Ondergoed-topic

Nieuwe bh’s haal je bij de:

  • Hunkemoller
  • Livera
  • Hema
  • Speciaalzaak
  • Online, namelijk op:
  • Anders namelijk:

0 stemmers

Ik moet een nieuwe bh en was bij een speciaalzaak geweest, maar daar hadden ze alleen bh’s van rond de 100 euro :scream:

1 like

Ah ja diegene die ik nu ook draag (eentje ja) komt van diezelfde speciaalzaak en hij zat zo mooi en deed heel veel voor mijn borsten. Nu niet meer, want hij is uitgelubberd. Maar hallo, het blijft een bh en ik heb normale tieten, 100 euro vind ik echt teveel.

Ik koop voornamelijk mijn BH’s bij de H&M en Primark. Helaas is de pasvorm van de Hunkemoller niet voor mij gemaakt, ik kan daar helaas nooit slagen.

1 like

Bijenkorf of Hudson’s Bay.

1 like

Dit zijn mijn lievelingsonderbroeken sinds de Hema haar onderbroekenformule heeft veranderd (grrrrr). Beha’s ook eigenlijk altijd bij H&M en als ik een Victoria’s Secret tegenkom in het buitenland, dan daar.

2 likes

Ik haal toch vaak lingerie bij h&m. Slipjes ed zijn wel prima maar eigenlijk zitten de bhs altijd ruk. Maar dat heb k ook bij hunkemoller?

Dus mocht iemand em tip hebben voor goede bhs maar voor een redelijke prijs?

Mee eens! Ik draag bijna niet anders meer.

1 like

Voorgevormd zonder beugel.

4 likes

Ja! Ik draag het liefst van die bralettes zoals uit bovenstaande wibra folder. Die hebben dat

Wat een goeie tip, die bralettes van de Wibra! Dat soort BHs draag ik het liefst maar ik koop ze bij de Intimissimi en dat is toch best duur en omdat het veel kant is gaat het een beetje lubberen uiteindelijk. Ik ga deze week meteen naar de Wibra!

1 like

Safiya Nygaard had een review van zulke onderbroeken op haar yt kanaal! Ze had er drie getest (een hipster, normale onderbroek en string).

1 like

Snijden deze in je billen/buik of zijn ze juist wel heel mooi onder strakke kleding?

Ik draag mijn bh’s ook het liefst voorgevormd zonder beugel. Heb er nu een aantal van de Hema en die zijn wel fijn.

Onderbroeken van de Hema zijn van mindere kwaliteit. Die gingen best snel stuk. Had eerst die van de H&M maar vind een iets hoger broekje toch fijner en die hebben ze bij de H&M niet echt helaas.

Ik HOU van niet-voorgevormd met beugel. Ben eigenlijk helemaal klaar met voorgevormde bh’s haha, heb alleen nog een huidskleuren die ik onder witte strakke shirts aandoe (maar hoe vaak draag je dat nou… ik nauwelijks).

Ik ben trouwens wel een bh snob :see_no_evil: (heb jaren in een speciaalzaak gewerkt) dus koop wel vaak bh’s van 75-100 euro. Vind dat een beetje zoals goeie schoenen, spijkerbroek of een jas eigenlijk!

1 like

Voorgevormd met push up want ik heb bijna geen tieten helaas en anders staat het zo vreemd in verhouding met Mn brede heupen. Ik vind niet voorgevormde bh’s bij andere mensen wel heel mooi, maar ik ben dan totaal plat en dat past niet bij me.

Vind de h&m altijd wel fijn trouwens en primark ook, Hunkemöller bh’s zitten nooit goed bij mij.

1 like

Ik heb bij bijna al mijn bh’s dat na een tijdje het bovenste randje naar buiten gaan staan. Dit zie je dan ook super lelijk door t-shirts heen. Hebben meer hier last van en wat doe je er tegen? Of komt dit gewoon omdat het primark en h&m kwaliteit is?

1 like

Ik heb dit ook bij mijn Primark bh. Bij die van de Hunkemöller geen last van

1 like

Meestal voorgevormd met beugel. In de zomer liever voorgevormd zonder beugel. En soms als ik uitga of als het shirtje strakker is oid toch met pushup. Na het afvallen is er niet veel meer van over

2 likes

Ik zweer bij deze (die ik in de winkel heb gekocht tot nu toe): https://www.monki.com/en_eur/clothing/underwear/product.wire-free-lace-bra-black-magic.0349203001.html

Heb deze en een donkerrode, en draag mijn andere bh’s bijna niet meer. Zitten zoooo lekker. Maar ik heb wel kleine borsten, denk dat het bij grote(re) cupmaten wellicht minder comfy is.

1 like

Welke maat heb jij hiervan?