Helder! Dan toch maar een keer snuggs proberen.
Die hebben een veel fijnere pasvorm! Maar ze vallen wel klein vind ik. Van Hema was l te groot, bij snuggs heb ik xl (heb wel brede heupen). Kijk goed naar de maattabel, die klopt goed.
Ik wil graag eens menstruatie ondergoed proberen, lijkt mij fijn post partum (en ver daarna ). Hema is dus een afrader, maar wat dan wel?
Heb wel eens met een goede korting Snuggs besteld maar toen had ik een kleine maat besteld én viel die onderbroek blijkbaar ook nog eens klein, dus ik ben nu wat terughoudend.
Iemand ervaring met Lotties? Of Bamboozy?
Of toch eerst gewoon de Zeeman/Hema/Libresse proberen?
Ik heb maat 42/44 dus het moet ook niet te klein vallen.
Ik vind Lotties en modibodi fijn!
Ik ben tevreden over ModiBodi maar heb geen vergelijkingsmateriaal.
Ik ben tevreden met Snuggs en Modibodi. Ik weet dat mijn zus menstruatieondergoed gebruikt van Bamboozy, is zij ook over te spreken!
Bij mij viel snuggs ook klein, maar ik heb toen tegen verzendkosten geruild en een maat groter en een ander model zat zoveel beter. En het beviel zo goed dat ik er meer heb besteld en ik die nu gewoon standaard gebruik. (Ik heb brede heupen en die classic zat als een gek, sneed in mijn heupen. De brief zit perfect. En dan een maat groter dan wat ik normaal draag L of 42 van broek)
Heb ook wat van Lotties, maar die pasvorm vind ik raar. Verder prima, maar het zit gewoon niet helemaal goed en ik vind het materiaal van snuggs fijner, dunner (en dus minder zichtbaar). Maar voor ‘s nachts prima
Helaas is het toch vooral uitproberen.
Nog een afrader trouwens: Libresse. Nog zo’n heupsnijder die klein valt en echt veel slechter materiaal dan Snuggs of Lotties.
Bedankt voor alle reacties! ModiBodi was ik zelf niet op uitgekomen denk ik, maar lijkt mij een goede om te gaan proberen, zeker ook door hun maten. Nu nog bedenken waar ik een meetlint heb
Je kan ook een touwtje om je heupen doen en het touwtje meten met een rolmaat als je die wel hebt
Ik ben op zoek naar sterk corrigerend ondergoed voor onderbuik en taille, liefst geen slip broekje of langere pijpjes maar een string. Ik zit er aan te denken om de skims bodysuit aan te schaffen maar dat vind ik erg spannend qua maat. Bij shapewear ben ik snel geneigd de kleinste maat te nemen maar hoor bij iedereen die skims heeft geprobeerd dat ze er niet in komen.
Heeft iemand nog meer tips?
Ik kwam met op zijn dunst met een 44 niet in Skims (voor de grap proberen te passen afgelopen zomer in Amerika) dus dat zou ik niet kiezen. Spanx zou ik aanraden en heb daar een maat XL net als bijna in elke andere onderbroek.
Ja ik heb maar 36/38 dus moeilijk te kiezen
Mijn ervaring is dat je shapewear minstens 2 maten kleiner moet kopen anders doet het niets.
Ze verkopen dat nu toch bij de bijenkorf? Kan je t gewoon proberen daar.
Alleen Amsterdam geloof ik en hoor ook vaak uitverkocht en ik kom liever ook niet in dat gedeelte van Amsterdam
Kan het wel online bij de bijenkorf halen maar ik heb geen idee of je het mag passen en of eventueel terugsturen omdat het in doosjes wordt verkocht
Ook in Rotterdam.
Mijn buik zwelt regelmatig op als mijn endometriose weer opspeelt en dan kom ik zowel op mijn meest opgezwollen als gewone maat prima weg met pletten in een XL.
Zalando verkoopt het merk ook trouwens
Ik draag onder bepaalde kleding graag van dit soort langere shorts/fietsbroekjes. Maar het materiaal is zo zweterig (polyester/elastaan mix). Kent iemand een merk dat dit soort onderbroeken verkoopt van ander materiaal? Het gaat me er vooral om dat je het echt niet ziet onder kleding, ik heb wel katoenen korte leggings maar die geven dan weer zo’n duidelijke rand midden op je bovenbeen.
Ik vind die van Hema fijn en dan de medium corrigerende. Zijn heel dun.
Je zou de Chicago Long Short van RJ eens kunnen bekijken. Die is van Tencel, een zachte vezel gemaakt van houtpulp.