Hoe maak je dit?! Echt prachtig! Ik ben een mega knutselkneus maar zou dit zo graag willen leren.
Dank je! #Goals voor komende winter. Is 'ie erg lastig voor iemand die nog nooit een haaknaald heeft vastgehouden?
Het is helemaal niet moeilijk maar ik zou anders eerst een keer een proeflapje maken met wat verschillende steken zodat je een beetje snapt waar het over gaat.
Granny square of stripe vind ik eigenlijk bijna het makkelijkst om te haken kijk een of twee filmpjes op YouTube met uitleg, dan heb je het zo door!
Ja wel kerstig maar is dat erg? Anders miss geen rode kraaltjes
Ik vind het echt superlief! Anders idd de rode eruit halen, al vind ik die juist zo leuk ook.
Dank jullie! Ga een mix zonder rode kraaltjes maken. En een beetje kerst kan wel idd.
Ik kocht net bij de sostrene grene rondbreinaalden voor 1,43 euro. Benieuwd of het wat is!
Ik heb een set via Ali expres met dezelfde naalden. Wel handig om te hebben maar kan natuurlijk geen luxe naald tegenaan. En luxe went wel erg snel
Hoe kun je het makkelijkst sokken breien? En is er ook een mogelijkheid om ze te haken? Daar ben ik wat beter in…
Dankjewel!
Ik heb het bekeken. Ziet er wel te doen uit.
Ik heb wel tof garen/wol gekocht van de wibra, dus ga het binnenkort even proberen. Vanavond maar niet, erg moe en dan gooi ik het (zeer waarschijnlijk) gefrustreerd in de hoek en durf ik het niet meer
Ik heb bijna mijn sjaal af en ben dus aan het nadenken voor mijn volgende project. Ik zit te denken aan een trui of een vest. Is een van die 2 nog makkelijker dan de ander?
Ik wil ook een trui of vest leren breien <3 maar trui lijkt me makkelijker omdat je met een vest ook knoopsgaten moet maken enzo, ik weet niet of dat moeilijk is of niet haha maar in elk geval extra handelingen…
Ligt er een beetje aan. Ik vind truien topdown rondbreien makkelijk. Ik hou ook helemaal niet van purl/averechts moeten breien.
Bij een vest brei je heen en weer. Bij een trui ook, als het uit delen bestaat. Die moet je dan weer aan elkaar naaien.
Maar je kunt ze ook in 1 stuk breien, die patronen vind ik erg fijn.
Petiteknit geeft binnenkort een beginnerstrui uit, de novice
Wow die website heeft echt prachtige dingen!!!
Zit met exact hetzelfde probleem! Susan B Anderson had de hare in een vest veranderd en die vind ik zo gaaf!
Hebben jullie tips voor patronen om een top-down trui te breien? Lijkt me fijn om niet alles aan elkaar te hoeven zetten, heb daar altijd zo’n hekel aan.
De truien van Andi Satterlund zijn ook top-down.