Deze blijven bij ons jaren mooi (wasmachine, niet in de droger). Recent nog weer nieuwe gekocht:
Grappig, daar heb ik dan weer prima ervaringen mee! Heb er verschillende gekocht die mân man al jaren draagt. Gaan ook gewoon in de droger.
Ik heb bij Zeeman de Mady onderbroeken dus misschien hangt het geluk ook af van een batch? Want SnagTights, waar ik eerst helemaal lyrisch om was qua pantyâs, zijn ook enorm wisselend de laatste tijd. Afgelopen week voor de tweede keer een panty van ze aan en begon al bij het verstevigde broekje-deel te ladderen en andere die ik heb, zelfde denier ook, zijn nog goed na x keer dragen.
HEMA vind ik de laatste paar jaren helemaal tegenvallen. Soms al na 1 keer dragen dat het kruisje al uitscheurt?
Ja ik had ook wat wisselende dingen bij snagtights! En Hema valt inderdaad echt helemaal uit elkaar terwijl dingen uit zoân 3 pack van jaren geleden nu nog steeds goed zijn. Zo irritant allemaal want vind het echt saai om te kopen en dan gooi je je geld zo weg
Hier zijn wel mensen met ervaring bij Superbra toch? Ben gisteren voor het eerst geweest en heb een mooie nieuwe beha gekocht, maar hij zit zĂł strak. Hield het net echt niet meer uit en heb hem uitgedaan, hele bovenlichaam onder de striemen. Wordt dit beter of heb ik een verkeerde maat gekocht?
@Bertha ja maar echt hoor wat is er gebeurd bij al die winkels dat de kwaliteit zo achteruit gegaan is? Snap ook dat de pandemie e.d. âmeegeholpenâ heeft met mindere aantallen qua productie maar daarvoor was het echt al steeds minder. Nu zie ik ook dat alles met bamboe alleen nog maar qua shapewear is en niet meer de fijne hemden en tops die ze eerst hadden ook.
Striemen zijn niet heel ongebruikelijk bij een bh die goed aansluit maar in het begin moet ik ook altijd weer even wennen met hoe strak het ook alweer hoort. Om het âbreaking inâ proces misschien te versnellen in de tussentijd een verlengstukje? En anders gewoon ruilen voor een zustermaat als het echt niet uit te houden is.
Niet helemaal lingerie, maar⊠welke body/boob tape is nou echt heel stevig? Ik wil ze echt strak in het pak richting mijn nek
Hema vond ik medium goed
Kruidvat vreselijk
Hunkemoller ook medium
Is litchy goed?
Zelf niet geprobeerd, maar een vriendin van mij is heel tevreden over Eylure.
Kinesiotape! Dat werkt (pun intended) echt als een tiet.
Ja fysiotape! CureTapeÂź Classic - Beige - Kinesiotape - Elastische tape - 5cm x 5m | bol.com
Om het eraf te halen doe je een beetje (baby)olie op je hand en begin je als het ware tegen de zijkant van de tape te duwen tot het omhoog komt en dan zo steeds verder afpellen. Olie lost de lijm op. Als je dat ook nog eens onder de warme douche doet is het nog sneller. Eventueel een wattenschijfje op je tepel doen voor je die tapet want het plakt echt goed
Onlangs zag ik bij Edith Dohmen een video met een Belgische vrouw. Ze kregen een fitting nij Superbra. Wow!!! Dit filmpje laat echt zien hoe veel een goed passende BH (en goed advies) voor je doet. Ik denk dat ik ook een keer een fitting in plan, maar ik ben echt een beetje âbangâ dat deze winkel gewoon niet voor mij is(?). Ik heb als je me bloot ziet, voor het oog echt kleine borsten, maar mijn (Hunkemöller) BHs zijn meestal toch een C cup. Maar ze zitten altijd net niet mooi dus ik draag het liefst bralettes van Sloggi (overigens ook echt een aanrader) maar ik wil zo graag een echt sexy lingerie setjeđ
Heeft iemand aanraders, tips, ervaringen?
Zij ontkent Corona toch?
Nou en? Wat maakt dat voor deze vraag in dit topic nou uit (en heb verder overigens geen idee ik ken haar niet)
Oh wist niet dat iedere opmerking of vraag die je stelt, per se moet passen in initiële bericht
De mensen bij Superbra zijn aardig en als je er echt over twijfelt, spreek dat dan van tevoren uit, ik kan me niet voorstellen dat ze daar dan negatief op reageren. Ik denk dat ze wel iets voor je hebben, en zo niet dan heb je wel goede tips over hoe je beha moet voelen en waar je op kunt letten
De vraag is maar of je daar ook cup C hebt maar ik ben er zelf echt superfijn geholpen. Heel rustig eens op een zondag een afspraak gepland en kon als ik had gewild nog wel 25 BHâs passen naast de 25 die ik wel gepast heb. Heb wel een andere cupmaat dan jij maar tegelijk met mij wat er iemand (die er al bekend was) met een veel kleinere cupmaat dan ik en die werd ook goed geholpen.
Volgens mij ben ik hier wel de SuperBra fan maar bij Hunkemöller zijn de bhâs veelal voorgevormd en die vorm moet nou net ook bijvoorbeeld jouw borstvorm zijn om goed aan te sluiten als het verder gewoon goed is qua maat. Dat is voor veel mensen niet de realiteit in beide gevallen dus dan zit het al snel niet mooi. Blijft de band op dezelfde plek als je bijvoorbeeld je handen in de lucht doet? Na scoop en swoop?? om maar wat voorbeelden te noemen om thuis alvast te testen of je huidige bhâs echt passen.
Maar om een lang verhaal kort te maken: doe jezelf die fitting cadeau en als het niks is dan is het niks maar als het wel wat is dan is het wel wat en heb je straks mooie lingerie erbij. Ze hebben nu nog een paar dagen een enorme sale dus dat kan ook misschien nog helpen om toch langs te gaan? Zelf wil ik echt geen andere winkel en dito fitters meer aan me hebben.
Geen idee? Ze kwam in mijn algoritme voor. En dat heeft niets met mijn visie op corona te maken.
Ik heb een hele mooie beha gekocht bij superbra, na een fijne passessie werd heelvgoed geholpen en het was wel duur maar het echt waard.