Mooie kleuren zeg!
Heerlijk! Zou er zo onder willen kruipen😍
Beetje klein het is babyformaat, kraamcadeau voor een vriendin.
Hahaha oh nou dan om m’n voeten warm te houden
Prachtige kleuren zeg!
Wauw heel mooi!! Moest je nou bij iedere halve toer de kleuren wisselen? Wat een werk joh! Heel mooi geworden!
Valt wel mee je laat de bol er gewoon aanzitten dus je pakt alleen de andere kleur draad weer op.
Eerste toer is bv groen, 2e is half groen dan zet je er grijs aan. als je die gedaan hebt ga je bij toer 3 verder met grijs en pak je de groene weer op etc.
Ooo ja nu is het me duidelijk! Dacht al wat een rot werk om alles af te hechten. Vind dat altijd zo’n rot klusje
Uhm, eigenlijk niet? Ik heb best wel wat grote borduurwerk gedaan, maar heb al een tijd niet geborduurd, en vond dit wel een mooi formaat om weer eens mee te beginnen.
Het heeft best nog wel dingen waar ik moeite mee heb, zoals mn steken en letters netjes krijgen, en mn placement goed krijgen, dus eigenlijk ben ik hier wel erg blij mee.
Leuk! Gaaf zeg zo’n ovale ring, waar is die van als ik vragen mag?
Ik heb deze besteld bij irisborduurt! Maar Aliexpress heeft ook veel ovale ringen.
Deze werkt wel heel fijn, dus zeker een aanrader
Wat een schatje
Nou wat stom! Had het eindresultaat door gestuurd naar de ontwerper, vraagt ze of ik linkshandig ben. Ja, maar hoe ziet zij dat?
Blijkbaar haak ik binnenstebuiten Vroeg me al af waarom mijn amigurumi altijd zo slordig lijkt, zelfs als ik strak haak
Haha ik weet nog dat ik hier na maanden achterkwam en ik ben gewoon rechts
Ben je nog wel enthousiast over wat je aan het maken bent? Wat maak je en met wat voor wol?
Ik heb een tijdje terug een heel simpel dekentje gebreid wat je diagonaal breit. Misschien is dat leuk? http://www.lionbrand.com/lby_freedownload/download/link/product_id/111851.pdf?access=shopgate&shopgate_redirect=1
Leuk! Babysokjes zijn ook heel leuk om te breien!