Oehhh ben benieuwd of dit wat is
Nav de tips in dit topic ben ik vanmiddag naar superbra geweest. Ik ben met 3 nieuwe bh’s en vernieuwd zelfvertrouwen d winkel uitgelopen. En ik had het nooit verwacht maar de niet-voorgevormde bh’s zaten veel beter en ik voelde me er echt top in.
Wellicht dat jullie hier ook fijne tips voor hebben… wat zijn fijne boxers voor mannen? Hij draagt normaal altijd Hugo Boss boxershorts, maar wil nu wat anders proberen. Wel een aansluitend model zeg maar.
Schiesser of Dim
Mijn man draagt de a-dam boxers/briefs graag. Hij koopt ze wel alleen in goede multipacks of aanbiedingen!
M’n partner vind die van de Action heel fijn 🫣
Ik (en hij) zweren bij Hom of Mey! Beide A-merk qua ondergoed en gaan heeel lang mee en zijn ook gewoon mooi (is ook de prijs wel naar helaas).
Bijv:
https://www.zalando.nl/mey-onderbroeken-yacht-blue-m9382o07d-k11.html
of:
Hoe bedoel je dat je superbra niet fijn vindt? Ze hebben daar super veel merken, of vind je die allemaal niks? Ik heb vriendinnen met een soortgelijke maat en die zweren bij Bon-Prix, misschien kan je daar eens kijken?
Je kan annadiva proberen of een andere grotere normale lingeriewinkel (gewoon van die lokale dingen). Van annadiva weet ik dat ze ook best een assortiment aan voorgevormde BH’s hebben, push up weet ik niet zo goed want draag ik nooit.
Weet niet wat je te smal vindt qua band.
Maar bij Bonprix kom ik bijvoorbeeld deze tegen.
Bij After Eden deze bijvoorbeeld.
Victoria secret? Ik heb dezelfde maten als jij en een grote omvang maar geen enorme boobies. Meestal slaag ik daar wel, ga zelf meestal voor een plunge. Ergens tussen push-up en niets in. Als het goed is hebben ze met Black Friday weer aanbiedingen
Ik ben ooit fysiek begonnen, maar doe nu alles online. Ik snap wel hoor dat je door de bomen het bos niet meer ziet en online dan lastiger is. Dus als je in de gelegenheid bent is ergens proberen natuurlijk makkelijker. Perfect shape en full coverage vind ik zelf prettig omdat je dan je boobs, die in mijn geval wijdverspreid zitten, tot 1 mooie borst kunt vormen.
Mijn maat is 38D bij VS (85-90D) ik denk dat jij qua omvang mogelijk iets kleiner zit.
Misschien de Freya deco? Die is laag in het midden en geeft wel echt een decolleté (zoals de naam doet vermoeden haha). Gaat ook in grote maten!
Ik las hier een type borst (bottom full oid) en ging eens googlen:
Handige tips qua beha per borstvorm!
Ondanks alle Hunkemöller haat heb ik een push up bh gekocht daar en hij is echt perfect
Welke heb je nog gekocht? Ik ben ook altijd tevreden over Hunkemöller, hoor, die bh’s houden het best lang uit bij mij!
Het zou kunnen dat je net op een moment was dat er inderdaad weinig keuze was qua voorgevormd in jouw maat… Maar heb je deze ook gepast? Is mijn persoonlijke favoriet qua push up, en hij is er nog in 85D: Carla Push-Up BH Zwart – SuperBra
Ik weet eigenlijk niet hoe ze heet haha, maar een groene met kant.
Heeft iemand recent nog menstruatieondergoed gezien bij de Primark? Ik heb daar wat onderbroeken van en vind ze echt prima. Maar de afgelopen maanden kon ik ze niet meer vinden in Utrecht.