Ik vind het altijd de moeite waard om naar de lapjesmarkt in Utrecht te gaan! Is elke zaterdagochtend. Zijn veel verschillende kramen en veel stoffen met prints.
Voor mooie prints zou je ook nog kunnen kijken bij de quiltwinkel in Utrecht.
Ik woon hier al m’n hele leven, dus ken het allemaal wel. Daarnaast zijn er veel winkels gesloten in het afgelopen jaar. Helaas ook de winkel waar ik vroeger altijd patronen en stoffen kocht als ik kleding wilde maken. Dus Amersfoort heeft jammer genoeg niet wat ik zoek. Voor basis dingen wel, maar het zijn de patronen die ik allemaal zo saai of tuttig vind.
@Zomerjas Heb ik, maar jammer genoeg niet met de dingen die ik zoek!
@Merrow Zat ook al zoiets te bedenken idd. Heb het nu ook met een goedkope kussen gedaan.
@MyMoon Moet ik toch maar is tijd voor maken dan! Vooral de quiltwinkel die ik interessant vind. Heb toevallig vandaag een Britse website gevonden met mooie quiltstoffen. Compleet ander aanbod dan ik tot nu toe in NL heb gevonden (online als offline)
Ik zal het eens vragen aan mijn tante, zij maakt quilts en doet aan patchwork 
Die struisvogel is zooo leuk!! Andere dingen ook maar als ik nu een kindercadeautje nodig had zou ik er ook een bij je bestellen, te lief 
Kende het niet! Tot nu toe 1 leuke stof daarvan gezien. Vind het mooi, maar voor de rest past het niet bij het idee dat ik in m’n hoofd heb. Het mag wel wat eigenwijzer ofzoiets?
Ben nu trouwens dit ontwerp aan het borduren, ook met groene stof als achtergrond. Dat was gelukkig wel te vinden hier, haha. Ontwerp is van Sarah K. Benning.
Ik vind deze dus zo prachtig, maar kan niks vinden wat er op lijkt. Maar om het nou helemaal vanuit de VS hierheen te laten komen vind ik ook zo wat. Hoef ook echt maar een halve meter te hebben.
Heb je al eens bij Karteris gekeken? Zit in Barneveld.
https://www.babystofjes.nl/a-59007812/katoen-dessins/katoen-guniko/ Misschien zit hier wat bij! Dat is de webshop van karteris
https://www.crossandwoods.com/product-category/sewing/fabric/page/5/
Shit @Bertha wat doe je nou! Ik had net bedacht dat ik geen stofjes meer mocht kopen om eerst m’n verzameling op te maken en nu zie ik dit 

Dankjewel! Haha ja ik vind dingetjes voor baby’s haken en naaien het leukste dat er is
Ik merk ook dat mensen in mijn omgeving nu doorkrijgen dat ik zulke dingen maak want ik krijg steeds vaker “bestellingen” en dat is toch wel het aller leukste om te doen!
Misschien wel wat gek (en prijzig?). Maar ik heb voor dit soort doeleinden katoenen servetten gekocht bij dille en kamille. Super leuke printjes wel!
Helemaal niet gek! Goed idee zelfs:)
Ooh zo cute! Ik wil ook echt beter kunnen naaien om dit soort dingen te kunnen maken. Heb vaak de ideeen wel, maar ik kan het nog (niet) uitvoeren.
Maar heel tof om te zien!
Als het goed is heb je de rij er voor op bepaalde punten chains gehaakt. Je doet hdc tot je bij zo’n ch plek komt en in die ruimte die de ch heeft gecreëerd doe je hdc, ch en nog een hdc.
Zoals hier:
Het vestje voor m’n dochter is af! Al die draadjes weg werken heb ik iets te lang uitgesteld, zo’n rot klus hahaha
Mooi geworden zeg!