Ondergoed-topic

Ja dit is precies wat ik zoek! Hoe vallen de maten van dit merk? In vergelijking met bijvoorbeeld H&M.

Bits bodywear!!!

Hm welk model dan? Ik vind het dus niet lekker als er iets tussen mijn billen zit. Dat hoge model (cheeky) lijkt me snel er tussen te kruipen?

Ohh ja ik heb alleen ervaring met strings, die vind ik heel fijn.

Op maat. (Enkel de kanten strings vallen iets groter)

1 like

Nina von C is misschien ook wel wat. Op het kant na, dat aan de zijkant zit, bestaat het uit katoen en Elasthan

3 likes

Leuke beha’s!

Ik ging die onderste even googlen en toen kwam ik deze foto tegen. Ik ben geen expert, maar dit is toch veel te klein? 🥲

Valt wel mee hoor! De beugels zitten om de borst heen (dus ze prikken niet bij de oksel in de borst), en vooral daar aan kan je zien of een cupmaat goed is. En bij het decolleté vind ik ‘m eerlijk gezegd ook niet heeul krap hoor, maar dat is lastig te zien van een foto haha

3 likes

Aaah oki! Ik vind sws die vorm altijd zo platgedrukt uitzien en ik denk dat bij mij hoe dan ook alles eruit vliegt :rofl:

Jaa het is idd kleiner dan bij een standaard model, maar het is bij zo’n model juist het idee dat je een stukje voorgevormd hebt (soms met push-up erin), en dan is die laag kant eroverheen (vaak vrij elastisch) waar dan de rest van je borst wordt opgevangen. Geeft net weer een wat andere look.

En ja @Vaiana hoe groter je borsten, hoe meer profijt je hebt van een hoger tussenstukje. Dat sluit je borsten net wat meer in, zoals je hier ziet bijv:

Of bij deze, die is al wel iets lager in het midden maar nog steeds beduidend groter dan het middenstukje van die gele bh:

5 likes

Ik wil mijn eerste body kopen maar ik heb een vraag. Dragen jullie ondergoed onder jullie body? Het lijkt mij niet dat je je body elke keer na het dragen wast?

1 like

Bedoel je gewoon een T-shirt of blouse body of een lingerie body van kant ofzo?

1 like

Doe ik altijd wel! Met ondergoed eronder vind ik een beetje aan het idee van een body voorbij gaan en niet wassen na het dragen vind ik niet fris. Bij een lingerie body dus

1 like

Ik draag er geen ondergoed onder en was hem na één keer dragen! Wel op de hand wassen, meestal is het wat te delicaat voor machine was. Je kan een body in principe zien als een soort vervanging voor je onderbroek + bh (maar dan als één stuk) en ik zou het dus ook zo behandelen qua hoe je het draagt en wast.

2 likes

@Yzile @Dombo @jojo thanks voor de reacties! Het is een (deels) kanten body met een bh er in. Echt een lingerie body dus. Ik was mijn bh’s ook altijd met de hand, dus deze gaat na 1x dragen ook in de handwas :grin:

Ik ken dat van wol wassen maar niet voor lingerie! :thinking:

Ik weet er niet helemaal de scheikunde achter, maar ik heb gelezen dat er iets in zit dat het vuil uit je beha het water in trekt. Op die manier blijft het werkzame spul zelf dus niet achter in je beha. Wel vraag ik me soms af als ik m’n beha uit het water haal of er dan geen vuil in het water in m’n beha achterblijft (als je het nog snapt).

Ik gebruik het al een tijdje en ben er ook wel blij mee. De volgende keer ga ik wel voor degene met neutrale geur denk ik, maar het werkt makkelijk en snel. Ik gebruik het ook voor panty’s en andere dingen die ik liever niet in de wasmachine gooi

2 likes

Ik heb een sample meegekregen van Superbra. Het werkt prima maar ik vind het niet heel fijn. Ik was liever mijn bh’s snel en warm met de hand. Heb het idee dat het dan “schoner” is maar dat zit vast tussen mijn oren! Ik zou even kijken of ik mijn andere sample kan vinden voor een eventuele ingrediënten lijst.

1 like

Het idee is dat het heel mild is en nauwelijks schuimt en dat je het daardoor niet per se uit hoeft te spoelen. Het is niet zoals hygiënische gel die verdampt, er zal ook ook wel wat Soakspul achterblijven in de stof, maar omdat het dus zo mild is, is dat niet erg voor je huid of voor de BH.
Ik gebruik het zelf ook voor mijn BHs, als ik Soak met geur gebruik spoel ik de BHs dan nog 1x extra ‘af’ onder de kraan na het weken omdat ze anders wel erg sterk naar de parfum ruiken.

1 like

Iemand die ondergoed (naadloos) kan aanraden wat niet trekt in je lies? Ik vind alles met pijpjes of een string sowieso verschrikkelijk zitten. Had gisteren iets naadloos aan van Hunkdmoller en dat deed echt pijn aan het einde van de dag :tired_face: