Gronings denk ik! Ik zeg dat ook altijd
Haha ja
Net als “waar heb je dat weg?”
Dan hoop ik voor je dat de deur los is!
Heb een Groningse collega. Veel mooie uitdrukkingen van geleerd.
Haha ja die ook! Van veel weet je niet eens dat het dialect is tot je ergens anders bent. @Evert in het nl wel idd maar niet in dialect!
Ik heb een andere bh uitgezocht! Ze was heel behulpzaam en heb niet eens een bonnetje oid hoeven laten zien
Die van de primark bleef bij mij heel goed zitten!
Ik zoek een broekje als deze, maar dan zonder naden aan de zijkant. Ik kan het gewoon nergens vinden, alleen echt shapewear, maar ik zoek juist dat micro materiaal iemand tips?
Vorig jaar hadden ze bij pieces hele fijne!
Aah dank voor het tippen. Dit is denk ik net wat anders dan ik nodig: van zoek iets wat echt dient als ondergoed en juist aan de zij- en onderkant geen stiksel of naad. Het is nogal specifiek wat ik zoek🥲
Met lange pijpjes ook?
Bij Ten Cate hebben ze wel naadloos microfiber ondergoed
Yes ook lange pijpjes. Ten cate kende ik niet, maar deze hebben helaas ook een stiksel aan de zijkant
Maar ik ga even verder googlen met microfiber broekjes. Het moet toch te vinden zijn? Thanks voor het meedenken!
Ja, ik was ook aan t googlen geslagen. Maar vind dan alleen korte broekje of ‘gewone’ onderbroeken
Hema? Vgm is het wel eens over dat shape broekje gegaan hier, vind m zelf ook fijn
In de kruidvat folder stond ook iets deze week dacht ik, maar heb m al weggegooid dus kan niet kijken of het is wat je zoekt
Ja haha óf een langer broekje met pijpjes maar met naden aan de zijkant.
Wil ivm gemak liever geen strakzittende shapewear (het is voor onder mn trouwjurk maar met korsetje, dus dat is te onhandig op de toilet) En het is verder best een strakke jurk, waardoor ik juist geen zijnaden of naden aan de pijpjes wil
Dank @vitaminwater en @Perzik, ga ik van de week daar even kijken
Ik snap het!
Ik heb nog wat gevonden:
En spanx? Daar kun je ook van zulke broekjes kopen.
Of skims light support?
Jaa ooeh dit lijkt hem wel te zijn:raised_hands:
Ga meteen bestellen haha
Iemand al in de nieuwe Victoria Secret winkel geweest in Amsterdam? Ik heb een paar fijne bh’s nog uit Amerika meegenomen ooit. Zou graag nieuwe scoren maar dan moet het wel een beetje de moeite zijn