Ondergoed-topic

De marie jo in 65 zijn nogal schaars geloof ik. Snap niet waarom maar veel merken doen alsof die nooit verkocht worden terwijl er veel mensen zijn die smal genoeg zijn voor een 65 :woman_shrugging: merk het zelf bij Aubade, was laatst in Parijs in galaries lafayette en ze hadden geen enkele 65E!

In U verkopen ze Marie Jo bij de bijenkorf en bij mooi lingerie. Bij die laatste heb je ook kans dat ze het voor je kunnen bestellen/in de database van Marie Jo kunnen kijken of de maat überhaupt nog bestaat.

Weet niet of je per se de avero wil, maar dat push up model bestaat ook in andere lijnen van Marie Jo, zowel in de vaste lijnen (Tom, Jane) als in de seizoensmodellen.

2 likes

Dankje!! En nu je de Tom noemt realiseer ik me dat het de Tom was die ik in 65b paste, idd bij Mooi Lingerie. Tom en Avero vind ik de mooiste modellen.
En echt raar ja, dat 65 zo schaars is. Extreem smal is het echt niet.

3 likes

Haha ja tom is met de bolletjes en avero met de bloemetjes! Als ze niet voor je gekeken hebben in het bestel-systeem zou ik zeker even bellen om het te vragen, want dat konden ze vroeger altijd wel in ieder geval :slight_smile:

1 like

Iemand hier wel eens de skins bodysuit gekocht/aangehad? Is dat echt goede shapewear? Zuigt hij alles naar binnen?

Zijn er meer merken die die maat verkopen weet jij dat? Ik vind ze zo duur maar ja ze zitten wel goed door die cups ook. Ik las hier al eens over de Calvin klein bh maar die kan ik in mijn omgeving nergens vinden om te passen.

1 like

Afgelopen zomer voor de lol geprobeerd te passen in de Saks Fifth in NYC maar ik kwam er gewoon niet in :joy:

@Beutyschooldropout ja 65 is echt niet bijzonder smal, 60 ook niet, en toch zoveel merken die pas beginnen met 70 wat zo frustrerend is.

@Marquez welke maat precies? :slight_smile:

4 likes

65C of 65E? In de C cup weet ik het eerlijk gezegd niet echt… je zou eens bij Mey kunnen kijken maar ik vermoed dat zij ook vanaf 70 gaan pas

1 like

Qua C weet ik dat sommige Calvin Klein modellen een 65C (30C) hebben.wat ze bij De Bijenkorf verkopen zoals hier maar ook hier allemaal modellen in die maat waarvan het merk Chantelle vrij vindbaar is in NL. Toch zal niet elke 65C je hetzelfde passen maar je kan zo wel sorteren met bh’s die hetzelfde vallen als jouw favoriet op de laatste site.

Als het gaat om een 65E in SuperBra maten is zou ik zoeken naar UK 30E of Europese 65F en Frankrijk en Spanje hanteren ze 80 voor deze omvang.

3 likes

Ik vind Gossard heel fijn voor mijn 65 - maar ook Freya, Passionata, Simone Perele

3 likes

@Meow en @crazyplantlady oh ja lekker halve info sorry, maar 65C! Bedankt voor de tips ga eens op zoek! Ook @Itsireneforyou. Hier kan ik wel wat mee. Wel jammer dat de bijenkorf niet meer in het noorden is, maar ga eens kijken om online te bestellen

2 likes

Noorden? Dan kan ik je Famke C in Leeuwarden tippen :slight_smile:

5 likes

Heeft die niet alleen maar dure merken dan? Je kan er niet meer zo binnen lopen las maar als het rond de 50 euro kan is het misschien het reizen eens waard.

Zover ik weet hanteren zij ongeveer dezelfde prijzen als SuperBra. Je kan desnoods altijd informeren vooraf?

4 likes

@Blablabla Hier staan wel wat suggesties voor naadloos katoenen ondergoed! Maar vrijwel alles heeft nog wel elastaan. Daarom vind ik die van Intimissimi fijn, daar is het kruis wel 100% katoen.

2 likes

Heeft iemand de snuggs brazilian?
Dat kruis zit echt veel te ver naar achter bij mij, en zo anatomisch raar ben ik niet gebouwd :sweat_smile:

1 like

Heb ik ook. Het stuk wat opvangt zit te vrt naar achteren.

1 like

Tip voor de liefhebbers: korrrrting bij de Hema!

3 likes

Mijn hoofd combineerden bovenstaande posts tot: menstruatie ondergoed van de Hema :sweat_smile: Nu hebben ze best wat keuze en dus momenteel korting. Zijn er mensen die ervaring hebben met het menstruatie ondergoed van de Hema?

Ik vond de pasvorm waardeloos, maar dat is natuurljk wel erg persoonlijk. Ze vallen iig wel groot.

1 like

Ja, ik heb ervaring. Zelfs met korting zijn ze je geld niet waard.

2 likes