Ik heb fijne naadloze katoenen slips van intimissimi. Heb wel een maatje groter nodig dan normaal.
Ik heb voor het eerst menstruatie ondergoed van chantelle.
Ben benieuwd hoe goed het werkt.
Had ze van de week even snel gewassen en dat water was vies van de kleur
Kwam er alleen achter dat ze op 30 graden in de wasmachine kunnen
Naadloos katoenen ondergoed van Tezenis!
Ik zweer bij de naadloze seamless ‘the invisible’ van cotton on. Ken ze al jaren uit het buitenland maar nu ook eindelijk in NL via Zalando. Geen stomme randjes, zachte stof, goede ‘dekking’ aan de onderkant én niet duur
Oh heel benieuwd! Wil je je ervaringen delen?
Ik heb wat dingen van lotties period, bevalt heel goed. Alleen wat @Flopsyunicorn al zegt dat het op 30 graden moet, mijn wasbaar maandverband/inlegkruisjes doe ik altijd op 60 graden, onhandig dat het niet in dezelfde was. Maar dat is het vervelendste dat ik erover kan zeggen dus dat valt reuze mee
30 klinkt ook echt als best koud voor zoiets! Zou je idd eerder 60 verwachten.
En het voelt niet plakkerig of zo als je gaat zitten met zo’n onderbroek?
Nee daar heb ik geen last van!
Ja denk dat het materiaal anders sneller slecht wordt ofzo?
@Feather ik heb mijn sample terug gevonden. Heb er even een foto van gemaakt. Weet niet of jullie er wat aan hebben maar dit is het:
Komt dat niet ook omdat bloed bij warm water juist meer intrekt dan bij koud water?
moet je het ondergoed ook in een emmer water bewaren net als wasbaar maandverband eigenlijk?
Weet ik niet want bij wasbaar maandverband bewaar ik het inderdaad in een emmer en mag het daarna op 60 graden wassen. Weet eigenlijk niet of dat met het ondergoed moet, het in water laten staan, maar doe ik altijd wel.
Die van C&a zijn meestal 5 of 6 stuks in een verpakking. Katoen. Naadloos. Ik vind ze echt super. Ook met tijden waarin ik een enorme urticaria aanval heb met jeuk overal blijven deze lekker zitten.
Ik slaag altijd goed bij de livera! En heb een tijdje terug ook een mooi setje bij de hunkemoller gekocht (zonder beugels). Misschien kun je daar eens kijken?
Woon je niet meer in N? Volgens Google zit daar wel een Livera! Het nadeel van livera is dat bh’s best prijzig zijn, maar ze gaan bij mij altijd wel lang mee.
Iemand al naar Victoria’s Secret geweest in Amsterdam? En zijn de BH’s het ook (qua prijs) echt waard?
Wilde ook langsgaan, maar ben even op de website gaan kijken en zag de prijzen en 55 euro voor 1 BH vind ik best prijzig. Of zijn het kwalitatief gezien goede bh’s?
Kort maar krachtig
Hmm hoewel ik zelf al een tijdje niet meer bij vs heb geshopt, ben ik het niet helemaal met @inezweski eens. Sorry. Ik heb 2 oude bh’s van ze en die draag ik nog steeds met heel veel plezier en comfort. + ze zijn nog steeds mooi
Ik weet niet meer wat ik ervoor heb betaald, en het bedrijf zelf is mwah veel kritiek op, maar bh’s en ondergoed zou ik zelf niet meteen afschrijven?
Is er geen b/c mix bodytype?
Ik heb zelf 0xb en 2x c (ben vooral d/e met een little bit of a), dus geen idee waar jij onder zou vallen)
Sorry voor de dubbele post!
Ik ben wel tevreden opzich. Ik heb geen standaard boobs, ze zitten ergens aan de zijkant van m’n lichaam. En bij het juiste type bh van VS past alles erin en ligt het mooi op z’n plek zonder dat het zo’n oma zak is of alles aan de zijkant eruit valt (maat 38D). Ze hebben vrij vaak aanbiedingen (via website) dus ik betaal eigenlijk nooit meer dan 30euro per bh (ik aas daar wel wat op) Maar goed wel even goed op de pasvorm letten.
Hoef je geen sorry voor te zeggen, hoe meer ervaringen hoe beter, toch? En dat ze lang meegaan hoorde ik dus ook van een vriendin die ze altijd kocht op vakantie in de VS. Goed om te weten in ieder geval
@Snork Haha ik heb dat ‘probleem’ wat je beschrijft dus vaak bij Hunkemöller bh’s. Al vaak laten opmeten, maar het is altijd net niet ofzo. Maar zal dan de aanbiedingen in de gaten houden!