Omatopic (Deel 1)

Ik hoop dat deze duidelijk genoeg zijn? Ik denk dus dat het ergens bovenaan mis moet zijn gegaan.
Bedankt alvast in ieder geval!

Foto's

Zie het niet! Ziet er netjes uit verder zou t gewoon zo laten!

1 like

@Solsikke @Bertha bedankt voor het kijken! Dan ga ik inderdaad maar gewoon door. Ik heb wel weer 1 steek geminderd omdat ik een rond aantal steken handiger/mooier vond :sweat_smile: gelukkig zie je dat ook niet echt

1 like

Ik zie het inderdaad ook niet! Gaat volgens mij heel mooi worden!

1 like

Ravelry! Heeft uitgebreide filters en staat veel op, je kan ook filteren op gratis patronen

1 like

Garnstudio heeft er ook, je kan filteren op techniek (en andere dingen uiteraard :wink: )

1 like

Ik had vandaag eindelijk weer de rust om te haken… en wilde m’n bloempotjes wat gezelliger

Van dit (de witte)

Naar dit

12 likes

Leuk, je had meteen de smaak te pakken!

mijn eerste paar kerst sokken af! Had direct drie bollen van de regia kerstlijn gekocht dus zijn niet de laatste :stuck_out_tongue_winking_eye:

19 likes

By claire haakkatoen…

Linkje https://www.wolplein.nl/wol/byclaire/byclaire-softmix

1 like

Heb weer eens wat geborduurd!

16 likes

Lief! Leuk dat zwarte zeg

1 like

Ja, vind het weer eens wat anders!

1 like

Ik ben opeens gaan borduren dit weekend! Heerlijk.
Als ik het allemaal nog afkrijg maak ik voor vrienden en familie lekker dit soort werkjes voor kerstmis.

Samenvatting

Work in progress.

De DMC site heeft echt veel leuke patroontjes!

21 likes

Sinds kort weef ik. Ontzettend leuk om te doen. Ik heb voor een dochter van een vriendin een unicorn geweven. Niet helemaal tevreden, maar ook niet ontevreden over het resultaat.

21 likes

Oh wat schattig! :slight_smile:

OMG cute!

Ik ga morgen een haakpakketje bij Xenos kopen en een poging doen om te leren haken! Leek me altijd wel leuk, maar mijn zus is er nu opeens mee begonnen. Kan ze me mooi helpen, ze begint het onder de knie te krijgen. :smile:

4 likes

Zo leuk dit topic! Heb al heel lang zin om te beginnen met breien omdat ik iets met mijn handen wil doen. Maar nu lees ik dus ook heel veel over haken. Ik heb online wat verschillen gezocht tussen de twee. Maar nu twijfel ik heel erg wat leuker/beter is om mee te beginnen, haken of breien?
Ik zou het dus echt vooral voor de ontspanning willen doen en niet per se omdat ik veel mooie dingen wil maken. Gewoon lekker bij een podcast ofzo. Is er dan een van de twee die meteen geschikter is?

1 like

Ik heb ooit geprobeerd om te haken. Maar ik vond het zo moeilijk :dizzy_face:

Ik ben team breien! Bij breien hoef ik minder te kijken wat ik doe, met haken moet je wat meer opletten en tellen. Maar ligt er vooral aan wat je wil maken. Dekentjes zijn wel leuk om te haken, een sjaal zou ik eerder breien, al kan dat ook wel gehaakt.

Laten we er een poll van maken :stuck_out_tongue_winking_eye:

• Haken
  • Breien

0 stemmers

1 like