Welk merk menstruatieondergoed raden jullie aan? Ik merk dat het broeierige gevoel van maandverband, dus wil menstruatieondergoed een kans geven.
Ik heb net twee nieuwe menstruatieonderbroeken gekocht bij Zeeman omdat de eerste poging me wel beviel. De gewone onderbroek zit lekker, het is geen briljante kwaliteit maar wel prima (en een stuk goedkoper dan andere merken).
Voor eerste keer testen kun je ook naar Hema of Primark kijken.
Ik wilde liever gelijk goed dan goedkoop uitproberen en was ook niet zo enthousiast over de reviews van een aantal goedkopere merken zoals Hema. Ik heb daarom 3 verschillende modellen van Modibodi gekocht en dat merk bevalt prima. Was daarop gekomen door reviews op het forum dus je kan even zoeken naar ervaring van anderen! Als je met een paar begint kan je altijd uitbreiden als het goed bevalt.
Ik vind Snuggs heel fijn. Vallen wel wat kleiner, dus ik draag een maat groter. (Maattabel is wel heel accuraat, dus even goed meten als je wilt bestellen)
Maar het is nogal persoonlijk welke pasvorm het beste voor jou is.
Ik heb Snuggs. Ik lees overal dat ze normaal tot iets groter vallen, maar ik heb mijn eigen maat en bij mij schuiven ze als ik ze overdag draag. Toch net wat te ruim/ niet mijn pasvorm.
Ik vind de kwaliteit wel heel goed en ik draag ze snachts wel altijd. Daarvoor zitten ze prima en ik vind het heel fijn dat ik dan gewoon een onderbroek aan kan en klaar.
Ik gebruik nu een tijdje Menstruatieondergoed van HEMA en Primark. En ik merk dat die gedurende de dag wat gaan ruiken. Hebben die van Snuggs/Modibodi dat ook?
Bij Snuggs heb ik dat niet, Modibodi wel.
Bij mij Snuggs ook niet. Heb er ook een paar van Lottieās period en die ruiken ook niet.
De dikste van Modibodi vind ik ook wel een wat gekkig geurtje hebben. Ook na het wassen. Heb dat hier eerder ook gelezen dacht ik. De normale niet.
Ik kocht voor de nacht altijd van die 3-pack hipsters bij de hema maar de kwaliteit is echt ruk van de laatste sets die ik heb gekocht⦠iemand nog tips voor katoenen slips/hipsters?
Ik kocht er eerst altijd bij muji (ze hadden voor mij de perfecte nude kleur) maar denk dat ze de stofsamenstelling hebben veranderd. Nu koop ik ze bij Uniqlo.
Wat werkt beter als corrigerend ondergoed, voor de buik/taille. Een broekje met pijpjes, een string of een ānormaleā onderbroek.
Hebben jullie tips voor merken?
Oh goeie tip!! Ga ff daar kijken
ik vind de katoenen broekjes van Tezenis echt fijn (de seamless cotton briefs)
Kent iemand merken waar ze bralettes hebben zoals die van love stories, en ook in grotere maten (cup E/F)? Ik heb er 2 van love stories maar de keuze is daar best beperkt en ik zie online vooral dingen met kleine cupmaten of alleen op kledingmaat en niet met cupmaat
Heeft iemand tips voor een fijne beugelloze zwarte push-up BH van gladde stof, zodat je zo min mogelijk randjes en frutsels ziet door je shirt heen? Ik heb een vrij gangbare maat (75B/C).
Mijn bh maat is wat veranderd, en ik heb mezelf proberen opmeten volgens de āa bra that fitsā methode, maar daar komt echt iets niet kloppend uit.
Ik heb deze site gebruikt: A Bra That Fits Calculator
Ik vind het lastig om 4, 5 en 6 te meten (= de omtrek van mān borst zelf in verschillende houdingen). Er staat ālooseā, maar hoe los is dat dan??
Ik draag nu een 70C, en die cup staat een beetje open (dus dat lijkt me eerder te groot), en hier komt uit dat ik een 65F of 70E zou hebben
Het zou zomaar kunnen kloppen hoor! Als brafitter is mijn ervaring dat de calculator van ABraThatFits een van de twee online calculators is die een maat oplevert die vaak in de richting is van de correcte maat (de andere is van Boob or Bust).
Er is op Insta een account dat veel fotoās heeft van hoe correcte BH-maten er uitzien: @theirishbralady. Dit is een foto van haar account van UKmaat 30E (=EUmaat 65F):
Bij ālooseā staat āthe tape shouldnāt dig in at allā dus dan kan je 'm gewoon over je huid leggen maar dat hij dus niet in je huid duwt.