@Meow en @crazyplantlady oh ja lekker halve info sorry, maar 65C! Bedankt voor de tips ga eens op zoek! Ook @Itsireneforyou. Hier kan ik wel wat mee. Wel jammer dat de bijenkorf niet meer in het noorden is, maar ga eens kijken om online te bestellen
Noorden? Dan kan ik je Famke C in Leeuwarden tippen
Heeft die niet alleen maar dure merken dan? Je kan er niet meer zo binnen lopen las maar als het rond de 50 euro kan is het misschien het reizen eens waard.
Zover ik weet hanteren zij ongeveer dezelfde prijzen als SuperBra. Je kan desnoods altijd informeren vooraf?
@Blablabla Hier staan wel wat suggesties voor naadloos katoenen ondergoed! Maar vrijwel alles heeft nog wel elastaan. Daarom vind ik die van Intimissimi fijn, daar is het kruis wel 100% katoen.
Heeft iemand de snuggs brazilian?
Dat kruis zit echt veel te ver naar achter bij mij, en zo anatomisch raar ben ik niet gebouwd
Heb ik ook. Het stuk wat opvangt zit te vrt naar achteren.
Tip voor de liefhebbers: korrrrting bij de Hema!
Mijn hoofd combineerden bovenstaande posts tot: menstruatie ondergoed van de Hema Nu hebben ze best wat keuze en dus momenteel korting. Zijn er mensen die ervaring hebben met het menstruatie ondergoed van de Hema?
Ik vond de pasvorm waardeloos, maar dat is natuurljk wel erg persoonlijk. Ze vallen iig wel groot.
Ja, ik heb ervaring. Zelfs met korting zijn ze je geld niet waard.
Helder! Dan toch maar een keer snuggs proberen.
Die hebben een veel fijnere pasvorm! Maar ze vallen wel klein vind ik. Van Hema was l te groot, bij snuggs heb ik xl (heb wel brede heupen). Kijk goed naar de maattabel, die klopt goed.
Ik wil graag eens menstruatie ondergoed proberen, lijkt mij fijn post partum (en ver daarna ). Hema is dus een afrader, maar wat dan wel?
Heb wel eens met een goede korting Snuggs besteld maar toen had ik een kleine maat besteld én viel die onderbroek blijkbaar ook nog eens klein, dus ik ben nu wat terughoudend.
Iemand ervaring met Lotties? Of Bamboozy?
Of toch eerst gewoon de Zeeman/Hema/Libresse proberen?
Ik heb maat 42/44 dus het moet ook niet te klein vallen.
Ik vind Lotties en modibodi fijn!
Ik ben tevreden over ModiBodi maar heb geen vergelijkingsmateriaal.
Ik ben tevreden met Snuggs en Modibodi. Ik weet dat mijn zus menstruatieondergoed gebruikt van Bamboozy, is zij ook over te spreken!
Bij mij viel snuggs ook klein, maar ik heb toen tegen verzendkosten geruild en een maat groter en een ander model zat zoveel beter. En het beviel zo goed dat ik er meer heb besteld en ik die nu gewoon standaard gebruik. (Ik heb brede heupen en die classic zat als een gek, sneed in mijn heupen. De brief zit perfect. En dan een maat groter dan wat ik normaal draag L of 42 van broek)
Heb ook wat van Lotties, maar die pasvorm vind ik raar. Verder prima, maar het zit gewoon niet helemaal goed en ik vind het materiaal van snuggs fijner, dunner (en dus minder zichtbaar). Maar voor ‘s nachts prima
Helaas is het toch vooral uitproberen.
Nog een afrader trouwens: Libresse. Nog zo’n heupsnijder die klein valt en echt veel slechter materiaal dan Snuggs of Lotties.
Bedankt voor alle reacties! ModiBodi was ik zelf niet op uitgekomen denk ik, maar lijkt mij een goede om te gaan proberen, zeker ook door hun maten. Nu nog bedenken waar ik een meetlint heb
Je kan ook een touwtje om je heupen doen en het touwtje meten met een rolmaat als je die wel hebt