Op hoe veel graden wassen jullie je ondergoed? Ik meestal op 40 maar soms wordt het dan toch niet helemaal schoon
Bhâs op 40, net als het mooie ondergoed en de rest op 60 (dat zijn gewoon simpele, zwarte strings waarbij het niet zonde is als ze niet jaaaaren mooi blijven)
Behaâs op 30 of 40 graden, onderbroeken altijd op 60 graden! Vooral dat laatste is belangrijk, het wordt anders echt niet hygiĂ«nisch schoon en dat is toch wel erg belangrijk bij een onderbroek imo.
Ik vind het echt gek om te lezen dat 75F bij jou dan klein uitvalt en dat je soms geen bh nodig hebt. Niet dat ik je niet geloof hoor, haha. Ik heb na de zwangerschap al jaren een 75F, opgemeten bij meerdere zaken en draag al jaren van verschillende merken een 75F welke echt Perfect zit. Maar heb echt geen kleine borsten, haha. Denk dat het ook wel te maken heeft met rest van het postuur.
Bhâs op 30 in een snelwasje in een wasbak in een vrij lege trommel. Alleen een paar shirts of andere bhâs erbij.
Gisteren was ik in Hunkemöller en toen zei de verkoopster âaltijd met de hand wassenâ en ik zei ja en amen, maar ik vind het altijd zoân onzin
Mooie slips draag ik met een inlegkruisje en gaan mee met de bhâs op 30 graden en normale slips zonder inkegkruisje gaan op een lange was van 40 graden. Ik maak mij ook wel eens âzorgenâ om de hygiĂ«ne, maar aan de andere kant; ik heb nog nooit een schimmel oid gehad dus ik denk dat het bij 40 graden wel okĂ© isâŠ?
Edit: de Hunkemöller verkoopster had het over Bhâs
Fijn dat je zo goed geholpen bent!
Ik heb die onderste een jaar geleden gekocht (bij livera, ik ken mijn maat goed inmiddels, dus geen hulp nodig) en hij zit zo fijn! Ik heb redelijk grote borsten, dus mijn decolleté is ook perfect hierin. Ze hadden laatst 2e bh halve prijs bij Livera, dus ik heb 2 andere kleuren erbij gekocht van dit model (Ik heb nu zwart/wit/rood). Hij zit zo lekker en is toch sexy, dus echt perfect.
Bhs op de hand, ondergoed gaat mee met de gewone was, kan dus 30 40 of 60 graden zijn.
Wij raadden altijd aan om juist wel in de wasmachine te wassen, want dan wordt het veel beter schoon. Misschien als je een écht heel delicate bh hebt (ik heb er 1 met pailletten en swarovski steentjes hahaha die gooi ik niet in de wasmachine), maar verder alles dubbelvouwen met de cups op elkaar, in een waszakje en dan de trommel niet te vol (dit is belangrijk! Want als er teveel inzit kan er teveel wrijving ontstaan bij de beugel en dan kan die zo heet worden dat je een gat in je bh brandt. True story, heb dit meerdere keren gezien bij klanten ) en max 30 graden
Oh ja. Bij mij is het inderdaad zonder BH het linkerplaatje. Een goede bh kan zoveel betekenen hĂš voor je postuur en minder rugpijn.
60 graden met handdoeken of beddengoed
Typisch altijd, die verschillende adviezen. Ik moet zeggen dat deze verkoopster het ook met zoân blik zei waarmee ze uitstraalde âmaar ik pleur ook altijd alles in de machineâ
Ondergoed op 40 en bhs op 20 of 30 graden
Ik heb nu de welbekende slips van de zeeman aan, want ik dacht dat die wel handig zouden zijn voor als ik ongesteld ben. Maar mijn god, wat zitten die strak. Ik draag nu een M, maar ik denk dat ik de volgende keer maar een L koop. Heb ik weer met mân vierkante billen
Ik lees dit nu pas maar ik heb een vraagje. Hoe strak moet een bh zitten? Ik heb namelijk een bh laten opmeten bij Hunkemöller 70E. Maar die draag ik eigenlijk liever niet de hele dag omdat ze zo strak zitten. Striemen op mijn lichaam en de beugels drukken tegen mijn ribben. Ze zitten overigens wel mooi en doordat ze zo strak zitten bieden ze veel stevigheid, maar zo strak dat ik striemen krijg is dat normaal?
Ik heb altijd geleerd dat je twee vingers tussen de behaband en je rug moet kunnen stoppen, maar het lijkt me belangrijker om te kijken naar hoe je het zelf vindt voelen. Als het echt pijn doet om 'm te dragen, dan moet je dat niet willen natuurlijk. Je kunt een omvangsmaat groter proberen (en een cupmaat kleiner dan dus!), maar je zou ook een andere beha in dezelfde maat met een andere pasvorm kunnen proberen. Ik heb meerdere behaâs in dezelfde maat, maar daar zit er ééntje tussen die na een paar uur echt pijn gaat doen op mân ribben en dat ligt dan dus niet per se aan de maat, maar meer aan de vorm (en misschien materiaal) van de beugel.
Ik weet trouwens niet hoe lang je deze omvangsmaat al draagt, maar in het begin kan het ook âgewoonâ even wennen zijn dat het vrij strak op je huid zit. Maar ook daarvoor geldt natuurlijk dat het geen pijn moet gaan doen en enigszins comfortabel moet blijven, anders heb je er niks aan.
Als het echt niet fijn zit is dat niet de bedoeling natuurlijk! Ik zou er zoân tussen stukje tussen doen, dat geeft je dan wat extra ruimte!
Volgens mij kunnen er wel twee vingers tussen, maar ik ga binnenkort maar eens een grote passessie doen met andere modellen en misschien een grotere omvang! Ik heb ze wel al een tijd dus ik denk niet dat ze nog moeten oprekken.
@Bertha wow dat ziet er super handig uit, dankje!
Hoe lang draag je deze bh al? Soms moet je ze ook een beetje uitlopen, net als schoenen. Ik had bij een nieuwe bh laatst ook dat ik aan het einde van de dag pijnlijke rode strepen had, maar na een paar keer âindragenâ is dat weg en nu zit hij heerlijk!
Ik heb ze wel al anderhalf jaar dus dat kan het denk ik niet zijn
Een afdruk mag zeker (en is heel normaal), maar striemen niet! Als je nauwelijks je vingers ertussen krijgt omdat ie zo strak zit dan is hij waarschijnlijk te strak. Sommigen houden daarvan, en sommigen voelen zich totaal opgesloten in een strakke bh. Dus het is ook persoonlijk!
Je zou dus eens een 75D kunnen proberen de volgende keer, en er nu inderdaad zoân tussenstukje voor kopen! Dan kan je âm nog wel aan doen