Ik draag bhs van Intimissimi. Ik vind ze fijn zitten.
Hoe groot is groot? Ik heb deze en vind ‘m heel fijn en stevig, snijdt ook niet zo in je vel:
Gaat tot G cup
Uniqlo heeft fijne!
Ik draag de Sloggi wow comfort bra’s graag.
De naam heeft alles behalve sex appeal, maar zo met matchende slips/strings vind ik het prima setjes. En ze blijven goed, ook na veel wassen.
Ik heb kleine borsten, dus soms grijp ik naar de push up versie van deze bh’s. Die zitten wat steviger, maar net zo comfortabel
Klinkt juist heel goed en ik draag hun broekjes ook graag! Geen idee dat ze ook bh’s hadden dus ik ga het eens opzoeken dankjewel
Ik heb afgelopen vrijdag een bh gekocht. Ben naar de speciaalzaak gegaan en heb advies gevraagd. Nou had ik een bh aan en die prikte iets onder m’n oksel. De mevrouw adviseerde de bandjes losser te doen en dat werkte. Bh meegenomen en bijna 100€ armer. Ik heb de bh zaterdag aangehad en hij zit dus echt verschrikkelijk. Kan wel janken. Onder m’n oksel prikt ie en hij gaat bij m’n cup openstaan als ik zit. De maat is dus echt niet goed.
Kan ik vanmiddag gewoon terug gaan?
Ja zeker doen! Zij adviseren iets en het is dus gewoon niet goed!
Ja sowieso teruggaan! Gewoon uitleggen wat er niet goed zit. Een goede speciaalzaak kijkt dan nogmaals mee en probeert tot een goede oplossing te komen. Uiteindelijk heeft een winkel niks aan ontevreden klanten
Dan ga ik vanmiddag gewoon heen!
Hmm ik denk dat ik even heen ga. Dat zeggen we hier toch echt Althans ik wel. En leef nog steeds
Gronings denk ik! Ik zeg dat ook altijd
Haha ja
Net als “waar heb je dat weg?”
Dan hoop ik voor je dat de deur los is!
Heb een Groningse collega. Veel mooie uitdrukkingen van geleerd.
Haha ja die ook! Van veel weet je niet eens dat het dialect is tot je ergens anders bent. @Evert in het nl wel idd maar niet in dialect!
Ik heb een andere bh uitgezocht! Ze was heel behulpzaam en heb niet eens een bonnetje oid hoeven laten zien
Die van de primark bleef bij mij heel goed zitten!
Ik zoek een broekje als deze, maar dan zonder naden aan de zijkant. Ik kan het gewoon nergens vinden, alleen echt shapewear, maar ik zoek juist dat micro materiaal iemand tips?
Vorig jaar hadden ze bij pieces hele fijne!
Aah dank voor het tippen. Dit is denk ik net wat anders dan ik nodig: van zoek iets wat echt dient als ondergoed en juist aan de zij- en onderkant geen stiksel of naad. Het is nogal specifiek wat ik zoek🥲
Met lange pijpjes ook?
Bij Ten Cate hebben ze wel naadloos microfiber ondergoed