Ondergoed-topic

Heeft iemand ervaring met de bh’s van pepper? Zijn die echt zo geweldig als het lijkt voor kleinere borsten?

Ik heb er een paar. Ben er wel blij mee en draag ze regelmatig/dagelijks. In ieder geval meer dan de bh die ik bij Superbra heb laten aanmeten (die draag ik eigenlijk nooit). Of je ze ‘geweldig’ kan noemen…

Zou er een keer eentje in een sale bestellen en kijken wat je er van vind. Ik vind ze wel mooier zitten als je bij het aandoen goed je borst erin ‘scoopt’.

1 like

Ze doen eigenlijk hetzelfde trucje wat veel merken doen: te grote omvang en te kleine cup om zoveel mogelijk mensen erin te laten passen alleen dit keer gericht op “kleine” maatjes. Dacht vroeger ook een kleine A/AA cup te hebben maar de C die ik werkelijk nodig had was nergens beschikbaar. Pepper zou dan een uitkomst lijken maar precies hetzelfde probleem herhalen: een omvang te groot en cup te klein.

Je kan inderdaad altijd eentje proberen te scoren in de sale of via iets als Vinted? Mits niet gedragen natuurlijk.

4 likes

Was net voor het eerst bij intimissimi en al die bh’s zitten zo lekker zacht man, heel anders dan de Hunkemöller vond ik. Heb wel het idee dat ze iets kleiner vallen dan hunk want daar heb ik 70 en dat was hier 75. Ze hebben ook korting op korting (-30% + een bh gratis bij 3) dus ik heb nu 4 bh’s voor iets van €95.

5 likes

Ja ik vind deze bh’s ook echt top. En heel mooi! Weet niet hoe het zit als je een hele grote cupmaat hebt, want ik heb erwtjes die geen steun nodig hebben haha

2 likes

Ben niet gigantisch groot maar pas er niet meer in en vind het zo jammer. Die bh’s zijn inderdaad zo mooi maar vooral heerlijk zacht.

Las trouwens dat SuperBra de winkel Naron uit Breda heeft overgenomen. Gefeliciteerd met deze overname @Silica!

3 likes

Ja, alleen wel enkel online als ik het goed begrijp. Ze gaan de winkel niet heropenen. Dus ik begrijp eigenlijk niet helemaal in welke zin ze het dan overgenomen hebben…

2 likes

Denk het klantenbestand? (Dus mailadressen, bestelgegevens en dat soort dingen.)

Geloof dat ze wel beperkte maten hebben idd, zag zelf niet groter hangen dan een 75E en omdat ze vrij klein vallen heb ik een 75D en ik heb geen noemenswaardig grote borsten.

Maargoed als je ergens tussen A en D zit en makkelijke borsten hebt die niet veel steun nodig hebben haha is het wel echt fijner dan de Hunk.

1 like

Ja, maar goed de klanten hebben daar in principe niks aan :sweat_smile:. Ik kon altijd al bij Superbra bestellen als ik dat zou willen.
Vond het juist zo fijn dat je terecht kon in een fysieke winkel i.p.v. online. (Ik weet dat Superbra in Utrecht/Rotterdam zit hoor, maar in eigen stad is toch chiller haha)

1 like

Oh huh dat heb ik dan niet meegekregen en had dat juist dan automatisch gedacht dan wel gehoopt? Oeps my bad met te vroeg lopen juichen :sweat_smile:

3 likes

Ja, ik ging daar ook vanuit. Alleen zag ik het volgende in de ‘veelgestelde vragen’ staan.

Echt jammer wel!

Dankjewel, lief!
Het is inderdaad een overname van hun site en overige communicatiekanalen. Ik heb serieus naar de mogelijkheid van overname van de winkel gekeken, maar dat was niet haalbaar om verschillende redenen.

In de plannen voor de langere termijn neem ik wel op om weer een winkel in Breda te openen, maar ik kan nog niet concreet zeggen wanneer dat zal zijn.

6 likes

Zou super zijn! Volgens mij liep de winkel ook wel goed, maar daar tegenover zal de huur ook wel echt hoog zijn gok ik op die locatie.

2 likes

Heeft iemand hier tips voor onderbroeken met langere pijpjes die goed in vorm blijven en niet lubberen?

1 like

Ik ben ook op zoek naar aanraders voor dames boxers, ik heb stokoude van Anna Rolfi die heel goed in model zijn gebleven maar die zijn er niet meer :sob:

1 like

Iemand nog bij de superbra sale geweest?

Het was even zoeken, maar uiteindelijk 3 bh’s, 1 brazilian en 1 body weten te scoren. Gelukkig past ook alles, dat was nog een gokje haha

1 like

Klinkt als een geslaagde aankoop :smiley: maar wist niet dat er weer sale was/is? Goed om te weten want mijn maat is weer veranderd en heb nu eigenlijk niks wat past.

1 like

Is in Amsterdam, moet je en speciaal ticket voor kopen en is enkel morgen nog las ik.

Klopt je kreeg daarmee 3 EUR shop tegoed. Ben nog geweest en heb nog een leuke bh in mijn nieuwe maat kunnen scoren :tada:

2 likes