Ik ga het zeker laten zien wanneer het af is! Maar ik ben nog niet zo goed als jij hoor haha
Superleuk idee! Ik ben heel benieuwd naar het resultaat. Ik wil ook al lang een soort vliegengordijn, maar vind al die standaardopties zo lelijk. Dit ziet er echt goed uit.
Die van de Gamma bedoel je? Ik vind 'm heel tof, maar zal niet veel vliegen tegenhouden. Daarom hangt hij nu voor de sier✌️
Ja, die is inderdaad heel leuk maar überhaupt het idee om zoiets zelf te gaan macrameën. Had ik me nog nooit bedacht.
Mijn bloempje is klaar! Het is nog niet perfect natuurlijk maar voor een eerste keer met alle stitches leren ben ik helemaal tevreden!
DMC kleuren: 310 (Zwart) 3768 (blauw/grijs), 831 (geel) en BLANC
Patroon van Vingert
Yt video die er bij hoort: https://youtu.be/y7uJyBkarWg
Stof = stukje kussensloop van de action
Waar kijken jullie voor haakpatronen (ook amigurumi) ?
Ik maak zelf geen amigurumi maar mijn schoonzusje wel, en zij is gek van dit boek van Bobbi Eden.
DenDennis
Zoomigurumi
Die hebben wel leuke patronen
Je kan evt ook 2 lapjes in de borduurring doen, dan lijkt de stof minder dun. Leuk patroon! Maar die naam haha, a dirty mind is a joy forever
Hahahahaha omg daar had ik nog niet eens aan gedacht hahahaha.
Heb via splendith haar site dit kitje besteld. Dus daar ga ik dit weekend aan!
Leuk! Is het patroon voorgedrukt op de stof of moet je het zelf nog overtrekken?
Zelf overtrekken! Merk wel dat er verschil zit in patroon en hoe zij het op de stof heeft. Is niet heel erg maar mijn bijtje wijkt nu wel wat af
Ben bezig aan week 5 ondertussen .
Kleuren lijken heel anders op deze foto. Te weinig licht denk ik.
Prachtig!
Heeft iemand al eens iets gemaakt met hand dyed yarn? Waar heb je dit toen gekocht?
En hoe weet ik welk garen ik nodig heb voor een vest? Ik bedoel dan qua dikte en soort.
Yes! Wat heb je op het oog? Heb je al eens wat gebreid met andere wol? De dikte staat gewoon aangegeven met aantal gram en hoeveel meter. In een patroon staat dit ook, dus als dit overeenkomt kan je het gebruiken.
Ik brei niet maar haak (had ik erbij moeten zettzn). Ik zie op Instagram vaak prachtig hand dyed yarn voorbij komen. Zou graag een simpele vest haken daarmee. Maar er is zoveel keuze. Wat neem ik? Tot nu doe heb ik dekens, sjaals en een knuffel gehaakt. Daar beperkte de keuze zich tussen acryl of katoen. Maar dat is dus niet zo bij dat hand geverfd garen. Dus ik vraag me af wat ik moet kiezen voor een vest.
Zou eerst een patroon zoeken en dan een vest! Sokkendikte/fingering is het meest te koop dus dat is het makkelijkste! In het patroon staat ook hoeveel je nodig hebt.
Ik ben er ondertussen uit dat kledij nog zo makkelijk niet is en dat zo’n garen best duur is. Ik kan daarom beter eerst een cardigan haken met normaal garen denk ik. Durf het anders niet aan.