Wat is dk wol? Ik ben echt slecht in die termen haha. Garnstudio heeft heel voordelige wol, zonder acryl vaak!
Ja hoor, het enige ‘lastige’ zijn de german short rows. (Vond ik)
Het fijne is dat je hem tussendoor aan kunt passen. Ik maak deze, is mn 2e, iets minder oversized.
Bedankt voor de linkjes! Mooie projecten, daar zit wel wat leuks tussen om te maken.
Door al jullie leuke brei- berichten ben ik ook maar eens begonnen met breien (aangezien haken mij niet wil lukken).
In al mijn enthousiasme van al de mooie garen in de winkel helemaal niet opgelet of ik wel 100% acryl bol heb gekocht aangezien ik allergisch ben voor wol. Je raadt het al, 50% wol. Hahaha, maar zo een leuke kleuren dat ik eigenwijs ben begonnen. Zit nu met jeukende ogen en neus op de bank een muts proberen in elkaar te flansen.
Deze kleuren combi is beter toch?
(Sorry voor de mensen die mij op ig hebben en dus alles dubbel krijgen)
Ook leuk! Ik vond zelf dat groen wel veeeeel mooier.
Ik vind dit inderdaad leuker! Nog steeds vrolijk, maar wel een stuk minder kerst.
Wauw zo mooi! Heel knap gemaakt!
Oohhh heel mooi! Het biesje is ook zo supernetjes!!
Wauw super mooi!
Ja, ik ga met mijn schoonmoeder
Wat vind je van de Filcolana-wol? In zo’n beetje alle PetiteKnit patronen wordt het genoemd en nu ben ik nieuwsgierig: breit het fijn?
Ik vind het superfijn! Ik heb er geen last van dat de draadjes uit elkaar gaan. Mijn sokjes hierboven zijn er ook van.
Dit is mn solkskinntop trouwens.
Door het warme weer heb ik geen zin om veel aan mijn no frills te werken. Dus babyslofjes gemaakt en een babymutsje.
Wat rot dat je steeds niet lekker door kan breien @Tom_Riddle wou dat je dichterbij woonde, konden we samen even zitten breien
Is het wol? Ik zag in de stories van jawol dat je ook met spuug de eindjes aan elkaar kan krijgen. Beetje TMI, maar het werkte heel goed! Ik heb het nog niet geprobeerd.
Ik ben nog steeds helemaal pro breidag ergens in het midden van het land! Bijvoorbeeld in januari, wanneer het toch vaak een beetje guur is en de feestdagen voorbij zijn? Misschien kunnen we ook garen uitwisselen dat we zelf nooit gebruiken! Nouja, of dit nou wel of geen realiteit wordt: jullie voelen in ieder geval wel als mijn online breiclubje, haha!
Wat mooi! Die tweed stukjes zijn zo leuk!
Wauw! Heel gaaf, vooral voor een no frills of trui zonder gekke steken of patroon
Jaa ik wil ook een brei-dag! Jullie zijn allemaal welkom in mijn huis maar dat wordt wel extra knus want het is hier mini haha.
Ik zit een beetje in een brei dipje, moet nog een aap maken voor mn nichtje maar heb geen zin. Hopelijk komt t snel weer terug want waarschijnlijk bevalt ze dit weekend.
Een breiavond bij mij mag ook! Waar wonen jullie allemaal?