Van Victoria secret. Had voor zwangerschap een 70-75F. Zij hebben best wel sexy bh’s vind ik.
Ik draag altijd van die push up bralettes van H&M (zonder beugel en zonder sluiting maar wel padded). Echt fantastische bhs, maar nu ik zwanger ben worden ze te klein en de H&M verkoopt ze niet meer Iemand een idee waar ik iets soortgelijks kan vinden? Ik vind alleen maar bhs met sluiting, en als ze geen sluiting hebben zonder padding.
Deze bedoel ik vd H&M:
Ik heb er eentje van de primark, maar daar heb je nu niks aan natuurlijk
Tipje voor als je nog een goede strapless bh zoekt, deze van Prima donna is 60% bij de bijenkorf en net weer aangevuld qua maten:
https://www.debijenkorf.nl/product-detail-page.html?SKU=927509000512071
Vind 'm zelf heel fijn qua steun (de hele achterkant is een stevig elastiek dus snijdt niet)!
Ik ben op zoek naar een strapless bh (die hierboven is niet in mijn maat helaas) voor onder een semi strak jurkje. Ik heb meestal maar 75C en zou wel graag het ergens kunnen passen, dat ik zeker weet dat het goed zit. Ik heb nu een strapless bh van de hunkemoller, maar die is niet comfortabel en geeft allemaal rolletjes (en bij een grotere bandmaat zijn de cups weer te groot). Heeft iemand advies? Ik hoef geen push up of beugel, maar liever wel een beetje steun, dus niet zo’n bandeau
Edit: ook bij grotere bandmaat kleinere cup zit die van de hunkemoller niet goed
@anon53137221 toen ik zocht op period panties kwam ik een post van jou tegen.
Ik vraag me af welk merk je hebt! Ik kom zoveel verschillende soorten tegen dat ik door de bomen het bos niet echt meer zie.
Ik vind modibodi heel fijn! Lotties period heb ik ook maar al iets langer, de nieuwe modellen die ze hebben spreken me minder aan!
Modibodi! Heb ook Thinx gehad maar vind de stof van Modibodi fijner voelen en bestellen is makkelijker (er is een EU-website). Ook veel verschillende modellen en kleuren, dus echt een aanrader vind ik!
Hoe vallen de maten bij modibodi? Beetje true to size?
Op zich wel! Ik had alles in M besteld en 1 is wel erg strak, een high waisted broekje. Vind bij modibodi ook echt top dat ze een deel van de maten vaak laten zien op verschillende modellen, dat geeft je dan echt meer een idee van hoe het zit.
Vallen redelijk op maat, ik zit met mijn heupmaat tussen twee maten in en heb de grotere genomen. De maat eronder zou echt te strak zijn geweest
Ze hebben nu bij DM (Dld) ook period underwear. Heb het niet goed bekeken maar misschien de moeite waard! Het was niet duur.
https://www.dm.de/pflege-und-parfum/intimhygiene/periodenunterwaesche
Ik heb die van selenacare en dat is geen aanrader. Voelt niet zo fijn en lekt door. Het bloed komt er echt letterlijk doorheen
Ik wil echt een keer wat doen aan m’n ondergoedcollectie, opruimen en fijne dingen aanschaffen. De helft zit niet lekker en sommige dingen heb ik al sinds ik 16 ben Maar ik vind dat echt lastig! Ga even dit topic doorjakkeren
Ik dacht vandaag precies het zelfde. Omdat alles nu echt kapot aan het gaan is wil ik het liefst 10 nieuwe slips. Geen hele lage broekjes en het liefst niet al te duur . Iemand tips?
Kunnen we geen lijst of zo maken met alle merken en winkels die hier vaak besproken worden?
Zeeman! De Hema vond ik echt prut terwijl ik daar onderbroeken van had die tien jaar goed waren. Strings vind ik van de H&M fijn.
ja heb dezelfde ervaring als @Bertha en @anon75037719, klopt met de maattabel. Behalve inderdaad de high-waisted ‘French cut’, die krijg ik maar net over m’n heupen heen.
Jaa eens! Ik had altijd dezelfde strings en onderbroeken van de Hema maar opeens moet ik ze elk jaar vervangen omdat er gaten inkomen?! Ze hebben een keer iets eraan veranderd maar dat is dus niet echt een kwalitatieve verbetering geweest.
Ik ben alleen standaard bang dat ik met mijn billen nergens inpas en dan veel geld uitgeef aan iets dat ik niet draag. Dus vind een alternatief zoeken echt lastig. Zeeman zit hier nergens in de buurt. Hunkemoller pas ik bv niet, terwijl ik ook weer geen hele grote maat heb (draag van Hema bv strings in een M en ondergoed in een L maar dat zit iets te los, draag ik vooral 's nachts ipv pyjamabroek).
Ik kan de slips en strings/tanga’s van Intimissimi, Calvin Klein en Passionata aanraden! (@Feather ik heb ook grote billen, Hunkemöller paste mij ook nooit)
Gaan bij mij allemaal jaren mee. En er is nu ook opruiming. Ik bestel meestal 1 ding als ik iets nieuws uitprobeer en daarna sla ik in als er korting is als iets bevalt.