Oooohh wat lief!! Heel erg graag! Op google zie ik wel wat zelfgemaakte exemplaren, maar die van jou is het mooist!
Heeft iemand hier ervaring met het rondbreien van een trui waarbij je een telpatroon volgt? Kom er niet uit of ik de instructies snap, of dat ik te moeilijk denk.
Rokje voor de dochter genaaid (deel van haar roodkapje kostuum). Derde keer dat ik iets maak op de naaimachine maar ben super trots op m’n rechte stiksels haha
Het was zooo veel werk, maar ik ben echt blij met mijn weefsjaal! 
En dit dekentje is een kado voor mijn nicht voor haar tweede kindje, ben ik ook heel blij mee.
Echt prachtig je sjaal!
Wat leuk deze! Heb je hier een patroontje van?
Wauw, wat een prachtige sjaal 
Ben bezig met een vestje voor onze dochter en ik vind ‘m zo leuk worden! Nog lang niet af natuurlijk, maar wilde het toch delen haha
Kwam dit tegen, misschien leuk voor als iemand eens een trui wil breien maar nog niet goed durft 
Hoe kan ik nou altijd over dit topic heen hebben gekeken! Ik ben gek op haken en ben sinds kort ook weer begonnen met naaien, even een paar fototjes van mijn afgelopen projectjes:
Een struisvogel op bestelling gehaakt voor mijn collega Bijtringen Babygym van wolvilt Baby nestje op bestelling, stofjes gekozen door de klantVolgende projectje word het haken van een vleermuisje en een boxkleed maken passend bij het baby nestje 
Wat gaaf! Mooie combinatie van kleuren en stofjes zo
Weet iemand hier waar je leuke katoenen stoffen met print kan kopen? Alles wat ik tegenkom is zo lelijk en tuttig. Beetje zoals op de afbeeldingen hieronder. Heb ook online gezocht, maar vind alles zo meh.
Wellicht gewoon naar de markt of stoffenwinkel? Ik weet niet waar je in het land woont, maar ik heb nog wel wat aanraders voor regio Arnhem/Nijmegen.
Dan kun je gewoon een klein lapje stof kopen (of vaak hebben ze een bak met restjes) en zien welke stof het is.
Eerste wat ik gedaan heb, haha. Heb 3 stoffenwinkels (2 zijn meer handwerkwinkels, maar hebben een klein assortiment stoffen) waar ik woon en alles is tuttig. Woon in Amersfoort, dus helaas is Arnhem/Nijmegen voor mij te ver weg. Ik ben er laatst achter gekomen dat Sostrene kleine lapjes stof verkoopt, dus dat was leuk, maar nog niet wat ik zocht.
Haha jaa sorry, was al bang dat het een open deur was.
Stom, want heb het idee dat bij ‘mijn’ stoffen winkel wel leuke stoffen te vinden zijn. Maar misschien dan niet katoen?
De webshop van irisborduurt misschien? Maar die heeft geen printjes volgens mij. Of Etsy?
Wil je kleine lapjes om zo te borduren? Want dit ben ik al een tijdje aan het doen en ik vraag mensen om restjes stof met printjes, vooral oudere mensen hebben dat vaak wel ergens rondslingeren. Ik ben begonnen met hiernaar te vragen in de facebookgroep van mijn buurt en krijg nu geregeld berichtjes via via dat mensen stof voor me hebben.
Als ik google op Amersfoort, quilt en winkel krijg ik veel opties te zien.
Heb je een pipoos in de buurt? Daar heb ik vorig jaar lapjes katoenen stof gekocht.
Misschien in de sale of bij de kringloop kijken naar overhemden die je kan verknippen?