuldigde van plagiaat van een patroon. Totaal ongegrond maar ze is aardig volhoudend helaas…

2 likes

Oh wat rot zeg, hoe dat zo dan? Had jij een patroon online gezet?


Dit schatje is mijn meest recente projectje.
Ik haak vooral veel Ami’s en kleine projecten.

10 likes


Bezig met een tekkel voor een collega

15 likes

Ja wou ik gaan doen. Maar nu heb ik het maar even gepauzeerd. Ik hou niet van ‘gedoe’. Vervelend is het zeker!

Mijn gebreide zomertop is nu halverwege en de trui voor mn dochtertje ook! Zal later vandaag een foto maken :slight_smile:

2 likes


Ik ben op dreef deze week!
De teckel is ook in de maak nog steeds.
Lijfje ben ik nu mee bezig

7 likes

Dat ding rechtsonder is een fortune cookie

1 like

Nieuwe ring!

7 likes

Super leuk!

1 like

Ik wil ook echt leren borduren, heb een leuk pakket (van de Etsy shop Ohsewbootiful) maar ben er gewoon nog niet aan toe gekomen. Misschien deze zomer eindelijk maar tijd voor maken!

Ahh, oke. Ik vind het echt heel leuk om te doem, geeft echt rust in mijn hoofd als ik bezig ben, en aan het einde heb je wat moois! Ik teken meestal mijn patronen zelf, maar om te beginnen is een pakket wel wat makkelijker.

Mijn ene project is nog niet eens af, maar t kriebelt al voor het volgende. Moest toch wol bestellen omdat een kleur bijna op is dus heb gelijk nieuwe ingeslagen.
Huidig project:

Nieuw project met deze kleuren:

13 likes

Mooie kleurtjes!
En euh. Stiekem maar het oma/opa topic van maken Ludo? Als man hier :wink:


Mr Teckel

47 likes

doc_DSC_0010

Vandaag dit borduurpakket binnengekregen, ga er vanavond meteen mee aan de slag! Wel een hele tijd geleden dat ik nog geborduurd hebben, dus mijn vingers gaan waarschijnlijk weer in kramp schieten haha

8 likes