Ondergoed-topic

Oh een kenner!! Wat leuk.
Ik vind het best moeilijk om te vergelijken met een foto, maar dit lijkt wel groter dan wat ik heb. Ik zal die boob or bust ook eens opzoeken.

Zou n het openstaan ook aan het model kunnen liggen? Bovenaan is het wel gevuld, maar naar het midden toe (tussen de 2 cups zeg maar) staat het open.

2 likes

Aanvullende op Silica’s goede advies: is je huidige bh voorgevormd dus met vulling? Want die zijn veelal niet goed passend want die zijn voorgevormd aan de hand van een bepaald soort mal en als jouw borstvorm niet als die vorm is dan “past” het al gauw niet. Plus zit al je borst in de bh? Dus vanuit je oksel even al je borstweefsel in de cups vegen zeg maar.

Openstaan kan ook juist betekenen dat je beha te klein is! Klinkt een beetje tegenstrijdig en ik weet niet of ik het echt kan uitleggen, maar een poging:

Als je beha te klein is, dan duwt het volste stuk van je borst de cup te ver naar voren. Daardoor kan het dat die op een andere plek gaat openstaan omdat de beha als het ware van de borst af geduwd wordt.

Dan kan het ook zo zijn dat de omvang te klein aanvoelt, omdat je borst de cup wegduwt. Dan zit ook vaak het midden van de beha niet op je borst maar een beetje ervanaf.

Ik zou sowieso aanraden om eens in een goede winkel verschillende maten te passen, dan zie je ze ook meteen naast elkaar

5 likes

Iemand ervaring met deze? Ze lijken me dus echt fijn maar jezus wat een prijzen altijd.
(Leakproof) menstruatiestring. Ik draag standaard dit soort strings ipv inlegkruisje.

1 like

Nee wel de gewone seamfree en die vind ik superfijn! Heb ook een classic thong en die is uit de collectie zie ik, en terecht want dat is echt een onding. Had die al een maat groter dan de seamfree gekocht en zit als of te strak met hele harde naden.

1 like

Wat is nou echt een lekker zittende Brazilian?

3 likes

Heel zacht kantoen en heel rekbaar, zit echt zacht op de huid.

1 like

Ja eens met deze, zitten echt heerlijk!

Heeft iemand een tip voor fijne beha’s bij een kleine cupmaat? Ik heb 75a en vind het fijn als er iets van push up in zit, maar vaak heb je dan meer beha dan borst. Dat ziet er altijd zo nep en opgevuld uit. Ik kwam pepper tegen, maar de reviews zijn wisselend

Calvin Klein is al lang mijn favoriete merk. Mooie pasvorm en blijven jarenlang goed.

6 likes

Die van mij ook!

2 likes

Ik heb een bh van Pepper (ja in de fuik getrapt). Die is okee maar ook niet geweldig. Maar dan kan ook liggen aan het feit dat ik op basis van de maattabel geschat heb.

2 likes

Same!

1 like

Thanks allemaal! Heb bij otrium 3 beha’s van calvin klein besteld, was uiteindelijk met korting €46 euro kwijt, vind ik toch een hele mooie prijs! Ben benieuwd :relaxed:

4 likes

Wat zijn de fijne kanten strings met brede (kanten) band? Normale tot hoge taille. Het liefst zoals dit met ribbelstof maar dan niet van temu en het liefst zwart of rood

2 likes

In de categorie: Dingen die we in de 00’s achter hadden moeten laten:

Bh’s met ‘onzichtbare’ plastic bandjes. Gespot bij Hunkemoller.

20 likes

Noooo ik voel het gewoon op mijn schouders :nauseated_face:

3 likes

9 vd 10 winkels verkopen mijn maat niet dus als ik dan toch aan het passen ben om online te kunnen bestellen (in wél mijn maat) dan beweren ze ook allemaal van oeh en aah die zit ook echt wel mooi hoor en ‘Jaa dit merk valt kleiner dus kan goed in deze maat’. Ja ik snap dat je verkoper bent maar zó flexibel is m’n maar ook weer niet :smiling_face_with_tear:

Sowieso vraag ik altijd als ik binnen kom en ze aankomen zetten met ‘kan ik je helpen?’ Of ze ook mijn maat hebben. Antwoord is vrijwel altijd ‘oh nee die hebben we niet’ en dat is gewoon stom shoppen #zeur

Excuus, reactie op hele oude post :see_no_evil:

1 like

Zat er wat voor je bij?

2 likes