Dat je een prettige fit ervaring mag gaan opdoen en straks blij post dat je nieuwe bh’s hebt die goed passen en lekker zitten want dat verdien je gewoon net als iedereen die een goedzittende bh wilt hebben en als je in de Randstad woont ben ik persoonlijk zelf erg fan van SuperBra - wel met afspraak. Daar heb ik me nooit ongemakkelijk gevoeld maar bij zoveel andere zaken wel.
Als je niet in de randstad woont: maak een afspraak bij Famke C in Leeuwarden. Echt de trip waard, ze hebben voor elke maat wat wils, je bent de enige in de winkel en ze zijn superlief. Hun lingerie is ook niet schreeuwend duur. Ik hoop dat je wat moois vindt!
Haha zeg dan als je in het noorden woont
Nee, want er komen mensen uit het hele land naar deze winkel. En ik weet natuurlijk ook niet hoe ver zij bereid is te reizen.
True maar vanuit Utrecht is Leeuwarden een stuk dichterbij dan vanuit Maastricht
Haha nou dan kun je er een weekendje van maken? Overal valt wel een mouw aan te passen toch, als je er graag heen wilt. Ik wilde alleen maar een goede winkel tippen in mn hometown.
Hartstikke lief hoor!
Is toch ook gewoon hilarisch dat je dan “als je niet uit de randstad komt” zegt
Haha daar heb wel ik stiekem nog iemand heen gestuurd die echt slecht geholpen werd in een winkel elders in de provincie daar een paar maanden geleden. Hoop dat ze het heeft gedaan want die verkoopsters wouden mij echt geen 70E meegeven om te passen “nee probeert u eerder een 75B” als we willen lachen met hoe triest die fit gaat zijn, sure.
Ik refereerde aan een bericht erboven, waar stond: als je in de randstad woont, blabla. Maar misschien had ik daarop moeten reageren als ik niet zoveel reacties zou willen krijgen. Het is duidelijk.
Ik snap dit bericht niet. Gaat dit nu om famke c waar je een slechte ervaring hebt?
Maar jouw reactie zegt ‘buiten de randstad’ en dat is nogal een groot gebied. Het kan best dat er mensen vanuit het hele land naar die winkel rijden, maar het is natuurlijk niet per se praktisch, itt de tip voor de mensen in de Randstad. Vanuit Limburg of Zeeland bijvoorbeeld is het natuurlijk een stuk sneller om naar ‘de Randstad’ te rijden dan naar Leeuwarden
Heeft iemand ervaring met de revolt beha? Het ziet er comfortabel uit maar ik twijfel of de band niet te groot zal zijn. (Ik heb 65FF)
Gelukkig niet maar nee, was in een andere winkel in de provincie Friesland. Dat was zo dramatisch en hielpen in diezelfde winkel een andere dame ook al zo slecht met dat ik die andere dame FamkeC heb getipt want voor mezelf heb ik SuperBra in de randstad hier.
Manman ik bedoelde dit gewoon hulpvaardig en vriendelijk en leg ook nog uit waarom ik ‘buiten de randstad’ zei. Het is me nu wel duidelijk hoor. En ja ik snap dat je vanuit Zeeland langer onderweg bent naar Leeuwarden en dat misschien niet doet.
Waar kan ik nog fijne vrij minimalistische soft beha’s vinden die net wat interessanter zijn dan die van bv H&M? Ik hou van zwart, simpel en strak, comfortabel, mesh, tulle, cutouts, een beetje edgy … Ik hou gewoon niet van de typische lingerielook, dus géén kant, bloemetjes, strikjes en andere frulletjes. Borduursels of appliques (heet dit zo?) mogen wel eventueel.
Het mogen ook echt petieterige dingetjes zijn want ik heb toch niet veel boob. Ik draag nu vooral het Belgische merk La Fille d’O maar de prijzen beginnen me een beetje teveel te worden dus ik zoek ook wat betaalbare opties.
Ik ben op zoek naar dezelfde stijl! Mijn favoriet is momenteel Bluebella voor de meer edgy lingerie. Maar meer tips zijn zeker welkom!
Ik zou even op asos kijken! Bij bijvoorbeeld wolf & whistle
Pavo Couture en Understatement hebben wel een paar dingen in die stijl. En verder is de Glossies Sheer BH van Gossard misschien ook wel wat voor je.
Afgelopen week was ik weer eens in intimissimi want ik wilde iets nieuws en een beetje sexy. Ik ben weer zo teleurgesteld in hoe ik geholpen ben. 🥹
Sowieso heb ik het idee dat hun modellen gewoon niet mooi zijn voor de echt kleine borst of op zijn minst de vorm van mijn kleine borst. Dat kan natuurlijk, maar is wel jammer.
Iedere keer als ik daar ben kijken ze even mee en zeggen ze dat ik een grotere omtrek moet hebben terwijl ik echt een smal bovenlijf heb en de maat 70 al op het strakste haakje zit. Ik denk dat ze uitgaan van het feit dat ik nog een beetje spek op mijn rug heb(?) Dat ze denken dat de band helemaal niet mag tekenen ofzo? Hunkemuller en Superbra adviseren/verkopen mij altijd een 65.
Maar iets positiefs; Een vrouw met grote borsten werd in het hokje naast mij geholpen en ze klonk vanuit haar hokje zó enthousiast. Later stond ze buiten haar hokje en dus zag ik hoe de BH zat; PRACHTIG! Ze kocht er meteen 4.
Dus voor de grote cup kan je daar goed slagen denk ik!