Ja de totale afbraak van hema kleding. Ik heb fijne van MS mode maar dat is te groot voor jou en zeeman
Ik vind die van de H&M heel fijn, blijven ook lang mooi. Ik heb ook bamboe hemdjes geprobeerd (van Vanbamboe.nl) maar die zijn al behoorlijk verwassen.
Thanks voor de tips, ik ga sowieso rond kerst nog wel ff kijken voor een wat duurdere mooiere, maar moet zeggen dat ik al jaren Hunkemöller/h&m draag en die qua pasvorm en kwaliteit eigenlijk altijd wel prima zijn? Ik ga van de week intimissimi eens proberen, misschien vind ik die nog wat beter.
Ah die Triumph is me wel een stukje te degelijk haha, ik hou sowieso niet van full cups, liever demi of plunge, hou er wel van als je nog flink wat inkijk hebt haha.
Ja ik vind ‘m zelf dus echt nog best sexy, terwijl ik normaal aubade (merk dat bekend staat om sexy bh’s met veel kant etc) met veel lagere cups draag. Vind het echt een fijne everyday bh. Ligt denk ik ook een beetje aan je borsten, als ze inderdaad helemaal ingesloten worden is het niet zo. Misschien toch eens aanpassen, wie weet haha.
Ja ik heb ook kleine borsten, ik zie dat die bh ook pas begint vanaf 1 maatje kleiner dan ik, dus ik ben niet echt gewend aan zulke ‘units’ haha waar ze echt helemaal ondersteund en verpakt in worden enzo
Ik ben fan van de onderhemdjes van WE! Ik was ze heel vaak en zelfs dan gaan ze super lang mee en blijven ze strak.
@Zemraluani zou je niet eens naar superbra gaan? Ben je wel iets meer geld kwijt maar je hebt daar wel veel keuze én je krijgt goed advies. Want niet elke maat is van elk merk ‘t zelfde. Je hoeft daar niet per se meer dan 75 per BH kwijt te zijn.
Hahaha dit begon allemaal met dat ik vroeg “hey welke hunk bh is chill” en nu word ik door iedereen verwezen naar allemaal andere winkels en merken. Wat wel chill is hoor, dankje, maar eigenlijk is het ‘probleem’ juist dat ik te veel keuze heb haha, ik heb er iets van 10 gepast bij de Hunk die allemaal lekker zaten, ik wil er nu nog zo’n 20 van intimissimi passen, ik heb er net twee van de Hema die echt fantastisch zijn.
Dus ik zie eigenlijk niet zo de noodzaak om naar een speciale winkel te gaan (ja ik snap dat de kwaliteit beter is) als ik ook zo goed kan slagen in de standaard winkels/die maten mij prima passen. Ik wil het wel eens proberen hoor, maar het is niet alsof ik niet kan slagen bij de bekende opties, in tegendeel juist.
Ik ben totaal geen fan van hunkemoller haha, pasvorm is echt ruk. Intimissimi geen ervaring mee anders dan dat ik ze visueel mooi vind
Kan ik inkomen, ik zal verslag doen mocht intimissimi goed bevallen!
Beetje overkill maar heb hetzelfde als jij, kan prima slagen bij de ‘standaard’ winkels en kocht voorheen ook veel Hunkemoller. Die gaan bij mij max 1 jaar mee ofzo of korter. Ik ben in elk geval enorm fan van intimissimi, het blijft mooi in de was en qua vorm en heb inmiddels alleen nog bh’s daarvan (wel altijd zonder beugel, draag geen beugel bh’s meer want ongemak).
Ik ben ook heel erg fan van Intimissimi. In mijn geval ook BH’s zonder beugel. Ze blijven goed in de was en zitten bij mij ook erg mooi.
en @Puntzak mag ik vragen welke cupmaat jullie hebben? Zie ook een aantal mooie BH’s bij intimissi, maar ben toch bang dat zonder beugel niet goed gaat met mijn 80E…
Ik heb iets van 90h en ik draag nooit een beha. Elke borst is anders, ik zou gewoon passen
Ik draag de 75c, die zit bij mij goed. Maar is vast niet de goede maat. Al geregeld opgemeten dat ik een D heb. Dus een van de vele vrouwen die de verkeerde maat draagt.
Volgens mij is het wel zo dat ze nu bh s hebben voor grotere maten, ook zonder beugel.
Maar als je al zegt van ik vind beugels ongemakkelijk dan heb je toch nooit een goede pasvorm gehad?
Mijn mening over Hunkemöller: Al die bh’s zoals je bij Hunkemöller ziet op de site zijn allemaal te klein zowat voor de modellen. De cups zitten op de borst ipv om de borst en sluiten niet goed aan. Het ziet er nog wel oké uit omdat die modellen geen vet en nep (of hele stevige natuurlijke) borsten hebben. Als je een lichaam met wat meer vlees in een 4 maten te kleine bh propt krijg je een heel ander effect. Ik dacht ook dat Hunkemöller prima was voor m’n standaard lichaam, tot ik naar superbra ging en dacht van oooohhhh oké zo hoort een bh te zitten.
Nu heb ik 2 Superbras (haha) en 3 van die Hema topjes van 6 euro voor dagen dat het me niet uitmaakt hoe de boel erbij hangt.
Ik heb meerdere bh’s van dure merken die ook top zitten maar ook een model van Hunkemöller die echt perfect zitten. Ik denk dat je het advies daar niet altijd serieus kan nemen maar als je zelf ook een beetje oplet kan je als ze je maat verkopen (ik heb 70F ze hadden in de winkel toen niet veel om te proberen helaas) misschien best slagen hoor.
Vast niet alles is goed maar ook niet alles is slecht. Ik heb deze in wit en zwart:
Klopt, misschien nooit een goed zittende beugel bh gehad maar ik ben nu heel erg blij met al mijn beugelloze bh’s die sowieso echt altijd comfortabel zijn. Eerlijk gezegd heb ik het niet nodig om veel te investeren in goede beugelbh’s momenteel, dit is voor mij persoonlijk met kleine borsten en kleine omvang voldoende.
Nou ik was bij Victoria’s Secret in Leidschendam na eerdere goede ervaringen in het buitrnland. Daar pakten ze bijna blind bh’s die als gegoten zaten. Maar ik was hier echt niet over te spreken, op een gegeven moment had ik een bh aan waarvan de beugels duidelijk over mijn borsten heen vielen. En de verkoopster leek het probleem niet te zien.
Jammer maar helaas, maar bh’s met eenmatige pasvorm kan ik ook bij de H&M halen.
Ik vind de vs in amsterdam echt 10 keer beter dan leidschedam. Zeker als personeel en ook als aanbod.
Niet te vergelijken met buitenland, maar dan nog.