Ondergoed-topic

Je kan naar marie jo kijken. Word oa verkocht bij www.lincherie.nl

2 likes

Heb je mogelijkheid om te passen in de winkel in adam? Ze hebben daar groter assortiment (volgens mij ook a, of b die passen als a) en ze adviseren erg goed daar.

Ik ben weggelopen met 2 bh’s daar.

3 likes

Aah komt goed uit dan. Als je vraagt om hulp (ze komen wel naar je toe of in het pashokje), ze hebben ook veel meer bh’s dan je in eerste instantie ziet in de winkel. Hoop dat je er wat aan hebt en wat vind.

2 likes

Heeft iemand van jullie ervaring met het ondergoed van Shop Arq? Heel inclusief merk, twijfel alleen een beetje over de maatvoering.

Jaa dit probleem heb ik ook!
Het ene moment in mn cyclus zijn mijn borsten rustig, passen al mijn bh’s, en een week later zijn het waterballonnen die overal uit puilen! Ik draag nu bijna alleen beugelloos en vind dat net wat comfortabeler.
Een merk wat me fijn zit is Schiesser, maar ik ga binnenkort weer eens random wat merken bestellen om thuis te passen. Voordeel vind ik de losse vulling die je er evt uit kan halen als je borsten opgezet zijn.

2 likes

Als je tussen Cup A en B valt (83 cm) welke Cup pak je dan? Ik heb het vandaag eens zelf gemeten want na drie baby’s en afvallen heb ik echt een paar nodig dis gewoon goed zitten.

Onder: 83 cm

Boven: 93 cm

Ik vind het heel moeilijk om een voorstelling te maken van 10cm verschil en welke cup daar dan bij hoort. In een goede lingeriezaak kunnen ze vaak op het oog al inschatten welke maat je draagt. Met 83cm omvang zou ik in ieder geval omvang 80 pakken omdat een bh meerekt en een meetlint niet. Dus dan zou ik even een 80A, 80B en 80C meenemen en dan gewoon passen!

2 likes

Ja snap ik, maar ik woon in een gehucht en heb drie kleine kinderen en 9 v/d 10 x geen auto bij huis dus vandaar dat ik wat online ga bestellen. Ik heb gewoon de luxe niet om naar een winkel te gaan en hier de tijd voor te nemen.

Heeft iemand misschien tips voor bikini’s? Merken/winkels? Ik heb maat 70F en vind het lastig een bikini te vinden die goed/mooi zit.

1 like

Freya :two_hearts:

1 like

Hebben jullie ook last van wrijving / schuren onder de borsten met de warme dagen? Ik weet niet wat ik fout doe. Gedoucht, schone bh net uit de was: rode pijnlijke plekken. Behandeld, volgende dag weer: gedoucht, katoenen topje ipv bh: weer schuurplekjes. Tussendoor droogdeppen werkt ook niet. Maar ik zweet eigenlijk niet bizar veel daar, snap echt niet wat het is.

1 like

Zijn het misschien smetplekken?

2 likes

Hmm ik kende het niet, maar zou kunnen… al ruik ik niks en jeukt ook niet. Zal maandag naar de huisarts gaan als het niet weggaat. Dankjewel!

2 likes

Ik heb dit ook ja. Heel vervelend, ik heb ook nog geen oplossing gevonden. Het is ook weer niet altijd, dus ik denk dat het ook te maken heeft met welke kleding ik draag of hoe actief ik ben.

@chasingrainbows Je hebt van die anti schuur plekken crème van Decathlon, misschien helpt dat?

Heb je ook in stickvorm

2 likes

Goeie, dankjewel! Kende dit helemaal niet

1 like

Wat kun je tegen de opgevouwen randjes doen bovenaan je bh? Bij sommige bh’s krullen na een tijdje de randen aan de bovenkant van de bh.

Dit heb ik zowel bij dure als goedkope bh’s. Ik was ze altijd met een waszakje in de wasmachine.

Ik zou de online calculators van ABraThatFits of Booborbust proberen. Is nog even een paar metingen extra nemen, maar die geven vaak het beste resultaat.

2 likes

Waarschijnlijk gebeurt dit niet als je ze op de hand wast.

3 likes

Goeie tip!

1 like