Zij ontkent Corona toch?
Nou en? Wat maakt dat voor deze vraag in dit topic nou uit (en heb verder overigens geen idee ik ken haar niet)
Oh wist niet dat iedere opmerking of vraag die je stelt, per se moet passen in initiële bericht
De mensen bij Superbra zijn aardig en als je er echt over twijfelt, spreek dat dan van tevoren uit, ik kan me niet voorstellen dat ze daar dan negatief op reageren. Ik denk dat ze wel iets voor je hebben, en zo niet dan heb je wel goede tips over hoe je beha moet voelen en waar je op kunt letten
De vraag is maar of je daar ook cup C hebt maar ik ben er zelf echt superfijn geholpen. Heel rustig eens op een zondag een afspraak gepland en kon als ik had gewild nog wel 25 BH’s passen naast de 25 die ik wel gepast heb. Heb wel een andere cupmaat dan jij maar tegelijk met mij wat er iemand (die er al bekend was) met een veel kleinere cupmaat dan ik en die werd ook goed geholpen.
Volgens mij ben ik hier wel de SuperBra fan maar bij Hunkemöller zijn de bh’s veelal voorgevormd en die vorm moet nou net ook bijvoorbeeld jouw borstvorm zijn om goed aan te sluiten als het verder gewoon goed is qua maat. Dat is voor veel mensen niet de realiteit in beide gevallen dus dan zit het al snel niet mooi. Blijft de band op dezelfde plek als je bijvoorbeeld je handen in de lucht doet? Na scoop en swoop?? om maar wat voorbeelden te noemen om thuis alvast te testen of je huidige bh’s echt passen.
Maar om een lang verhaal kort te maken: doe jezelf die fitting cadeau en als het niks is dan is het niks maar als het wel wat is dan is het wel wat en heb je straks mooie lingerie erbij. Ze hebben nu nog een paar dagen een enorme sale dus dat kan ook misschien nog helpen om toch langs te gaan? Zelf wil ik echt geen andere winkel en dito fitters meer aan me hebben.
Geen idee? Ze kwam in mijn algoritme voor. En dat heeft niets met mijn visie op corona te maken.
Ik heb een hele mooie beha gekocht bij superbra, na een fijne passessie werd heelvgoed geholpen en het was wel duur maar het echt waard.
We starten bij SuperBra tegenwoordig bij cup A, dus ik verwacht dat we je sowieso goed kunnen helpen!
Redelijk oud bericht, maar na het zien van Google reviews was ik benieuwd of iemand hier over Tisja Damen heeft gepost.
Heb je inmiddels je bestelling ontvangen? Ik wilde al heel lang iets bestellen, maar lijkt me dus beter van niet. Heeft iemand anders tips voor lingerie dat hetzelfde stijltje heeft als van Tisja Damen?
Nee nog steeds niks, ze reageren ook op niks meer. Op Reddit heb je meer slechte ervaringen.
Trouwens ook een tip, want zie op Reddit veel vergelijkbare vragen langskomen en tips voor mooie merken
Oh nee, wat erg! Wel apart dat ze tot op oktober nog op insta hebben gepost maar gewoon niks laten weten over de bestellingen. Ze zullen vast negatieve reacties onder de posts verwijderen. Ik hoop dat je je bestelling alsnog ontvangt, of in ieder geval je geld terug (wat je inmiddels liever wil denk ik?).
En dank voor de tip! Ik ga Reddit checken.
Ja ze blijven posten maar reageren verder nergens op. Ze hebben nog 1 keer een mail gestuurd paar maanden geleden met veel excuses en dat de communicatie slecht was, maar daarna dus weer radiostilte.
En idd, inmiddels liever gewoon geld terug dus heb ze weer een bericht gestuurd met dat verzoek. Maar kreeg een standaard bericht dat ze aan het verhuizen waren naar een nieuw atelier op 1 november. Dus dat zal wel weer een nieuw excuus worden.
Ik zag dat ze het merk verkopen bij Pleasurements dus of die hebben gelukkig wel wat op voorraad of moeten ook aldaar bestellen en hopen dat ze het wel krijgen.
Maar joh, wat een karige praktijken. Wel geld aannemen maar vervolgens niks leveren?
Ik heb begin augustus via FF een mail gehad van iemand met kleine borsten die wel model voor ons zou willen staan. Ik kan dat mailtje alleen helaas niet meer terugvinden. (Forum Feminarum geeft geen hit als ik zoek in mijn mail en ‘FF’ juist heel veel omdat dat een BHmaat is)
Ik wil nu concreet gaan oppakken om in de marketing en op de site meer mensen met kleinere borsten te laten zien. Als die persoon dit leest, zou diegene misschien nog een keertje willen mailen?
Hoe vindt jij/anderen modibodi vallen? Ik heb de maat instructie geprobeerd te gebruiken maar kwam om 4 maten groter uit dan ik normaal maximaal heb van kleding. Lijk wel iets fout te doen, of is de maatvoering zo anders?
Ik vind het gewoon op maat vallen. Draag 42 van kleding en die zit ook goed bij ModiBodi. (Dus L). Alleen de naatloze versies vond ik wat wijder vallen aan de randen bij je benen.