Weet niet wat je te smal vindt qua band.
Maar bij Bonprix kom ik bijvoorbeeld deze tegen.
Bij After Eden deze bijvoorbeeld.
Weet niet wat je te smal vindt qua band.
Maar bij Bonprix kom ik bijvoorbeeld deze tegen.
Bij After Eden deze bijvoorbeeld.
Victoria secret? Ik heb dezelfde maten als jij en een grote omvang maar geen enorme boobies. Meestal slaag ik daar wel, ga zelf meestal voor een plunge. Ergens tussen push-up en niets in. Als het goed is hebben ze met Black Friday weer aanbiedingen
Ik ben ooit fysiek begonnen, maar doe nu alles online. Ik snap wel hoor dat je door de bomen het bos niet meer ziet en online dan lastiger is. Dus als je in de gelegenheid bent is ergens proberen natuurlijk makkelijker. Perfect shape en full coverage vind ik zelf prettig omdat je dan je boobs, die in mijn geval wijdverspreid zitten, tot 1 mooie borst kunt vormen.
Mijn maat is 38D bij VS (85-90D) ik denk dat jij qua omvang mogelijk iets kleiner zit.
Misschien de Freya deco? Die is laag in het midden en geeft wel echt een decolleté (zoals de naam doet vermoeden haha). Gaat ook in grote maten!
Ik las hier een type borst (bottom full oid) en ging eens googlen:
Handige tips qua beha per borstvorm!
Ondanks alle Hunkemöller haat heb ik een push up bh gekocht daar en hij is echt perfect
Welke heb je nog gekocht? Ik ben ook altijd tevreden over Hunkemöller, hoor, die bh’s houden het best lang uit bij mij!
Het zou kunnen dat je net op een moment was dat er inderdaad weinig keuze was qua voorgevormd in jouw maat… Maar heb je deze ook gepast? Is mijn persoonlijke favoriet qua push up, en hij is er nog in 85D: Carla Push-Up BH Zwart – SuperBra
Ik weet eigenlijk niet hoe ze heet haha, maar een groene met kant.
Heeft iemand recent nog menstruatieondergoed gezien bij de Primark? Ik heb daar wat onderbroeken van en vind ze echt prima. Maar de afgelopen maanden kon ik ze niet meer vinden in Utrecht.
Ja, dit weekend in Zwolle nog meerdere soorten
Bits Bodywear stopt ermee ze hebben te weinig tijd en het team is nu over de hele wereld verspreid, iets in die trant. Heb nog snel een zwarte cheeky kunnen bestellen, het is echt mijn favo ondergoed
In principe even groot qua keuze…Maar als ik heel eerlijk ben: met die maat en die wensen zou ik nog even 6 weken wachten omdat ik dan verwacht dat de keuze dan nog iets beter zal zijn dan nu. Ik ben nl bezig de basiscollectie goed op te bouwen, en ook bezig met een systeem zodat we niet continu in de gaten hoeven te houden dat er (bijvoorbeeld) voor alle maten voldoende voorgevormd/push-up is, maar dat het automatisch op de bestellijst komt. Ik verwacht over een week of 6 daardoor de keuze in voorgevormd in jouw maten soweiso wat uitgebreider wordt.
Je kan toch gewoon de retour voorwaarden en kosten op hun site vinden.
Volgens mij moet je het op eigen kosten retourneren naar de VS dus dat kost wel redelijk veel
Dat staat in de voorwaarden.
STEP 3: Return your item(s) using the carrier of your choice.
Return address is provided from the Returns Service Portal.You are responsible for return shipping costs.Return shipping costs vary by location. We recommend checking with local carriers regarding return shipping options.
Gaat gewoon naar de Europese dependance gelukkig! But still voor eigen kosten
Heeft iemand ervaring met die shape wear body/topjes waar je op social media mee wordt doodgegooid? Ze zouden ze ook op Amazon hebben ofzo?
Heb tiktok filmpjes gezien van meiden die ze als dupe van skims hadden gekocht. Eentje die al een rank postuur had vond ik er vreemd uitzien maar dat kwam deels door de outfit.
Overigens denk ik dat al die crap van amazon gewoon van ome ali komt. En dat het best wel kan werken. Ik vind het er meestal niet supercomfortabel uitzien.