Omatopic (Deel 1)

Haha thanks! Was al vanaf de buitenkant begonnen en zie dat zij vanaf de binnenkant gaan, dus moet denk ik even overnieuw beginnen!

Ik werd hierheen gestuurd om m’n hangers te showen!

Vanmiddag was ik ook eindelijk aan een wall hanging begonnen maar ik heb helaas te dik touw en besefte me op dit punt dat ik het helemaal niet zou halen. Deze heb ik dus weer uitgehaald en nu zit ik met al die korte touwtjes pffff. Voortaan toch beter opletten welke dikte gebruikt wordt haha.

18 likes

Mooiii! Macrame is zo leuk en ontspannend om te doen!

Ja! Ik heb me de hele week overdag al zitten verheugen dat ik na werk weer kon gaan knopen hahaha. Echt zo leuk!

Leeeuk! Ik heb er laatst ook eentje gemaakt!


Ben nu bezig met een tweede van heel dik touw.

9 likes

Supermooi! Waar heb je die kralen vandaan? Ik heb een beetje gezocht in webshops maar er staat zelden bij hoe groot het gat is.

Action! En de hanger van pipoos

Oh daar zou ik nou nooit aan gedacht hebben haha! Nice, ga ik daar even kijken.

1 like

Ik heb heel veel gekleurde kralen van de tiger! Daar heb ik deze leuke sleutelhanger mee gemaakt (heb er nog veel meer haha, ik improviseer altijd) :slight_smile:

2 likes

Nee je begint gewoon bovenaan en dan knoop je steeds verder naar beneden, op een gegeven moment ga je de koordjes met hun buren verbinden en dan krijg je zo’n soort mandje. De pot gaat er pas in als de onderkant dichtgeknoopt is. Ok superduidelijk dit haha.

Wat @vuilnisglitter zegt! Dat riet zat al aan de pot, kon ik dat maar haha

Oh ik had niet door dat het over het riet ging haha!


Ik wil dit topje namaken van de Zara, kan een va jullie zien of deze bottom up of top down gehaakt is?
(Of weet je een soortgelijk patroon?)

2 likes

Ik wil ook graag leren borduren! Ik twijfel over wat voor beginnerspakketje ik het beste kan doen. Want iets met een kruissteek is volgens mij wel makkelijker, maar ik vind ‘normaal’ borduren mooier. Iemand hier ervaring mee? Misschien beter eerst een kruissteek pakketje doen en me dan daarna pas wagen aan het echte werk?

Ik vond kruisteken heel stom, dus hen dat noit afgemaakt. Vond het borduurboek hoop dreams heel fijn. Met patronen die je op stof kunt strijken

2 likes

Ah dankje voor je antwoord! Dan ga ik toch het kruissteken gebeuren overslaan denk ik. Ik wil wel het liefste echt een pakket denk ik, heb je daar toevallig tips voor? :grin:

oh leu idee zeg! Deze lijkt me bottom up, met later de rouches toegevoegd.

1 like


Señor Cactus

20 likes

Kraamcadeautjes gehaakt. Dat speenkoord is zo simpel maar krijg er altijd heel leuke reacties op :grin:

20 likes


Ik heb van een fournituren-man op de markt allemaal gordijnkoord gekregen en deze gemaakt! Het is polyester, ik hou wel meer van natuurlijke materialen maar deze kan tenminste in de tuin overleven.

9 likes