pfoeee dat is een goeie. geen idee eigenlijk. Ik koop zelf van etsy of gratis van DMC hun site zelf.
Ik bedoel eentje die al af is eigenlijk. Kwam via Google op etsy idd, maar zie er vooral patronen.
Misschien wil iemand hier wel iets voor je borduren?
@Lort wil ik ook best doen voor je! als je een leuk patroon ziet kan ik altijd even spieken voor je of ik dat al kan maken!
Ja kijk eens bij Stitchonomy.nl zij heeft laatst een hele leuk SAL (stitch-a-long) gehad, genaamd de Houseplant Sal.
Oeh leuk! Ik ga morgen even kijken op de site die @SparklePony noemt en dan pb ik je even. Tof!
Leuk!! ik doe vooral vrij borduren en geen kruis!
EDIT; mocht je dit leuk vinden, dit patroon is gratis en staat nog op mijn to do lijstje!
Ook mooi! De stijl die ik wil is ongeveer zoals dit https://www.brwnpaperbag.com/2015/10/20/sarah-k-benning/. Dat is wel kruissteek denk ik? Ik kijk morgen even verder. Nu maar eens naar bed.
Nee da’s ook vrij! Love it! Al die plantjes
Weet iemand toevallig of Zeeman of Action stopnaalden verkoopt?
Heb jij deze nog besteld en zo ja, waar? Ik ben weer backstitches aan het ontwijken en wil deze gaan starten ipv m’n huidige nu af te maken
Mijn babydeken is al een heel eind! Ik maak hem vrij simpel, ik maak een toer met vaste en een toer stokjes en dat wissel ik steeds om.
Bij mij had de zeeman ze wel. Bij de action nog nooit gezien.
Nice! Hoeveel uren zitten hierin?
Geen idee haha! Ik heb afgelopen vrijdag de wol binnen gekregen en ik doe nu steeds tijdens het televisiekijken een paar toeren. Ik zit nu op 35 toeren en ik heb 108 steken opgezet. Ik haak ook nog niet zo snel, dus ik maak iedere avond gemiddeld 5 toeren.
Thanks!
Beetje bij beetje doen vind ik zelf ook leuker om te doen.
Ik ben bezig met een topje en ik was halverwege. Twee weken geleden ben ik begonnen, maar ben gisteren opnieuw begonnen
Ik vind het lastig om het patroon strak en overal mooi gelijk te houden. Soms heb ik steken die iets losser zijn dan andere
Mijn steken gaan op zich wel vrij gelijk, maar ik heb soms aan het einde ineens een steek te veel of te weinig gemaakt, dus de kant is niet helemaal recht. Ik ga er gewoon een rand omheen haken, dan zie je dat ook weer niet zo goed.
Wat voor topje ben je aan het haken? Dat zou ik ook nog wel willen doen!
Via dit Etsy account. Het is even geduld hebben, maar de kits zijn vaak ook wat goedkoper dan wanneer ik zoek naar deze merken in Nederlandse shops.