Ondergoed-topic

Ik ben op zoek naar sterk corrigerend ondergoed voor onderbuik en taille, liefst geen slip broekje of langere pijpjes maar een string. Ik zit er aan te denken om de skims bodysuit aan te schaffen maar dat vind ik erg spannend qua maat. Bij shapewear ben ik snel geneigd de kleinste maat te nemen maar hoor bij iedereen die skims heeft geprobeerd dat ze er niet in komen.
Heeft iemand nog meer tips?

Ik kwam met op zijn dunst met een 44 niet in Skims (voor de grap proberen te passen afgelopen zomer in Amerika) dus dat zou ik niet kiezen. Spanx zou ik aanraden en heb daar een maat XL net als bijna in elke andere onderbroek.

4 likes

Ja ik heb maar 36/38 dus moeilijk te kiezen
Mijn ervaring is dat je shapewear minstens 2 maten kleiner moet kopen anders doet het niets.

2 likes

Ze verkopen dat nu toch bij de bijenkorf? Kan je t gewoon proberen daar.

1 like

Alleen Amsterdam geloof ik en hoor ook vaak uitverkocht en ik kom liever ook niet in dat gedeelte van Amsterdam
Kan het wel online bij de bijenkorf halen maar ik heb geen idee of je het mag passen en of eventueel terugsturen omdat het in doosjes wordt verkocht

1 like

Ook in Rotterdam.

2 likes

Mijn buik zwelt regelmatig op als mijn endometriose weer opspeelt en dan kom ik zowel op mijn meest opgezwollen als gewone maat prima weg met pletten in een XL.

Zalando verkoopt het merk ook trouwens :slight_smile:

1 like

Ik draag onder bepaalde kleding graag van dit soort langere shorts/fietsbroekjes. Maar het materiaal is zo zweterig (polyester/elastaan mix). Kent iemand een merk dat dit soort onderbroeken verkoopt van ander materiaal? Het gaat me er vooral om dat je het echt niet ziet onder kleding, ik heb wel katoenen korte leggings maar die geven dan weer zo’n duidelijke rand midden op je bovenbeen.

1 like

Ik vind die van Hema fijn en dan de medium corrigerende. Zijn heel dun.

2 likes

Je zou de Chicago Long Short van RJ eens kunnen bekijken. Die is van Tencel, een zachte vezel gemaakt van houtpulp.

2 likes

Thanks @Poesje en @Silica! Die ga ik eens bekijken!

2 likes

Ik zoek goed corrigerend ondergoed voor de taille/buik voor onder een strak jurkje. Ik heb eentje van de zeeman maar die corrigeert voor m’n gevoel niet echt. Zag bij de Hema en Kruidvat ook nog liggen maar hoor graag ervaringen want ben niet van plan het nog heel vaak te dragen (veel te oncomfortabel) dus zonde als ik 3x miskoop :grimacing:

1 like

Bij de action hebben ze van dit soort broekjes van bamboe, ik vind ze echt super fijn.

1 like

Ik zag laatst bij de primark een hele afdeling met corrigerend ondergoed, wellicht zit daar iets bij? (Als je überhaupt een p in de buurt hebt)

2 likes

Oh top thanks die gaat ook op mijn lijst, de volgende keer dat ik in Nederland ben ga ik bij de Action langs!

1 like

Ik heb op Vinted een leuke one-shoulder top gezien, maar hebben jullie tips voor fijne strapless beha’s? Ik weet dat ik ze vroeger nooit heel lekker vond zitten. Alleen het topje is wit, dus ik weet niet of zonder beha kan.

Ik zweer bij Wonderbra, gekocht via zalando. Zakt niet af, gaat nergens heen. Echt een top ding.

Ja die van wonderbra.

3 likes

Ik ben ook fan van wonderbra!

4 likes

Ik zoek een goede bh die je onder witte strakke shirts kan dragen. Ik heb al meerdere t-shirt bh’s gepast maar dan zie je dat randje heel erg en een kanten bh zie je het randje niet maar wel weer het kant. Ik haat het om steeds bh’s te passen dus iemand de gouden tip?

1 like