Deze leuke safari diertjes gehaakt voor aan een muziek mobiel, haken voor baby’s en kids blijft toch wel echt mijn favoriet
Volgende op mijn lijstje is een slinger haken denk ik, want die plastic slingers raken altijd in de knoop haha.
Deze leuke safari diertjes gehaakt voor aan een muziek mobiel, haken voor baby’s en kids blijft toch wel echt mijn favoriet
Volgende op mijn lijstje is een slinger haken denk ik, want die plastic slingers raken altijd in de knoop haha.
Dat je zelf moet kijken waar je moet meerderen is inderdaad heel erg raar, dit heb ik zelf nog nooit eerder gehad. Kan me voorstellen dat je er erg van in de war raakt, vooral wanneer je net begint met haken. De plaatsing van de steken waarin je meerdert zijn ook best belangrijk want het liefst wil je ze niet allemaal boven elkaar, des te vreemder dat het niet staat aan gegeven.
Vind wat je gaat haken wel erg schattig!
Dit is schattig zeg! Heb je die patronen ergens gekocht?
Ik ben bezig met een mobile met boerderijdieren, en ik heb er eerder 1 gemaakt met sterren en planeten en een astronaut met raket eraan.
Dat moment wanneer je zo fanatiek aan het haken bent omdat je het eindelijk kan en opeens dit:
Haakje breekt af.
Oo dat is zonde!
Je kan gelukkig bij de action een setje van 6 metalen haaknaalden kopen voor denk een euro! Zitten verschillende maten in
Ik ga morgen kijken, super bedankt voor de tip!
Geen probleem!
Dat setje was toen ook mijn starters pakket met haaknaalden
French knots zijn inderdaad een beetje gemeen qua steken in t begin! Maar oefening baart kunst.
Ik heb ze zelf bij Wibra gekocht (70 cent per stuk, diverse maten) en ook tevreden over tot nu toe. Deze hebben ook een rubberen greep wat het heel prettig vasthouden maakt.
@Solsikke
True, maar als je nog niet weet of haken wel iets voor je is kan je met die set wel beginnen.
Ik ben zelf uiteindelijk ook over gegaan op duurdere haaknaalden.
Ik lees te snel
Bij de Action was het uitverkocht Ben toen naar de Pipoo’s gegaan, maar ik wist niet welke maat ik moest hebben, dus ben uiteindelijk met lege handen de winkel uitgegaan. Het haakje wat van mijn stokje is afgebroken, vloog ergens heen en nu ben ik het kwijt en kan ik het ook niet mee naar de winkel nemen zodat ik de juiste maat kan kopen. Dus ik ga denk ik maar een nieuw haakpakket bij de Xenos halen
Ik ga even kijken of ik haken leuk blijf vinden en zo ja, dan ga ik investeren in betere haken @Solsikke
Nee, ik heb gelijk op de verpakking gekeken, maar stond geen maat op, heel suf. Heel misschien op het stokje inderdaad, maar dat moet ik zometeen thuis even bekijken. Thanks voor de tip!
@Solsikke Het stond er niet duidelijk op, maar het is een 3 mm. Had bij de Pipoo’s bijna de 2 mm gehaald, dus maar goed dat ik nog ff had gewacht
Die bovenste heb ik ook, maar dan van ome Ali.
Zelf gebruik ik het liefst de haaknaalden van Prym! @Guchi
De patroontjes komen uit het boek “Wollowbies hangen de beest uit”
Boerderij diertjes aan een mobile lijkt me ook super schattig!
Lukte mij in het begin ook echt voor geen meter maar na 10000 keer oefenen heb ik het nu eindelijk onder de knie!
Ken je niet iemand in je omgeving die haakt? Patronen leren lezen is altijd makkelijker als iemand het even kan uitleggen en laten zien tegelijk. Ik heb het van mijn collega geleerd