Ondergoed-topic

Volgens mij een S, maar heb het labeltje eruit geknipt, dus 100% zeker weet ik het niet. Heb 70B/75A normaalgesproken bij bh’s.

1 like

Ik ga zaterdag naar Ams, ga hier zeker voor kijken! Ik zie gelijkenissen met Oysho, maar dan voor de helft van de prijs :grin:

1 like

Zeker doen! Ik ben echt het type dat bij thuiskomst meteen mijn bh uittrekt, en deze heb ik rustig aan tot ik naar bed ga, zonder dat ik het zelfs maar doorheb. Helaas geen fair fashion, dat zou ze helemaal perfect maken.

1 like

Wat een mooie! Zitten ze een beetje stevig? Heb je wel het gevoel dat je een bh aanhebt of is het meer zo’n bralette-achtig dingetje?

1 like

Ik vind het de perfecte combi, heb ook een bralette van weekday, zonder padding, die op zich heel lekker zit maar echt nul ondersteuning biedt. Deze bieden voor mij wel genoeg, zou er niet mee gaan sporten, maar voor gewoon dagelijks gebruik, en ook voor een avondje dansen, zijn ze echt prima. Maar dus wel kleine boobies hier (wie gesagt 75A/70B), of dat bij grotere cupmaten ook allemaal geldt kan ik niet zeggen.

2 likes

Ik ben blij eens een verhaal te lezen dat ik ook zo ervaar. Ik heb echt een hekel aan het gevoel dat iets strak om mijn borsten heen zit en de meeste bh’s bedekken mijn borsten echt volledig. Voel me dan helemaal benauwd en ingepakt. Het liefst draag ik geen bh maar mijn borsten zijn zo klein dat ze dan naar buiten vallen dus ik heb wel iets eromheen nodig zodat ze nog een beetje op hun plek blijven. Ik heb 2 bralettes en dat zijn echt mijn lievelings want beugels prikken altijd in mijn vel. Gewone bh’s vind ik ook altijd tricky omdat het echt als veel meer er uit laat zien dan wat ik heb.

2 likes

Ik had dit altijd toen ik mijn bh’s nog gewoon in de was deed! Nu was ik ze óf op de hand of in de machine op handwas en nu geen last meer van

1 like

Ik draag ook helemaal geen bh’s. Soms bralettes, maar meestal niks. Heb net aan 75B dus heb ook niet perse ondersteuning nodig. Draag die bralettes ook vooral omdat ik ze mooi vind :grin:

1 like

Hier ook altijd problemen met een grote cup (F) en een smalle taille. Ik koop mijn BHs op vakantie bij Victoria Secret en koop ze dan bv met black friday of clearance sale online. Verder vind ik Triumph ook wel een fijn merk voor grote borsten.

@Evi-lena volgens mij heeft iemand het al aangegeven maar ik ben ook fan van de standaard onderbroeken van C&A. Volgens mij 6 voor 5 euro ? Simpel katoen en naadloos.

2 likes

Nice!
Thanks ik ga even kijken

Zie je met deze niet enorm de naden van de onderbroek door je kleding heen? Ik vind met zulke onderbroeken dat je die zo snel ziet en als ik IETS lelijk vind…

Ik bedoelde ook meer als in: het is de investering waard. Als je een spijkerbroek van 20 euro koopt dan gaat ie gewoon minder lang mee en blijft ie minder lang mooi. En dure stevige schoenen lopen over het algemeen lekkerder dan plastic goedkope schoenen. Ik zie een bh ook als een basis-item (je draagt het élke dag!) dus dan vind ik het niet zo erg om die investering te maken.

Ik draag zelf 65E (al kan ik soms ook 70D aan) maar koop om die reden ook heel bewust duurdere merken omdat goedkope bh’s vaak te los zitten en niet lekker genoeg. Maar ik vind lingerie ook echt leuk dus vind het ook niet echt erg om er veel geld aan uit te geven haha

1 like

Ik heb er geen last van in ieder geval, maar ik draag ook niet echt kleding waar je snel iets doorheen zou zien. Zou dan misschien toch even in kleding waarvan je bang bent dat je het ziet naar de winkel gaan en er eentje over je ondergoed aanpassen om te kijken hoe het zit.

Ja dat is een goeie. Ik draag altijd wel redelijk strakke broeken, vandaar. Maar ze zijn wel heel erg mooi, ik ga zeker een keertje kijken

1 like

Ik draag ze ook en draag mn strakke spijkerbroeken en bij mij zie je de lijnen niet !

1 like

Als je redelijk goed je maat en vorm qua bh weet, moet je eens kijken op brastop.com of bravissimo. Engelse winkels, maar echt fantastische merken. Heel stuk voordeliger dan dat je ze in Nederland koopt. Ik heb een hele grote en zware cupmaat, en bestel daar echt al jaren.

Heb je daar ook genoeg steun aan? Mij lijkt een bralette heel fijn. Ik heb er alleen 1 keer 1 gehad, maar ik had net zo goed niks kunnen dragen (d cup).

De tijd dat ik me druk maakte om de randjes van mijn onderbroek ligt echt verrrr achter mij :grimacing:

2 likes

In dit topic lees ik dat niet iedereen het wat vindt, maar ik droeg dus al tien jaar dezelfde soort onderbroeken van de Hema. Drie voor drie euro (of €4 tegenwoordig?). Vind ze echt heerlijk zitten, geen gedoe. Ze gaan meestal wel een paar jaar mee. Maar sinds kort zijn ze wel aangepast… Dus zoek nu een alternatief.

1 like

Weet iemand waar ze fijne bh’s verkopen voor een wat grotere cupmaat (F)? Mijn zusje kan maar geen bh vinden die haar goed past. De lingeriewinkels in onze buurt hebben haar maat niet.

Edit: ik zie bovenstaand al een antwoord op mijn vraag. Nog meer tips zijn altijd welkom