Ondergoed-topic

Hoe bedoel je?
Of bedoel je eventueel passen met een los topje eronder omdat je bang bent de bh op je huid te dragen en dan terug te hangen?

1 like

Ja ik vind het vervelend om het bloot te passen momenteel want ik wil geen vlekken maken en met iets eronder weet ik niet of het goed zit

2 likes

En van dat doorzichtige spul op je lijf doen wat ze ook bij tatoeages gebruiken? Ik weet niet of dat lukt hoor met de wonden op je huid en anders misschien heel dun verband even kort met passen alleen?

Oh dat is wel slim, dan hou je toch de goede vorm zeg maar
Daar was ik zelf niet opgekomen, dankjewel!

3 likes

Misschien comfortabel thuis opmeten met de A Bra That Fits rekenmachine en dan op iets als Zalando bh’s bestellen in die maat? Zelf heb ik allang schijt met dat ik eruit zie zoals ik eruit zie met alle “imperfecties” maar er zitten hier wat professionele bra fitters op het forum en dat die misschien virtueel kunnen/willen helpen ook?

Nou het stomme is dat het ook model-afhankelijk lijkt te zijn, want op zich heb ik wel helder welke maat ik inmiddels zou moeten hebben maar dan drukt het ene model alles plat en het andere maakt puntig nou ja dat soort dingen dus als ik eenmaal een fatsoenlijke heb gevonden zou ik het liefst een stapel van dezelfde halen zeg maar

5 likes

Oh dan ligt het geheim misschien bij die extra kilo’s, maar hoewel ik dolgraag op die plek meer volume zou willen hoeft dat op andere plekken dan weer niet. Dus dan maar plat blijven voor mij :smiling_face_with_tear:

4 likes

@Zemraluani vroeger had ik hetzelfde probleem. Ik had altijd bh’s van Victoria’s secret met een voorsluiting. Dan kunnen de bandjes niet afzakken. Andere racerback modelletjes of gekruiste bandjes werken ook.

2 likes

Is niet stom want borsten komen niet alleen in verschillende maten maar ook vormen en daarop zijn die verschillende modellen dus ook voor want wat voor jou werkt kan voor mij weer niet werken en vice versa. Weet je nog welke bh’s je hebt geprobeerd?

1 like

Ja vooral de goedkopere variant omdat het dus vaak op wegdoen uitkwam 🫣
Maar met een plakfolie/gaasje/luxe pleister durf ik wel naar een zaak en dan kan ik inderdaad wat verschillende modellen proberen

Dank voor de aanmoediging :hugs:

7 likes

Dat je een prettige fit ervaring mag gaan opdoen en straks blij post dat je nieuwe bh’s hebt die goed passen en lekker zitten want dat verdien je gewoon net als iedereen die een goedzittende bh wilt hebben :hearts: en als je in de Randstad woont ben ik persoonlijk zelf erg fan van SuperBra - wel met afspraak. Daar heb ik me nooit ongemakkelijk gevoeld maar bij zoveel andere zaken wel.

5 likes

Als je niet in de randstad woont: maak een afspraak bij Famke C in Leeuwarden. Echt de trip waard, ze hebben voor elke maat wat wils, je bent de enige in de winkel en ze zijn superlief. Hun lingerie is ook niet schreeuwend duur. Ik hoop dat je wat moois vindt!

3 likes

Haha zeg dan als je in het noorden woont :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Nee, want er komen mensen uit het hele land naar deze winkel. En ik weet natuurlijk ook niet hoe ver zij bereid is te reizen.

True maar vanuit Utrecht is Leeuwarden een stuk dichterbij dan vanuit Maastricht

3 likes

Haha nou dan kun je er een weekendje van maken? Overal valt wel een mouw aan te passen toch, als je er graag heen wilt. Ik wilde alleen maar een goede winkel tippen in mn hometown.

Hartstikke lief hoor! :hugs:

4 likes

Is toch ook gewoon hilarisch dat je dan “als je niet uit de randstad komt” zegt :rofl:

8 likes

Haha daar heb wel ik stiekem nog iemand heen gestuurd die echt slecht geholpen werd in een winkel elders in de provincie daar een paar maanden geleden. Hoop dat ze het heeft gedaan want die verkoopsters wouden mij echt geen 70E meegeven om te passen “nee probeert u eerder een 75B” als we willen lachen met hoe triest die fit gaat zijn, sure.

Ik refereerde aan een bericht erboven, waar stond: als je in de randstad woont, blabla. Maar misschien had ik daarop moeten reageren als ik niet zoveel reacties zou willen krijgen. Het is duidelijk.