Ja ik kom er echt alleen maar om te kijken nog want qua fitting heb ik helaas nooit goeie adviezen gekregen bij de filialen hier in Nederland helaas: nee jouw maat hebben we niet, heb je die maat nou ECHT of wil je dat? nee je moet echt een grotere omvang kijk dan je hebt striemen, etc. De enige keer dat ik echt überhaupt goed ben geholpen bij een grote keten was een paar weken terug in de Macy’s in Amerika. Verkoopster geloofde mijn maat en zei dat ik in dit model ook de zustermaat kon proberen want de bh in kwestie begon pas een omvang hoger en dat paste goed op het eerste gezicht met de belofte werkt voor borsten die oneven zijn totdat ik een scoop en swoop deed en opeens een quadboob had zelfs na het verstellen van de bandjes.
Dat een 70 al snel ook te los zitten: misschien nog een smallere omvang? Ook dus sister sizen maar de andere kant uit ondanks het echt knap lastig kan worden in fysieke winkels want veel gaan vanaf 70. Volgens mij heeft SuperBra inmiddels van Cup A en ook omvang 60 in het assortiment ook bij de kleine(re) maatjes?
Trouwens kwam erachter dat het vintage inspired merk Kiss Me Deadly ermee gestopt is vanwege de gezondheid van de eigenaresse. Dus heb echt op de valreep snel nog de patronen gekocht die ze aanboden en gedownload in alle maten voor als ik ooit weer eens een poging ga wagen tot zelf maken van lingerie.