Ondergoed-topic

We starten bij SuperBra tegenwoordig bij cup A, dus ik verwacht dat we je sowieso goed kunnen helpen!

6 likes

Redelijk oud bericht, maar na het zien van Google reviews was ik benieuwd of iemand hier over Tisja Damen heeft gepost.

Heb je inmiddels je bestelling ontvangen? Ik wilde al heel lang iets bestellen, maar lijkt me dus beter van niet. :frowning: Heeft iemand anders tips voor lingerie dat hetzelfde stijltje heeft als van Tisja Damen?

1 like

Nee nog steeds niks, ze reageren ook op niks meer. Op Reddit heb je meer slechte ervaringen.

Trouwens ook een tip, want zie op Reddit veel vergelijkbare vragen langskomen en tips voor mooie merken

1 like

Oh nee, wat erg! Wel apart dat ze tot op oktober nog op insta hebben gepost maar gewoon niks laten weten over de bestellingen. Ze zullen vast negatieve reacties onder de posts verwijderen. Ik hoop dat je je bestelling alsnog ontvangt, of in ieder geval je geld terug (wat je inmiddels liever wil denk ik?).

En dank voor de tip! Ik ga Reddit checken.

Ja ze blijven posten maar reageren verder nergens op. Ze hebben nog 1 keer een mail gestuurd paar maanden geleden met veel excuses en dat de communicatie slecht was, maar daarna dus weer radiostilte.
En idd, inmiddels liever gewoon geld terug dus heb ze weer een bericht gestuurd met dat verzoek. Maar kreeg een standaard bericht dat ze aan het verhuizen waren naar een nieuw atelier op 1 november. Dus dat zal wel weer een nieuw excuus worden.

3 likes

Ik zag dat ze het merk verkopen bij Pleasurements dus of die hebben gelukkig wel wat op voorraad of moeten ook aldaar bestellen en hopen dat ze het wel krijgen.

Maar joh, wat een karige praktijken. Wel geld aannemen maar vervolgens niks leveren?

1 like

Ik heb begin augustus via FF een mail gehad van iemand met kleine borsten die wel model voor ons zou willen staan. Ik kan dat mailtje alleen helaas niet meer terugvinden. (Forum Feminarum geeft geen hit als ik zoek in mijn mail en ‘FF’ juist heel veel omdat dat een BHmaat is)

Ik wil nu concreet gaan oppakken om in de marketing en op de site meer mensen met kleinere borsten te laten zien. Als die persoon dit leest, zou diegene misschien nog een keertje willen mailen?

2 likes

Dat was @Virago als ik in het topic terug scroll :slight_smile:

6 likes

Dat was ik inderdaad, ik heb je opnieuw even gemaild :smiling_face: Dankjewel @Meow !

3 likes

Hoe vindt jij/anderen modibodi vallen? Ik heb de maat instructie geprobeerd te gebruiken maar kwam om 4 maten groter uit dan ik normaal maximaal heb van kleding. Lijk wel iets fout te doen, of is de maatvoering zo anders?

3 likes

Ik vind het gewoon op maat vallen. Draag 42 van kleding en die zit ook goed bij ModiBodi. (Dus L). Alleen de naatloze versies vond ik wat wijder vallen aan de randen bij je benen.

1 like

Oh nou top, ik draag 40-42 nu maar kwam op de 6XL uit. Als ik mezelf vergelijk met de modellen is t ook eerder L of misschien XL. Dan doe ik dat!

1 like

Ik zou dan echt geen XL nemen, je wil het ook niet te los hebben. Eerder L en misschien wel M.

1 like

Het verschilt wel per model vind ik maar het meeste valt normaal. Ik vind de high waist dingen wat strak bij mijn buik. De reviews hielpen me vooral erg met de maat bepalen. Ik heb normaal maat 40/m (jeansmaat 28 of 29)en bij de strings kon ik via de reviews zien dat de een kleiner viel dan de ander. Dat klopte ook echt en de L is alsnog eigenlijk wat krap, de M perfect.

5 likes

Ik heb maar met 1 model ervaring (die is wel superfijn) en 36/38 = M

1 like

Heeft iemand deze? Zit hij lekker?

Je kan het altijd proberen voor 13 EUR want die foto zegt me echt te weinig maar zelf merk ik inmiddels echt dat echt bh’s echt afhankelijk van je borstvorm zijn of ze wel/niet lekker zitten ondanks juiste maat. De ene bh kan bij jou heerlijk zitten maar bij mij weer juist vreselijk of vice versa omdat onze vormen heel anders zijn.

Echt? :wink:

Nee maar sorry, beetje waardeloze post van mij want ik ben sowieso vergeten te vermelden dat het om Tezenis gaat. Daarnaast dacht ik dat het een bralette was, dus wilde even checken of hij comfi is, maar het blijkt gewoon een beugelbh en dat ga ik inderdaad niet gokken op afstand

1 like

Voor bralettes zou ik gewoon HEMA adviseren. Zie dat ze nu heel veel beugelloos hebben waarvan ik zelf deze qua model erg lekker vind zitten :slight_smile:

Ga ik morgen doen, dankjewel! 🩷

3 likes