Ik ben op zoek naar een mooi (gratis) patroon van een pauw. Heeft er iemand een idee, een boek mag eventueel ook.
Is Teuntje van Christel Krukkert wat?
Die is wel schattig
Die is inderdaad leuk.
Deze vond ik ook leuk https://www.etsy.com/nl/listing/533235808/paksha-the-peacock-amigurumi-crochet
Jaaaa! En bolletjes waar knopen inzitten van lossen stukken. Heel ergerlijk
Nóg erger!
Heel ergerlijk! Net als je haaknaald kwijt zijn die je net hebt neergelegd, of je schaar.
Regenboog kit van splendith! Vind de kleuren heel mooi gekozen. Was ook een makkelijke steek, verveelde niet om de hele tijd dezelfde steek te doen.
Dit is een kleintje uit een patroon wat ik kocht. Is een set van drie en ben gisteravond met deze begonnen. Echt zo klein en poepig
Zo leuk! En ook mooi gedaan!
Dankjewel!!! Ik ben nog een beginner, maar ik houd er van om alles netjes en “perfect” te doen. Al is perfect soms wel redelijk lastig xD
Ik wil graag een borduurwerk kopen met planten erop, een beetje zoals hierboven! Weten jullie waar ik het beste kan kijken? Iris heeft er geen te koop. Ik zie veel Amerikaanse shops maar wil liefst uit Nederland.
pfoeee dat is een goeie. geen idee eigenlijk. Ik koop zelf van etsy of gratis van DMC hun site zelf.
Ik bedoel eentje die al af is eigenlijk. Kwam via Google op etsy idd, maar zie er vooral patronen.
Misschien wil iemand hier wel iets voor je borduren?
@Lort wil ik ook best doen voor je! als je een leuk patroon ziet kan ik altijd even spieken voor je of ik dat al kan maken!
Ja kijk eens bij Stitchonomy.nl zij heeft laatst een hele leuk SAL (stitch-a-long) gehad, genaamd de Houseplant Sal.
Oeh leuk! Ik ga morgen even kijken op de site die @SparklePony noemt en dan pb ik je even. Tof!