Ondergoed-topic

Ik zoek fijne maar wel mooie/sexy bh’s zonder push-up, heb een kleine cupmaat dus lijkt me niet per se te veel gevraagd haha maar ik weet niet zo goed waar ik moet zijn. Hebben jullie aanraders? Ben niet zo’n fan van de hunkemoller.

1 like

Ik heb het al vaker geschreven hier, maar Calvin Klein:)

3 likes

Hebben jullie nog tips voor een bikini in een grote cupmaat? Ik word een beetje wanhopig ervan, zo weinig keuze en zo weinig leuke bikini’s in mijn maat (70H/32H)Begin voor het eerst in mn leven te balen van mijn cupmaat geloof ik, nu ik zo weinig leuke dingen meer kan vinden ineens.

Ga naar superbra!!

3 likes

Superbra? Weet niet of dat bij je in de buurt is
oh lol @Luzarl

2 likes

:two_hearts:

1 like

@Meka en @Luzarl

Op de site hebben ze maar 1 bikini (die ik ook nog eens vreselijk vind) haha! Maar hij is redelijk in de buurt, dus misschien dat ze meer opties hebben in de winkel!

Jaa zeker!

1 like

Oh @Flerken ik zie 50 topjes

Ja Superbra!!

Ik zie echt een heleboel setjes op de website, 98 resultaten bij ‘swim’, misschien keek je bij de verkeerde shop? In de winkel hangt in ieder geval ook een hoop en alles wat ze niet in jouw maat op voorraad hebben kunnen ze bestellen :blush: (Ze hebben 96 maten?!). Geen #spon, wel groot fan haha

2 likes

Oh wat gek, ik krijg echt maar heel weinig eruit!
Maargoed, maakt niet uit, ik ga absoluut een keer langs. Ik zal een update geven als ik geweest ben!

2 likes

Freya al geprobeerd? Ligt een beetje aan de collectie maar vindt dat zij vaak wel leuke bikini’s hebben!

1 like

Ik word echt knettergek. Ik heb vandaag een nieuwe bh gekocht bij de Hunkemöller, want ik dacht dat mijn bh te groot was geworden. Normaal heb ik 75D en die zit soms oke en soms ook niet. Aan de bovenkant zit nl gewoon een groot gapend gedeelte.
Volgens die verkoopster moest ik een omvang 75 nemen, want ze vond dat het middenstuk in mijn huid sneed. Alleen bij mijn rug kan ik de band met gemak nog een paar centimeter uitrekken. Dus dat wilde ik echt niet proberen. Nu heb ik een ander model beha genomen en toch dezelfde maat, maar ik voel gewoon dat deze niet goed zit. Volgens A Bra That Fits heb ik een omvang 65 en dan 65F/G (wat mij veel te groot lijkt) en de vorige keer had ik volgens dat tabel 65E. Ik weet dat ik de volgende keer zei dat ik zou wachten met een nieuwe bh kopen, maar ik word echt gestoord van dit gedoe. Je zou denken dat er in 2020 een beter systeem voor zoiets zou zijn, maar nee

1 like

Laat je opmeten bij een speciaalzaak!

Is makkelijker gezegd dan gedaan :pensive: Ik weet dat ik het wel moet doen, maar de grens om zo’n winkel binnen te stappen is zo hoog. Voel me altijd geïntimideerd in zo’n winkel. Ik moet echt, als al die regels over zijn, gaan.
Heb ook alleen maar een basic nude bh nodig en als ik dan naar die prijzen kijk schrik ik me rot.

Misschien kan je lid worden van deze fb? Kan je eerst even lezen!

1 like

Heb je ook allemaal verschillende soorten geprobeerd? Misschien met een beetje opvulling of juist een full coverage cup?

1 like

Bij Superbra (kom ik weer) meten ze op het oog, je gaat met je eigen bh aan in een pashokje staan en dan schatten ze gewoon door te kijken in welke maat je hebt. Dan halen ze een bh in die maat voor je en vanaf daar kijken ze verder of het evt iets groter of kleiner moet. Misschien vind je dat prettiger? :slight_smile: Dan komt er niemand in je personal space en ze hoeven je niet zonder bh aan te zien. Ik kan me voorstellen dat dat misschien fijner is dan dat een vreemde vrouw met een meetlint je halfnaakte bovenlichaam komt opmeten.

Ook heb ik gemerkt dat een niet-voorgevormde bh, maar wel met beugels, beter zit dan een voorgevormde. Is ook logisch: die voorgevormde worden op een paspop gemaakt en jouw lichaam zal nooit exact hetzelfde zijn, dus zo’n cup zal nooit aansluiten. Bij een niet voorgevormde zal de stof zich beter rond je eigen borst vormen en dan heb je dus ook minder snel dat je ruimte over hebt.

4 likes

Nee, heb nu wel een andere soort dan normaal gepast en die zit wel netter. Wil ik nog wel doen!

1 like

Ik lees er veel goede dingen over! Hopelijk kan ik iemand overhalen om mee te gaan.

Edit: Ooh ik zie het makkelijk te doen is met het OV. Ik ga mezelf volgende week even mentaal overhalen om te gaan

4 likes