Ondergoed-topic

Ik heb nieuwe beha’s nodig en die haal ik normaal altijd bij H&M of Hema maar ik zie nu echt niks. Alles is lelijk of saai, alleen maar zwart/wit/beige? Why? En veel bralettes, maar dat vind ik niet fijn zitten.

Ik slaag altijd goed bij de livera! En heb een tijdje terug ook een mooi setje bij de hunkemoller gekocht (zonder beugels). Misschien kun je daar eens kijken?

1 like

Ja Hunkemöller vind ik niks! Zit nooit goed en dat vind ik dan weer teveel poespas :yum: Livera ziet hier niet volgens mij maar ik kan eens online kijken.

1 like

Woon je niet meer in N? Volgens Google zit daar wel een Livera! Het nadeel van livera is dat bh’s best prijzig zijn, maar ze gaan bij mij altijd wel lang mee.

Jawel woon ik, maar zit niet hier in de stad!

Iemand al naar Victoria’s Secret geweest in Amsterdam? En zijn de BH’s het ook (qua prijs) echt waard?

Wilde ook langsgaan, maar ben even op de website gaan kijken en zag de prijzen en 55 euro voor 1 BH vind ik best prijzig. Of zijn het kwalitatief gezien goede bh’s?

Kort maar krachtig :+1::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Hmm hoewel ik zelf al een tijdje niet meer bij vs heb geshopt, ben ik het niet helemaal met @inezweski eens. Sorry. Ik heb 2 oude bh’s van ze en die draag ik nog steeds met heel veel plezier en comfort. + ze zijn nog steeds mooi

Ik weet niet meer wat ik ervoor heb betaald, en het bedrijf zelf is mwah veel kritiek op, maar bh’s en ondergoed zou ik zelf niet meteen afschrijven?

6 likes

Is er geen b/c mix bodytype?

Ik heb zelf 0xb en 2x c (ben vooral d/e met een little bit of a), dus geen idee waar jij onder zou vallen)

Sorry voor de dubbele post!:innocent:

Ik ben wel tevreden opzich. Ik heb geen standaard boobs, ze zitten ergens aan de zijkant van m’n lichaam. En bij het juiste type bh van VS past alles erin en ligt het mooi op z’n plek zonder dat het zo’n oma zak is of alles aan de zijkant eruit valt (maat 38D). Ze hebben vrij vaak aanbiedingen (via website) dus ik betaal eigenlijk nooit meer dan 30euro per bh (ik aas daar wel wat op) Maar goed wel even goed op de pasvorm letten.

2 likes

Hoef je geen sorry voor te zeggen, hoe meer ervaringen hoe beter, toch? En dat ze lang meegaan hoorde ik dus ook van een vriendin die ze altijd kocht op vakantie in de VS. Goed om te weten in ieder geval :grin:

@Snork Haha ik heb dat ‘probleem’ wat je beschrijft dus vaak bij Hunkemöller bh’s. Al vaak laten opmeten, maar het is altijd net niet ofzo. Maar zal dan de aanbiedingen in de gaten houden!

Haha ja Hunkemöller is mij eigenlijk te klein maar ook het zit zo raar, ergens midden op m’n borst begint de cup?! Als je ook van de sideboob bent dan moet je denk ik bij VS ook even naar de full coverage bras kijken

2 likes

Ik vind de VS beha’s ook fijn. Die van Hunkemöller passen nooit fijn en die van VS wel! Maar ik zou even passen inderdaad!

2 likes

Ah ja zo, snap wat je bedoeld. Ik heb wel precies een standaardmaat, dus dat is ook mijn referentie.

Wat ik vooral fijn vind is het comfort (voor mij), omdat ik best een uitstekend borstbeen heb. Veel bh beugels drukken daar erg vervelend op, en bij vs niet.

Verder valt er sowieso de nodige kritiek te leveren op (beleid van) vs, maar dat houd ik even buiten beschouwing.

Volgens mij is VS qua kwaliteit vergelijkbaar met hunkemöller, alleen gebruiken ze andere mallen voor hun bh’s. Dus als bij de 1 niks past kun je de ander proberen wellicht!

2 likes

Ik krijg bij bh’s van Hunkemöller altijd wel ergens irritatie of schuurplekjes. Ik draag eigenlijk alleen nog maar VS sinds een jaar of 5. De eerste bh van VS die ik toen heb gekocht, heb ik dit jaar pas weg moeten doen. Ik het maat 36D, volgens mij is dat 80 in NL afmetingen?

2 likes

@FrootLoops Oh ik ben het hier niet mee eens hoor. Ik heb een paar bh’s van de victoria’s secret die echt super lang mee gaan/gingen en veel mooier blijven dan die van de Hunkemöller. Zeker als ze sale hebben vind ik dat het geld echt wel waard. En ik heb een grote cupmaat en kon daar veel meer vinden dan bijv. bij de Hunkemöller

2 likes

En @FrootLoops Absoluut niet mee eens. Voor de zwangerschappen had ik al een 75F. Paste niks goed bij de standaard zaken in NL. Ooit op vakantie in NY een goede meting gehad en sindsdien draag ik niks anders dan VS Bh. Ik weet welke lijn mij goed past en koop dat elk jaar 2-3 bh’s van. Ze gaan bij mij lang mee. Overigens tussendoor wel eens andere luxe merken geprobeerd, maar pasvorm is minder.

Recent een fout gemaakt door op de gok een setje bh te kopen bij de primark want zwanger en dikker. Maar nee.

Je kunt ook in Leidschendam gaan passen. Wel vroeg gaan zodat het niet druk is.

1 like

Iedereen heeft andere borsten en vind andere dingen lekker zitten. BH’s vind ik nou echt zo’n trial and error ding. Veel passen, laten helpen in een fatsoenlijke zaak (dus geen Hunkemöller) tot je iets hebt gevonden wat lekker zit. De een zweert bij Hema, de ander bij VS, de ander PrimaDonna. Vind het ergens vreemd om hierover raad te vragen XD. Ook kwaliteit is heel wisselend, zelfs van een en hetzelfde merk is mijn ervaring…

3 likes

Volgens mij worden er op het forum ‘vreemdere’ vragen gesteld wat betreft ervaringen met bepaalde zaken/dingen/spullen, maar goed. Bedankt voor jouw input.

4 likes